Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys pääsääntöisesti miehille

Vierailija
25.07.2020 |

Jos nainen on perusolemukseltaan iloinen, ystävällinen, mahdollisesti jopa suht helposti naurava ja muutenkin sellainen rento ja mukava, kohtuu suuri osa miehistä kuvittelee että ko. Nainen on kiinnostunut miehestä? Itse siis olen kuvatun kaltainen, mutta olen ihan samanlainen kaikille, niin miehille kuin naisillekin, iästä riippumatta. En todellakaan siis mikään tyrkky, mutta varmaan moni nyt ymmärtää mistä kyse? Tiedän monta naista joilla ihan sama ongelma. Koska oikeasti jos olisin jostain miehestä kiinnostunut, menen täysin puihin enkä pahemmin ota edes kontaktia kyseiseen ihmiseen.. Mutta siis main point, miksi se että on ”kiva” tulkitaan niin usein niin väärin? Välillä pitää keskittyä olemaan vähemmän mukava ettei käsitetä väärin. Itse en osaa ottaa kenenkään ystävällisyyttä sen ihmeempänä kiinnostuksena..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut luuserit luule sinun olevan kiinostuneita ja takertuvat kaikkiin iloisiin naisiin. Tavalliset miehet pitävät sinua mukavana naisena, voi joku toki ihastuakin. Yleistys on pelkkää kuvitelmaasi.

Vierailija
22/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin Minä tiiän että kaikki naiset salaa haluaapi Minua. en suostu kelle vaan oon tarkka. sitä paihti äippäni tekemä läskisoossi on maailman parasta.😋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla