Mikset ole metsässä keräämässä marjoja, vaan roikut palstalla?
Kommentit (25)
Kysyy palstatyperys lauantaina kelli 22.02.
Koska keräsin jo tänään 20 litraa mustikoita.
Miksi sä et itse oo keräämässä marjoja?
Marjoja kasvaa omiksi tarpeiksi pihassa
Zinkkis
Warmaan sixi
Satoi vettä koko päivän ja nyt en enää jaksa.
Vastaan heti, kun sinä olet kertonut oman syysi.
En todellakaan lähde rämpimään metsään punkkien ja hyttysien syötiksi vain saadakseni jotain marjoja joita voi ostaa kaupastakin.
Minä olen liian kaupunkilainen sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyy palstatyperys lauantaina kelli 22.02.
Täällä pohjoisessa on ainakin valoisaa läpi yön, joten aikaselitys ontuu.
Täällä Keski-Suomessa ei ole ollut valoisaa koko päivänä. Tasaisen harmaa sadepäivä aamusta iltaan.
Metsän kuningas voi tulla vastaan eikä se tykkää että mä poimin sen ruoat.
Vierailija kirjoitti:
Jos kertoisin, ketju lähtisi poistoon, kuten edellinen. Herkkähipiäiset nönnööttelijät ei kestä todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kertoisin, ketju lähtisi poistoon, kuten edellinen. Herkkähipiäiset nönnööttelijät ei kestä todellisuutta.
Kyllä me kestetään. Rohkeasti vaan kerrot, että et mene metsään, koska aikasi kuluu trollaillessa av:lla työttömistä.
Olin 8-13 fyysisesti raskaassa vapaaehtoistyössä. Sen jälkeen olen siivonnut kotona. Menen marjaan ensi viikolla kun saan auton käyttöön, jos ei sada kamalasti. Vatutkin näyttää jo olevan kypsiä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syysi on: et voi lähteä mihinkään klo 7–23, kun palsta on auki, ja yöllä nukut.
No satanu kokopäivä kaatamalla vettä. Vatut tuolla puskissa odottaa mutta en halua kerätä märkiä marjoja pakkaseen. Oon halkonut sen sijaan puita ja niputtanut risuja kokopäivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nönnönnööö.
Kävin jo tänään poimimassa vadelmia, ahomansikoita ja mustikoita.
Kävin illalla ostamassa 2 marjapoimuria, niin huomenna jatkuu mustikoiden poiminta.
Minusta marjanpoiminta on mukavaa ulkona olemista.
Nönnönnööö.