Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajat... kuinka syötte juhannuksena, kun tarjoilu vain makkaraa??

Vierailija
19.06.2013 |

Ite tiedän, että tarjonta vain grillimakkaraa, siideriä, täytekakkua ja sipsejä. Miten kieltäytyä ja olla muuta kuin nälissään 3 pv....

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat salaatit matkaan? 

Vierailija
2/29 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 19:20"]

Omat salaatit matkaan? 

[/quote]

Eikö se ole loukkaavaa ??? Ap. miettinyt näin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä tarjotaan vain makkaraa juhannuksena? Siis lihana. Varmaan jossain junttien juhannus-juhlissa..

Vierailija
4/29 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syö sitä makkaraa, pakkoko sitä on vetää paketillinen kerrallaan?

Vierailija
5/29 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 19:23"]

Missä ihmeessä tarjotaan vain makkaraa juhannuksena? Siis lihana. Varmaan jossain junttien juhannus-juhlissa..

[/quote]

Ap. No täälä etelä-pohjanmaalla se on ihan Must :( 

Vierailija
6/29 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ottaisin omat eväät mukaan, laihdutin tai en. Kolmea päivää en muutenkaan eläisi noilla herkuilla ellei olisi aivan pakko. Mukaan ottaisin vihanneksia grillattavaksi (maissi, paprika, kesäkurpitsa, ananas, tomaatti jne) ja vaikkapa juuri jotain salaatteja valmiina purkkeihin. Lisäksi esim. kevätsipulia, halloumia, broileria, kanaa, äyriäisiä, hedelmiä jne, olettaen että siellä on mahdollisuus grillata näitä siinä missä sitä makkaraakin.

Jos haluaa päästä helpolla, saa kaupasta vaikka mitä valmiina. Näin ei sitten erotu porukasta "keittiön ainoana kokkaajana". Lihatiskistä löytyy vaikka mitä valmiiksi marinoituja lihoja, vartaita jne.

Vierailija
7/29 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eväät ovat kuvailemasi kaltaiset, niin veikkaan että meininki kyseisessä porukassa sellaista, että voit pidättäytyä itse kossu-vichy-linjalla koko juhannuksen! Ei tule näin turhia kaloreita:D Ja ainahan voi ottaa purkillisen omia suolakurkkuja mukaan, jos alkaa huikomaan. Näin mä sinuna toimisin...

Vierailija
8/29 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?

Mutkin on kutsuttu muiden mökille ja mä otan kalat, ja vitamiinit, mukaan jotka grillaan itse ja tarjoan siitä myös muille. 

Vierailija
9/29 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassulta kuulostaa, luulis nyt aikuisten ihmisten kaipaavan EDES JOTAIN muuta lisäksi. Kyllä simppelimmästäkin pöydästä uudet perunat ja tuore salaatti luulisi löytyvän mutta juuh... kukin tyylillään. 

Vierailija
10/29 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sitä makkaraa :) Vähennän vain määrää, mutten silti niin paljon, että tarvitsisi kamalan nälissään kärvistellä. Minulla on ollut periaatteena, tämän puolen vuoden ajan, jonka olen ollut laihiksella, että juhlapyhinä ja erikoistilaisuuksissa saa vähän relata. Turha pilata juhannusta kaloreiden kanssa tuskailemalla! Syö rauhassa makkaraa, kunhan pidät jonkinlaisen kohtuuden siinä. Jo 11 kiloa pudonnut tällä meiningillä, eikä ole juuri tarvinnut nälissään olla.

Vierailija
11/29 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, huono provo. Ihan otat omat grillattavat mukaan: ulkofilettä, tuoretta ananasta ja maissia. Jälkkäriksi grillaat banaania, jonka sisään livautat pari palaa tummaa suklaata. lisukkeeksi salaattia. Välipalaksi pähkinöitä, vesimeloonia ja porkkanaa. Juomaksi kivennäisvettä sekä pari lasia kuivaa valkoviiniä tai roseeta. Siinä on kuule junttikaveri kateellisia! :D

Vierailija
12/29 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mietin vain et aika loukkaavaa isäntäperhettä kohtaan, jos otan omat eväät :( Saattaa tulla mykkäkoulua....

Vierailija
13/29 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaalinen tapa? Täällä Kainuussa on loukkaava olla tuomatta mitään....

Vierailija
14/29 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs makkarassa vikana on? Suomalainen makkarahan on lähes kasvisruokaa. Tai ei siinä ainakaan lihaa ole, jos sitä pelkäät. Jos siinä olisikin lihaa, niin sehän olisi mitä parasta laihduttajalle. Proteiinit kun tekee kylläiseksi.

Vierailija
15/29 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 19:33"]

Haha, huono provo. Ihan otat omat grillattavat mukaan: ulkofilettä, tuoretta ananasta ja maissia. Jälkkäriksi grillaat banaania, jonka sisään livautat pari palaa tummaa suklaata. lisukkeeksi salaattia. Välipalaksi pähkinöitä, vesimeloonia ja porkkanaa. Juomaksi kivennäisvettä sekä pari lasia kuivaa valkoviiniä tai roseeta. Siinä on kuule junttikaveri kateellisia! :D

[/quote]

Niin no yhdyn tuohon kateuteen. Ja siks tuleekin mykkäkoulua. Haluisin jäädä kotiin, mut se nyt ei ole mahdollista :(

Vierailija
16/29 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä edes pitäisi olla kyse siitä, etteikö laihduttaja voisi syödä juhlana rennommin. En minäkään juhannuksena kaloreita mieti, kuohuviiniä ja juustoja menee sen verran kun mieli tekee. Mutta jos tosiaan ei ole muuta tarjolla kun ap:n mainitsemat ruuat, on järkevästi syöminen ihan mahdotonta. Kyllä sitä makkaraa saa aikalailla syödä jos se tosiaan on koko päivän ainoa lämmin ruoka. Sitten loppu nälkä taitetaan sillä täytekakulla?? Siideriä nyt ei ole mikään pakko juoda kenenkään, ja sekin voi olla kuivaa tai lightia jos tarkka tahtoo olla. Tuo tarjoilu nyt vaan on ihan älytön, sopi laihduttajalle tai ei.

Vierailija
17/29 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mahdotonta ottaa kunnolla ruokaa mukaan niin ettei isäntäväki loukkaannu, niin ota ruisleipää koko porukalle ja sano vaikka, että se on sun juhannusperinne ja että otit muillekin. Sitten voit syödä sitä makkaran oheen, pitää hyvin nälkää poissa ja on terveellistä!

Vierailija
18/29 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 19:39"]

Ei mun mielestä edes pitäisi olla kyse siitä, etteikö laihduttaja voisi syödä juhlana rennommin. En minäkään juhannuksena kaloreita mieti, kuohuviiniä ja juustoja menee sen verran kun mieli tekee. Mutta jos tosiaan ei ole muuta tarjolla kun ap:n mainitsemat ruuat, on järkevästi syöminen ihan mahdotonta. Kyllä sitä makkaraa saa aikalailla syödä jos se tosiaan on koko päivän ainoa lämmin ruoka. Sitten loppu nälkä taitetaan sillä täytekakulla?? Siideriä nyt ei ole mikään pakko juoda kenenkään, ja sekin voi olla kuivaa tai lightia jos tarkka tahtoo olla. Tuo tarjoilu nyt vaan on ihan älytön, sopi laihduttajalle tai ei.

[/quote]

Ja siideri ei oo lightiä, vaan halvinta, tavallisinta mahdollista. Ehkä otan omat viinat. Ei kai se loukkaa??? Kossua :)

Vierailija
19/29 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin sitten omat ruuat ja viinat mukaan, makkara juhannuksena on ihan ok mutta tuolla menulla mulla olisi juhannus jo pilalla.

Vierailija
20/29 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 19:41"]

Jos on mahdotonta ottaa kunnolla ruokaa mukaan niin ettei isäntäväki loukkaannu, niin ota ruisleipää koko porukalle ja sano vaikka, että se on sun juhannusperinne ja että otit muillekin. Sitten voit syödä sitä makkaran oheen, pitää hyvin nälkää poissa ja on terveellistä!

[/quote]Ap. tuohon on pakko kommentoida. Isäntäperhe ei voi sietää ruisleipää, kun se muka pierettää ????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi