Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamulla täällä valitettiin syksyistä säätä. Mitä sitten teitte tänään?

Vierailija
25.07.2020 |

Meillä tulikin kaunis ilma pikku sateen jälkeen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei satanut. Siivosin keittiön useamman kuukauden siivottomuuden jälkeen ja palkitsin itseni hyvällä ruoalla.

Vierailija
2/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suurimman osan päivästä ulkona. Pari sadekuuroa katoksen alla. Todella raikasta ilmaa keuhkojen täydeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin palstailla koko päivän mutta erroria pukkas.

Vierailija
4/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen sääennusteen. Aamupäivän sateen ajan siivottiin ja leivottiin. Iltapäivästä alkoi auringonpaiste ja varjossa oli n. 20 astetta lämpöä. Kitkin kukkapenkkejä, mies hoiti ruohonleikkuun, lapset pomppivat trampalla. Myöhemmin käytiin koko perhe pyöräretkellä ja äsken tulin juoksulenkiltä. Mies oli sillä välin lämmittänyt saunan ja saunan jälkeen tehdään lämpimiä voileipiä ja katotaan varmaan joku leffa.

Vierailija
5/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin.

Vierailija
6/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on satanut koko päivän. Siivosin ja pyykkäsin ja olen lukenut kirjaa monta tuntia. Syksyinen olo.

Vierailija
7/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelin ja sontisin ympäriinsä.

Vierailija
8/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla laitoin koneen päälle että kirjoitan gradua. Tarkoitus oli myös lämmittää sauna ja nauttia kesäpäivästä ja keräillä sieniä yms.

Oon samoissa kalsareissa edelleen kerällä sängyssä.

Mut kyllä jossain vaiheessa kai satoikin.

Vierailija
9/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kirjaa. Lämmitettiin palju.

Vierailija
10/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla meillä oli messengerpuhelu ystäviemme kanssa ja suunnittelmimme erään ystävämme syntymäpäiviä.

Kun lähdimme mökiltä kotiin, kuuntelin suuren osan matkasta äänikirjaa. Päästyäni kotiin kävin isäni kanssa kahvilla. Kotona olen keitellyt eilen poimituista mustikoista mehua ja tehnyt halvoista tomaateista murskaa pakkaseen.

Vierailija
11/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin eilen eli sisällä oltu. Täällä on satanut tänäänkin käytännössä koko ajan. Nyt ollut tunnin verran aurinko esillä, mutta hetken kuluttua menee taas pilveen. 

Vierailija
12/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lenkillä kahdesti. Täällä ei satanut ja välillä paistoi aurinkokin.

Vierailija
13/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valittanut aamulla mutta kerron silti. Meillä ropsutteli koko päivän. Käytiin lasten kanssa kahdesti lyhyellä kävelyllä sadetakit päällä, jälkimmäisellä käveltiin loppumatka paljain jaloin lätäköistä nauttien. Yritin houkutella lapsia sadesään uinnille mutta heistä oli luuan kylmä. Muuten olen siivoillut kaappeja koko päivän, esikoinen leipoi. Aurinkoa ei ole tänään näkynyt.

Vierailija
14/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa kävin ja siellä oli ihan kiva ilma. Aamulla täällä sato kaatamalla kun lähdin.

Vierailija
15/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä satoi kaatamalla. Piha oli kuin hävityksen jälkeen, ruusuissa ei kukan kukkaa, nuput mädäntyneinä, syysleimut laonneina maassa. Toivoin niidenkin ilahduttavan vielä elokuussakin.

Vadelmat oli karisseet, sain vain 2.5 desiä normaalin litran sijaan. Aamulla kauppareissu, sitten siivousta, ruuanlaittoa. Tuulipuku päälle ja mustikkaan, oli märkää touhua. Ilta leffojen katselua. Ulkona ei varsinaisesti viitsinyt oleilla enempää kuin pakko.

Vierailija
16/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kahdesti lenkillä ja opiskelua välissä.

Vierailija
17/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murjotan sisällä. Juuri kun minulla oli ensimmäinen kesäloma 11 vuoteen (yrittäjä kun olen), tuli syyskelit. Kesäkuu piti istua toimistolla. 

Kiitti v**usti 2020. Olispa tää vuosi jo ohi. Jo ennen tätä lomaa ja koronaa on sattunut jo aivan liikaa vain parin kuukauden aikana.

Vierailija
18/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivä päänsäryssä telkkua ja kirjoja

Vierailija
19/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä satoi kaatamalla. Piha oli kuin hävityksen jälkeen, ruusuissa ei kukan kukkaa, nuput mädäntyneinä, syysleimut laonneina maassa. Toivoin niidenkin ilahduttavan vielä elokuussakin.

Vadelmat oli karisseet, sain vain 2.5 desiä normaalin litran sijaan. Aamulla kauppareissu, sitten siivousta, ruuanlaittoa. Tuulipuku päälle ja mustikkaan, oli märkää touhua. Ilta leffojen katselua. Ulkona ei varsinaisesti viitsinyt oleilla enempää kuin pakko.

Edullisilla sateensuojilla voi suojata kauneimmat kukat kun vaan sitoo hyvin ne.

20/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin pari pari jaksoa Netflixin sarjasta Signs, tein ruokaa, söin, kävin apteekissa, luin., soitin tädille, söin, katsoin Vera Stanhopen ja uutiset. Kohta nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän