Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mä nyt maksan laskut?!

Vierailija
20.06.2013 |

Eka kertaa meni hermot danskebankin javakikkailuille! Olen ollut tähän saakka hyvin maltillinen asian suhteen.

Testannut jo kaikissa selaimissa, ei toimi. Uusin java on asennettu, vaikkei tehnyt edes mieli. Ainoa joka toimii moitteetta on miniverkkopankki. Siis pitääkö tässä puhelimella näpytellä kaikki numerot yms. HERMO MENEE!!!

Sitten pitäisi vielä mennä täpötäyteen kauppaan uudestaan menettämään hermonsa. ARRRRGGGHHHH! Että hyvää juhannusta vaan.. :P

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 13:37"]

Eka kertaa meni hermot danskebankin javakikkailuille! Olen ollut tähän saakka hyvin maltillinen asian suhteen.

Testannut jo kaikissa selaimissa, ei toimi. Uusin java on asennettu, vaikkei tehnyt edes mieli. Ainoa joka toimii moitteetta on miniverkkopankki. Siis pitääkö tässä puhelimella näpytellä kaikki numerot yms. HERMO MENEE!!!

Sitten pitäisi vielä mennä täpötäyteen kauppaan uudestaan menettämään hermonsa. ARRRRGGGHHHH! Että hyvää juhannusta vaan.. :P

[/quote]

Vaihda pankkia....

Mutta eikö siinä pankin mobiiliappsissa ole mahdollisuutta lukea laskun viivakoodia puhelimen kameralla? Itse käyttämässäni (Osuuspankin iPhone-sovellus) ainakin on, ei tarvitse näpytellä pitkiä tilinumeroita ja viitteitä.

Vierailija
2/5 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun tietokoneella toimi miniverkkopankki vai miksi numerot pitäisi puhelimella näpytellä? Mulla toimii Danskebankin normaali verkkopankki Chromella, mutta muilla selaimilla jökkii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dankebankhan on luopumassa javasta tämän kesän aikana.

Vierailija
4/5 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniverkkopankkia voi käyttää myös tavallisella koneella nettiosoitteessa:

https://suomi.danskebank.fi/link/3gmobilbank

Vierailija
5/5 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS!!!

Tehän ootte ihania. Mutta ihan sama näpyttelenkö puhelimella vai otanko kuvia, liian haastavaa. ;)

Mutta enhän mä olen tajunnut, että miniverkkopankki toimii tietokoneellakin. :D Oon sen verran pösilö.

Heti tuli parempi mieli.

Joo, pankin vaihto pitäisi tehdä, muttei se tähän hätään valitettavasti jelppaa. Tulikivenkatkuista palautetta lähti Danskeen kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän