Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita joita ahdistaa juhannus?

Vierailija
20.06.2013 |

Onko muitakin, joita ahdistaa juhannus yksinäisenä? Ikinä kukaan ei koskaan kutsu mihinkään vaan kaksin lapsen kanssa kotona..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on..

Vierailija
2/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa tuo, että tiedän monen viettävän juhannusta kotona ahdistuen siitä, että ei ole ketään:( Olisiko siellä jotain yleistä juhannusjuhlaa, johon voisi mennä katsomaan kokkoa ja vaikka limsalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahdistaa. Oikein kateeksi käy niitä onnellisia perheitä mökeillään hyvässä seurassa ja hyvän ruoan ja juoman parissa.

Itse miehen kanssa kahdestaan kotona, ei ole mökkiä eikä perhettä. Selkä meni eilen niin jumiin, etten voi ajaa autolla päästäkseni kauppaan ja apteekkiin eikä mies suostu menemään. Ketuttaa.

Vierailija
4/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu itse?

Vierailija
5/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää mökille ja uikaaa ja grillatkaa

Vierailija
6/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa painostaminen mennä sinne ja tänne ja pitäisi vähän moneen sukulaistaloon revetä..tänä vuonna mennään minun lapsuudenkotiini, mutta vasta lauantaina. Olen sanonut sen varmaan valehtelematta viisi kertaa, että ei tulla aattona kun mies vasta tänään tulee pitkältä työmatkalta. Taas äsken soittivat, että tuletteko huomenna. Että toisilla näinkin päin. Kyllä aatto ollaan ihan kaupungissa, kun täällä on ihanan rauhalllista. 

Vierailija
7/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Juhannus on vaan tavallinen viikonloppu, paitsi että kaupat ei oo auki normaalisti. Ei mua ahdista muinakaan viikonloppuina tai arkena jos muut juhlii. Jos muuten on aina yksinäinen eikä ole kavereita, niin tottakai se ahdistaa, mutta sillä ei ole mitään tekemistä minkään päivämäärän kanssa.

Vierailija
8/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua.

mieheni jätti minut 4 lapsen kanssa yksin toisen naisen takia. :(

oikein pelkään joulua..

Vierailija
9/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista yhtään. Töitä teen ja ehkä saatan juhannuspäivänä käydä terassilla juomassa siiderin jos on hyvä sää.

Vierailija
10/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään läheiseni olevan ahdistunut yksinään varsinkin kaikkina juhlapyhinä. Tapaisin häntä useammin, mutta asumme eri puolilla Suomea. Miten voisi teidät yksinäiset saada kohtaamaan ja juhlistamaan pyhiä ilman ahdistusta? Enkä nyt puhu mistään sokkotreffeistä. :D

Vierailija
11/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa mutta eri syystä. Juhannusta vietetään appivanhempien mökillä, vaikka meillä ei ole kovinkaan hyvät välit. Toiseksi, mies on ruvennut kittaamaan enemmän alkoholia mökkeillessä ja kun nyt on juhannuskin, niin pelkään, että lapset joutuu näkemään isänsä humalassa.

Olisin mielummin lasten kanssa kotona, mutta lapset haluaa mennä.