Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyisitkö olemaan unelmiesi kumppanin kanssa vain kaveri?

Vierailija
25.07.2020 |

Sinulle hän on unelmiesi kumppani mutta hän haluaa olla vain kaveri. Itsellä tämä tilanne. Olen mielelleläni "vain" kaveri ja yritän etsiä rakkauden muualta.

Muita samassa jamassa? Tai mielipiteitä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä hieman millainen tilanne. Jos olisi miellyttävä henkilö, jota kohtaan olisi tunteita mutta joka romanttisesti haluaisi olla minun kanssa yhdessä, niin sen varmaan osaisi kääntää kaveruudeksi. Jos olisi oikeasti rakastunut henkilöön kunnolla, mutta sama tilanne, niin kyllä se aika vaikea sitä olisi vierestä katsoa ja itse päästä eteenpäin omassa elämässä.

Vierailija
22/27 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin, mutta jos olen tahollani parisuhteessa, niin siinä ei ole järkeä.

Mut mustasukkainen tuossa ei sopisi olla. Pitää ajatella niin, että "tuo on niin ainutlaatuinen ihminen, että on arvokasta pitää hänet elämässä". Jos fiilis on vaan "mikseeet säää halluuuu muaaa" niin kannattaa etääntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtoehtona olisi kokonaan menettää maailman mahtavin henkilö elämästä, niin totta kai haluaisin olla edes kaveri. Jos en voi saada sataprosenttisesti haluamaani (eli suhdetta) niin otan edes viisikymmentä prosenttia (ystävyyden) ennemmin kuin pyöreän nollan (jolloin ei olla tekemisissä).

Vierailija
24/27 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
25/27 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/27 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi olemaan pelkkä kaveri ja olen sen hänelle sanonutkin. Nyt asuu melkein naapurissa, joten vaikeaa on..., pitänee ite muuttaa muualle.

Vierailija
27/27 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up