Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"mökkipakko"

Vierailija
19.06.2013 |

Mies hankki pari vuotta sitten mökin. Hän nautti siellä olemisesta, koska hänestä mökillä riittää ranta, laituri ja sauna. Muuta ei tarvita ja esim. edes nurmelle kylvetty piha on liikaa. Kyllä siihen hiekalle aikanaan kasvit tulevat, hän sanoo.

Minä inhoan mökkeilyä. Sähköt on, vesi kaivosta, kuivakäymälä. Ei mitään tekemistä. Tai siis tekemistä olisi, koska mökillä mies hakkaa polttopuita ja minun oletetaan huushollaavan alkeellisissa oloissa.

Mies on käynyt poikien kanssa mökillä parina viikoloppuna, alkuviikosta aikuinen tyttö käväisi siellä. Hän kertoi, että mökissä on sotkuista, pesemättömiä kattiloita, ruuanmurusia pöydällä jne. eli miehen mielestä "äijämeininkiä", jotka kaikki minä voin juhannuksena siivota. Että olisi minulla jotain tekemistä, koska aina  valitan, että aika tulee pitkäksi.

Pahinta on se, että miehelle tämä ei ole vitsi vaan hän oikeasti luulee, että nauttisin siitä, miten siivoan jälkiään (kotona meillä käy siivooja) ja että en tiedä mitään ihanampaa kuin juhannuksena huuhtoa asioita järvessä...Mieheen ei tehoa järkipuhe, mökki on taivaasta seuraava ja sinne menee koko perhe, koska hän niin tahtoo!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän tahtoo, hän siivoaa ja kokkaa, sinä lepäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla