Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

New age ihmisten kokemuksia henkimaailmasta

Vierailija
25.07.2020 |

Kun olin astunut sisään erääseen vanhaan kartanoon, niin minut paiskattiin maahan ja vietiin rappusia pitkin yläkertaan huoneeseen, jossa minun kanssa alkoi juttelemaan kartanon hoitajana toiminut edesmennyt vanha nainen, joka ihmetteli ja oli huolissaan miksei se enää ole niin tip top, kuin hänen aikanaan.
Ei rassu tajunnut, ettei enää voi vaikuttaa fyysisessä maailmassa. :(

Toinen on se, että näen ihmisten energiat väreinä heidän ympärillään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää lähden nyt ulkoiluttaan mun energioita muualle ..

Zinccc

Vierailija
2/3 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut kuolleita läheisiäni heidän kuolemansa jälkeen, siis ihan hereillä ollessani, eli ei mitään unijuttuja. Kerran paikalla oli myös toinen henkilö ja molemmat näimme ja koimme saman.

Olen poistunut kehostani muutaman kerran, se on ollut spontaani tapahtuma ilman mitään omaa haluani ko. asiaan. Yhdellä kerralla katselin itseäni kehoni ulkopuolelta. 

Näen enneunia, en kaikesta, vaan joistain isoista tapahtumista. Aina kun joku läheinen kuolee, näen samankaltaisen unen ja siitä muutaman viikon kuluttua siis joku läheinen poistuu maanpäältä.

Käsistäni virtaa parantavaa energiaa tai miksi sanottaisikaan. Olen kokeillut sitä kymmenille ihmisille ja yhtä lukuunottamatta kaikki ovat tunteneet sen voimakkaasti ja olleet todella ihmeissään. Hoitaessani näen hoidettavan ympärillä värillisen valon, onko se aura, en tiedä, mutta sen väri vaihtelee ihmisten mukaan. Haluaisin kokeilla myös ns. kaukohoitoa, en siis tiedä mitä pitää tehdä, mutta haluaisin kokeilla osaisinko.l

Olen ollut kaksi kertaa paikalla, kun ihminen on kuollut ja olen tuntenut, kun heidän sielunsa (tai mikä se onkaan) on irronnut kehosta.

Tässä jotain, mutta on paljon muutakin. En ole mikään new age-ihminen, näitä on vain tapahtunut mulle teinistä saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi