Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntavaalit 2021 - Mille puolueelle ääni?

Vierailija
25.07.2020 |

Kuntavaalit tulossa, mille puolueelle aiot antaa äänesi?

Kuntavaalit 2021 - Mille puolueelle ääni?

Vaihtoehdot

Kommentit (225)

Vierailija
181/225 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää löytää ehdokas johon voi uskoa. Ei se toki persupelleistä löydy, mutta lähes kaikista muista puolueista periaatteessa voi.

Vierailija
182/225 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persutrollien spämmääminen eri keskustelupalsoille on kyllä naurettavaa. Ainakin oma reagtio on aina, jahas taas joku oman aatteen sokaisema suu vaahdossa selittää. Mutta ilmeisesti sillä saa persuissa nostettua omaa statusta kun spämmäämistä niin moni jaksaa tehdä.

Turha piitata tällaisesta. Taas vihervasemmisto yrittää hiljentää toista mieltä olevat, mutta se ei muuta äänestyspäätöstäni.

Kunnon asiapohjaiseen debattiin sen sijaan olen valmis. Jos vihervasemmisto haluaa lähteä asiapohjalta argumentoimaan, tervetuloa!

En muista tällä palstalla käydyn asiallista poliittistakeskustelua, kun persut vain huutavat iskulauseitaan. Heti kun keskustelua käydään asia-argumenteilla, niin mielelläni keskustelen asioisra eritavalla ajattelevien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/225 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En äänestä. Pitäisi olla isänmaallinen puolue, joka on köyhien ja pienituloisten puolella. Persut tietävät kylmää kyytiä näille ryhmille.

Persuthan juuri haluavat, että halpatyö loppuu ja työstä maksetaan kunnon palkka. Mitä muuta se on kuin pienituloisten puolella olemista?

Et ole ilmeisesti ottanut selvää miten Halla-aho on äänestänyt Brysselissä. Halla-aho on äänestänyt GMO:n, CETA:n ja TTIP:n puolesta jotka kaikki ovat huonoja asioita suomalaisen työläisen ja maanviljelijän kannalta.

Ei normi persuäänestäjä tuollaisia tutki, he vain äänestävät sokeasti "mestaria" eivätkä tiedä noista äänestyksistä mitään.

Vierailija
184/225 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että nykyään kd tuntuu järkevimmältä puolueelta, vaikka en kristitty olekaan ja aina olen vasemmistoa äänestänyt. Nyt tuskin äänestän, jos olisivat ensisijaisesti Suomalaisen köyhän asialla ja sitten kun kotimaassa on paremmin niin voidaan jakaa sitä hyvää ulkopuolelle. Kd:llä on myös perhemyönteisin ohjelma, muut puolueet ei pidä perheitä niin tärkeänä, eikä sananvapautta. Tietty kd luokitellaan oikeistoon, mutta heillä tavoitteena köyhyyden poistaminen. En myöskään samaistu heidän päihdepolitiikkaansa mutta kaikissa puolueissa huonot puolensa, kyse vain minkä kanssa voisi elää parhaiten.

Vierailija
185/225 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin persuja, mutta saas nähdä.

Vierailija
186/225 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listalla ei ole yhtään EU vastaista puoluetta joten jätän äänestämättä.

Mitähän EU kuntavaaleissa liittyy?

Vierailija
187/225 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persutrollien spämmääminen eri keskustelupalsoille on kyllä naurettavaa. Ainakin oma reagtio on aina, jahas taas joku oman aatteen sokaisema suu vaahdossa selittää. Mutta ilmeisesti sillä saa persuissa nostettua omaa statusta kun spämmäämistä niin moni jaksaa tehdä.

Turha piitata tällaisesta. Taas vihervasemmisto yrittää hiljentää toista mieltä olevat, mutta se ei muuta äänestyspäätöstäni.

Kunnon asiapohjaiseen debattiin sen sijaan olen valmis. Jos vihervasemmisto haluaa lähteä asiapohjalta argumentoimaan, tervetuloa!

En muista tällä palstalla käydyn asiallista poliittistakeskustelua, kun persut vain huutavat iskulauseitaan. Heti kun keskustelua käydään asia-argumenteilla, niin mielelläni keskustelen asioisra eritavalla ajattelevien kanssa.

Fiksut ihmiset näkevät sumutuksen läpi.

Nuo iskulauseet ovat spämmiä vastapuolelta, että saavat ketjun poistoon, kun omat asiapitoiset argumentit loppuvat.

Vierailija
188/225 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Keskustalla käytössään joku hakkeri?? Eilen PS kannatus oli 50 % ja kepun jotain aivan vähäistä (max 5-10 %). Äänestäjiä oli silloin n. 270.

Nyt on yhtäkkiä 700 äänestäjää ja kepu ykkösenä. Jollain on ollut hauska yö, kun on monta kertaa laittanut koneen päälle ja pois.

Sinänsä surullista. Tämä keskustelu oli aivan asiallista eiliseen saakka, miksi joku haluaa noin manipuloida tuloksia?

Eikai näissä kyselyissä pysty äänestämään samalla laitteella kuin kerran.

Pystyy kun tietää. Pikku kikkailulla voi äänestää vaikka 1000 kertaa ja tuota kikkaa on joku pölö näköjään höylännyt koko yön. Valitettavasti.

Vierailija
189/225 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän johtuu vain siitä, että täältä poistuu kaikki asialliset perussuomalaisia kannattavat kommentit. Minä olen tätäkin keskustelua seurannut alusta asti, ja joku on täältä poistanut/poistattanut kaikki fiksut kommentit, joissa kannatetaan perussuomalaisia. Mistä lie johtuu, että toiset eivät saa sanoa mielipidettään..?

Vierailija
190/225 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa että nykyään kd tuntuu järkevimmältä puolueelta, vaikka en kristitty olekaan ja aina olen vasemmistoa äänestänyt. Nyt tuskin äänestän, jos olisivat ensisijaisesti Suomalaisen köyhän asialla ja sitten kun kotimaassa on paremmin niin voidaan jakaa sitä hyvää ulkopuolelle. Kd:llä on myös perhemyönteisin ohjelma, muut puolueet ei pidä perheitä niin tärkeänä, eikä sananvapautta. Tietty kd luokitellaan oikeistoon, mutta heillä tavoitteena köyhyyden poistaminen. En myöskään samaistu heidän päihdepolitiikkaansa mutta kaikissa puolueissa huonot puolensa, kyse vain minkä kanssa voisi elää parhaiten.

Olen alkanut tosissani harkita samaa, vaikka olen ateisti. Eki valintani on KD tai PS.

Vierailija
191/225 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonni täyteen!

Vierailija
192/225 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta, koska se näkee koko Suomen. Turvallinen, kotimainen vaihtoehto, jolle oma ruoantuotanto on tärkeää sekä se, että työpaikat säilyvät Suomessa ja maakunnissakin. Lisäksi perhepolitiikka on lapsikeskeistä.

Vierailija
193/225 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

demarille menee kuten viimeksikin. 

Vierailija
194/225 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mielenkiintoista nähdä Keskusta ykkösenä. Miten ihmeessä? Eikö ihmiset ikinä opi? Itse olen ideologisesti Keskustan kohdilla, mutta Kepun ihmiset ovat vaan niin perkuleen kieroa sakkia että en ikinä enää luottaisi heille ääntäni.

Vierailija
195/225 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KePu. Koska kulmunit =)

Vierailija
196/225 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaa-a. Joko vasemmistoliittoa tai demareita. Olen vasemmistolainen ja kannatan tasa-arvoa. Mielestäni verotusta voisi jopa nostaa kaikista rikkaimpien (tulot monta miljoonaa) kohdalla. Vasemmistoliitto olisi kaikista paras, mutta vaalipiirissäni ei ole kovin iskeviä vassaripoliitikkoja, joten demareille saatan laittaa ääneni loppujen lopuksi.

Sinulla on erikoinen käsitys tasa-arvosta jos ajattelet että niiden verotusta pitää nostaa jotka jo valmiiksi maksavat eniten veroja.

Vierailija
197/225 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ps ei ole ykkönen niin jossain on jotain viilunkia?

Vierailija
198/225 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän pelkät Kulmuunit on hyvä syy äänestää kepua. Toki kovempiakin asiasyitä löytyy.

Vierailija
199/225 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listalla ei ole yhtään EU vastaista puoluetta joten jätän äänestämättä.

Mitähän EU kuntavaaleissa liittyy?

Liittyy siten, että Persut esittää EU vastaista puoluetta vaikka heidän toimintansa osoittaa, että eivät ole EU vastaisia, joten miksi sellaisia valehtelijoita pitäisi kuntavaaleissakaan äänestää?

Vierailija
200/225 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vielä niin tuhat täyttyy!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi