Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisi jo vaihdevuodet!

Vierailija
25.07.2020 |

Olen 53-vuotias ja edelleen kuukautiset jatkuvat. Välillä jopa kaksi kertaa kuukaudessa. Tyttäreni kanssa vitsailemme välillä, että minä saan hänenkin kuukautisensa (kun hänellä epäsäännölliset)..
Muita yli viisikymppisiä, joilla edelleen menkat jatkuvat?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta minäkin odotan mutta toisaalta hirvittää ne oireet.

n48

Vierailija
2/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 v. Mieluummin tämä kuin kuivuus, kurtut ja kitkerä hiki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisten loppuminen on kyllä mahtava juttu. Joillekin se on surullista ja naiseuden loppu. Nythän se vasta alkaakin. Seksikin on parempaa kun koskaan. T:53v

Vierailija
4/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on antanut sinulle hedelmällisyyden lahjan. Sinulla on siis vielä mahdollisuus lisääntyä, joten älä hukkaa tätä mahdollisuutta! Elämän tarkoitus on kansoittaa maailmaa!

Vierailija
5/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala on antanut sinulle hedelmällisyyden lahjan. Sinulla on siis vielä mahdollisuus lisääntyä, joten älä hukkaa tätä mahdollisuutta! Elämän tarkoitus on kansoittaa maailmaa!

53-vuotiaana??

Vierailija
6/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

53-vuotiaana??

Niin pitää yrittää aina siihen asti, kunnes naisen munat ovat loppuneet, eikä voi tulla enää raskaaksi.

Vierailija
7/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n48

Jos harrastat liikuntaa, et ole ylipainoinen ja ruokavaliosi on kasvis-kala-linjalla (vähän japanilaistyyppinen), ja pidät huolen siitä, että saat tarvittavat vitamiinit, et välttämättä koe ihmeempiä oireita.

Jos tulee limakalvojen kuivumista, gynekologilta löytyy konstit siihenkin.

t. n65

Vierailija
8/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on ilmeisesti esivaihdevuodet, jos menkat tulee kaksi kertaa kuukaudessa. Noin minullakin alkoi ja nyt tulee neljän kuukauden välein. 

Vierailija
9/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n48

Jos harrastat liikuntaa, et ole ylipainoinen ja ruokavaliosi on kasvis-kala-linjalla (vähän japanilaistyyppinen), ja pidät huolen siitä, että saat tarvittavat vitamiinit, et välttämättä koe ihmeempiä oireita.

Jos tulee limakalvojen kuivumista, gynekologilta löytyy konstit siihenkin.

t. n65

Tämä pitää paikkansa. Olen kasvis-kala-linjalla, mutta syön myös kanaa, mutta ei ole kuitenkaan mitään vaihdevuodeoireita muuta kuin kierto on nyt epäsäännöllinen. Menkkojen välissä menee monta kuukautta ja varmaan ne kohta loppuu kokonaan. Jos näin helpolla pääsen, niin tosi hyvä niin.  

Vierailija
10/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon vähän kade sulle. mun menkat loppui 47-vuotiaana. olisin halunnut vielä pari jatkovuotta. tasan ei mee...

Vierailija
11/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä oon vähän kade sulle. mun menkat loppui 47-vuotiaana. olisin halunnut vielä pari jatkovuotta. tasan ei mee...

Minkä takia?

Vierailija
12/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sulla on ilmeisesti esivaihdevuodet, jos menkat tulee kaksi kertaa kuukaudessa. Noin minullakin alkoi ja nyt tulee neljän kuukauden välein. 

Kauan meni ja minkä ikäinen olet nyt? T: 51v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi