Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suojaudutte juhannuksena hyttysiltä?

Vierailija
20.06.2013 |

Mä olen tällainen hyttysten herkkupala, eli kaikki tuntuvat käyvän minuun kiinni vaikka vieressä olisi viisi muutakin uhria. Lisäksi taidan olla niille vähän yliherkkä, kun kaikki pistokohdat aina paisuvat valtaviksi ja kutisevat hirveästi.

Juhannus ollaan mökillä, metsän ja järven vieressä, joten hyttysiä on taas todennäköisesti hirveästi. Sisätiloissa ei paljon myöhään aikaan viitsi olla, kun siellä nukkuu lapsia. Pelkkä perus suojasuihke ei tunnu yksin riittävän. Voiko niitä muuten suihkuttaa myös vaatteiden päälle? Ajattelin myös pukea legginssit maksihameen alle suojaamaan, kunhan siinä ei tule liian kuuma.

Onko teillä mitään hyviä hyttyskikkoja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kaasulla toimiva hyttysansa todella toimii!

Mutta minä olen samanlainen "hyttystenherkku" eli jos yksikin hyttynen löytyy niin se tulee ja pistää minua ja saan lautasen kokoisen turvotuksen johon ei auta lääkkeet eikä voiteet.

Vietämme siis kaupunkijussia ja ehkä vain pari hyttystä löytää minut...toivottavasti ;)

Vierailija
2/5 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua auttaa se hajuton hyttyssuihke, olikohan Autan? Kyllä niiden hajullisten kanssa nilkat aina mökillä tulee syödyksi, mutta ton aineen kanssa olen saanut olla rauhassa.

Hyttyset sitten pistää leggarienkin läpi, vaikka ovat paksummatkin. Ne lämpiävät töpseliin laitettavat hyttyskarkoitteet, joihin laitetaan se pahviläpyskä sisälle auttaa aina ja niitä saa nykyään pattereillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaudun samalla tavalla kuin muinakin kesältoina mökillä: mulla on sopivan väljät pitkähihaiset ja pitkäpunttiset tai pitkähelmaiset vaatteet ja niin lisäksi reilut suihkaukset offia. Nykyäänhän sitä saa hajuttomanakin.

Js vaatteet ovat puuvillaa, viskoosia tai "retkivaatekuituja", voi hyvin huoletta laittaa offia myös vaatteisiin, mutta millekään silkille tai vastaavasti asetaatille en laittaisi. 

Meidän mökilla on metsä vieressä, millään hyttysansalla ei siihen olisi vaikutusta enempää kuin hiekanjyvällä saharassa...

Vierailija
4/5 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä vastaan tartte tehdä mitään. Niitä paukoja tulee vain alussa ja sen jälkeen kroppa tottuu niihin eikä reagoi enää. Annat vaan niiden pistää itseäsi pari kertaa ja sen jälkeen sä et enää huomaa mitään.

Vierailija
5/5 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökillä se kaasulla käyvä hyttysansa - ei oo hyttysistä vaivaa koko tontilla. Suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän