Miten vietät tätä iltaa kun on lauantai?
Itse juon teetä, syon ja katson telkkaria. Jos et tee sitä mitä haluaisit, mitä se olisi? Itse haluaisin olla juhlimassa ihanien ihmisten kanssa.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poden kamalaa ahdistusta. Pikkusisko oli kylässäni viisi päivää ja lähti tänään takaisin kotiinsa. Nyt minulla on kamala ikävä, yksinäisyys ja ahdistus. Kaikki tuntuu tyhjältä ja söin suruuni, muttei se auttanut. Koitan pistää ajatukset Netflixiin, mutta mieli on levoton. :( asun siis yksin ja oli niin mukavaa kun sisko oli kylässä.
Kesälomakin päättyi ja maanantaina töihin. Sekin vielä.
N26
Kiva että sinulla on läheinen sisko. Asuuko hän kauempana vai pääsettekö tapaamaan taas kohta?
Onneksi välimatkaa on ”vain” n. 100km. Ajattelin ensi viikonloppuna käydä vanhemmilla ja samalla nähdä siskoa. Asuvat siis samassa kaupungissa. Olet kyllä oikeassa, on kivaa kun on läheinen sisko. Olen muuten niin yksinäinen ja sisko on samalla ystäväni :)
Täällä asuinkaupungissani minulla ei ole muuta kuin työ.
N26
Aika moni täällä tykkää juoda iltateetä, sepä mukavaa!
Kävin yksityisessä elokuvateatterissa katsomassa Valhalla elokuvan. Nyt palstailen jonkin aikaa, kun joku vika on ollut tällä palstalla, ettei mitään ole päässyt tekemään täällä vauva palstalla. Sitten katson netflixiä ja sen jälkeen nukkumaan.
Kuuntelen youtubesta A State Of Trancea ja seilaan netissä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Keittelen myös iltateetä.
Olen siis retkellä, yötä riippumatossa yhden järven rannalla.
t.ikisinkkumies
Miksi olet kílttì míes.
Vierailija kirjoitti:
Juon olutta ja kuuntelen musaa. Ihanko oikeasti kaikki juo teetä launtai-iltana? Taidan olla maailman ainoa alkkis.
Mun kaverit on tälläkin hetkellä juomassa. Mun ei tee nyt mieli. Vedin viimeksi (viikko sitten) ihan liian kovat kännit ja morkkis oli kamala. Eniten hävettää, että pissasin julkisesti Helsingin keskustassa ja olen nainen...
Vierailija kirjoitti:
Piereskelen, välillä kaivelen munia.
Munia? Omaa ja toisten munia? :D
Katson kaameat pomot kakkosta ja sitten nukkuun, aamulla töihin.
Haluaisin olla miehen kanssa ketä rakastan, mutta hän on naimisissa ja nyt vaan päivä kerrallaan unohdusta. Menisi vaan vuosi nopeesti. Itsesäälissä näköjään kieriskelen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teetä juotte? Voisi itsekin keittää. Vaihtoehtoina olisi:
Minttu-persilja
Pelkkä minttu
Hyvää yötä -tee (rauhoittava)
English breakfast
Mustaherukka
Kookos-passionMinkä valitsisin? Päättäkää te :)[/quote
Hyvää yötä - tee. Itse join minttua.
Hmm.. aloittaisiko Harry Potter -kirjasarjan ihan alusta? Teetä voisin minäkin keittää. Nyt käyn laittamassa valot parvekkeelle ja sytytän kynttilän.
N26
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myös olla mieheni kanssa. Mutta katson telkkaria, vähän myöhemmin voisi vähän kirjoittaa ja ehkä nostaa kortteja. Teetä ja kynttilänvaloa, miksipä ei. Auringonlasku kutsuu, mutta toisaalta väsyttää.
Nostatko minullekin kortteja?
Pankin just rantasaunan lämpiämään. Nyt odottelen olutpullon kanssa saunan terassilla. Kuuntelen saunanpesän huminaa ja metsän ääniä.
Laitan iltapalaa, juon teetä ja vain oleskelen. Olen sinkku, mutta kaipaisin seurustelukumppania ja mukavaa seuraa tähän ihan tavalliseen koti-iltaani.
N30
Ajattelen katsoa tänään Telian leffavuokraamosta Invisible Manin. Traileri vaikutti tosi hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juon olutta ja kuuntelen musaa. Ihanko oikeasti kaikki juo teetä launtai-iltana? Taidan olla maailman ainoa alkkis.
Mun kaverit on tälläkin hetkellä juomassa. Mun ei tee nyt mieli. Vedin viimeksi (viikko sitten) ihan liian kovat kännit ja morkkis oli kamala. Eniten hävettää, että pissasin julkisesti Helsingin keskustassa ja olen nainen...
Olen minäkin pissannut joskus keskelle katua kännissä. Miksi sitä pitäisi hävetä? Jos hätä yllättää ja vessaa ei ole niin housuunko sitä pitäisi kusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin pissannut joskus keskelle katua kännissä. Miksi sitä pitäisi hävetä? Jos hätä yllättää ja vessaa ei ole niin housuunko sitä pitäisi kusta?
kaupungin kukkapenkkiin, istuin siihen laidalle kuin wc-pytyllä olisin ollut...
Vierailija kirjoitti:
Naida naksautan
Mistä se naksahdusääni syntyy?
Mustaherukka 😛