Pystyisitkö olemaan unelmiesi kumppanin kanssa vain kaveri?
Sinulle hän on unelmiesi kumppani mutta hän haluaa olla vain kaveri. Itsellä tämä tilanne. Olen mielelleläni "vain" kaveri ja yritän etsiä rakkauden muualta.
Muita samassa jamassa? Tai mielipiteitä.
Kommentit (27)
Sama tilanne. Ehkä jätän ystävyyden väliin, että on helpompi etsiä onnea muualta. Ei tule vertailtua muihin. :(
En pysty. Tuo tilanne on itse asiassa ollutkin lyhyen suhteen jälkeen. Päätin suosiolla vetäytyä.
En. Se on joko kaikki tai ei mitään.
Miten sitä kestäisi katsella, että unelmiensa kumppani on jonkun toisen naisen kanssa? Vinkkejä? Itsellänikin ehkä tulossa tämä tilanne eteen...
Tuskin pystyisin, jos hän olisi jonkun toisen kanssa, koska olisin liian mustasukkainen.
En, se olisi loukkaus minulle. Joko ottaa tai ei ota ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä kestäisi katsella, että unelmiensa kumppani on jonkun toisen naisen kanssa? Vinkkejä? Itsellänikin ehkä tulossa tämä tilanne eteen...
Pitää vain yrittää ottaa etäisyyttä ja löytää joku, joka tuntuu vielä paremmalta. Todennäköisesti olet vain palavasti rakastunut ja jossain voi olla joku joka sopii sinulle kumppaniksi vielä paremmin, muttet rakkauslaseiltasi näe sitä. Siis tarkoitan, että sitten kun ihastuksesi menee ohi niin saatatkin ajatella järjellä, ettei se toinen olisikaan sopinut sinulle ollenkaan kumppaniksi (been there, done that).
Pystyn. Koska rakastan häntä aidosti mutta hänen onnensa on muualla.
Sattuisihan se, mutta jos välitän ihmisestä, haluan hänen olevan onnellinen. En myöskään halua kenenkään olevan minun kanssa, jos on mieluummin jonkun muun kanssa. Joten kestäisin ja haluaisin olla ystävä.
Olen ollut jo kauan kaveri, mutta ei se missään nimessä ole helppoa. Ei ole kiva tunne tietää, että toinen jakaa elämänsä jonkun muun kanssa, vaikka toisaalta toivoo toiselle vaan kaikkea hyvää ja ymmärtää, että ystävän rakkaus ja tärkein ihminen on joku muu. Ja kyllähän tämä tilanne jarruttaa oman kumppanin löytymistä kun lähellä on aina se joku, joka tuntuu paljon paremmalle kuin kukaan muu. Olisi parempi lopettaa ystävyys, mutta en pysty siihen, koska se toinen on vain liian tärkeä. Olen kuitenkin mieluummin vain kaveri kuin etten näkisi koko ihmistä enää ikinä.
Pystyn. Olen kyllä niin romanttinen höpisijä muutenkin, että en tiedä osaanko edes puhua ilman sitä.
Pystyisin, mutta en löydä hyötynäkökohtia, joten en olis ..
Sinkkinen
En varsinkaan Tinder-miesten. Jos suhde olisi alkanut kaveruudesta esim. töiden ja harrastusten kautta niin ehdottomasti sitten, mutta jos joku tindermies seksin harrastamisen jälkeen ehdottaisi kaveruutta sitoutumisen sijaan, niin en todellakaan olisi.
En pystyis, vaimo on kieltänyt naispuoliset kaverit :(
Kyllä