Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako ihmiselle toivoa pahaa?

Vierailija
25.07.2020 |

Siis sellaiselle joka on tehnyt pahaa muille ja aiheutta surua?

Tällä hetkellä haluaisin hänen kärsivän.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kunnon suora nenään toimii häiriköille ..

Zincc

Vierailija
22/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan koukku toimii paremmin ..

;)

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se on ajatella pahaa, kun tehdä vihoissaan jotain peruuttamatonta. Kyllä se viha, raivo, suru ja tuska helpottaa aikaa myöden. En tosin tiedä, miten reagoisin jos kohtaisin tämän ihmisen. Toivottavasti en kohtaa.

Vierailija
24/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ajatella.

Tosin on hyvä tietää että esim narsistit on kuin koira jolla on kasvain päässä. Eivät he kärsi vaikka kuinka vihaisit.

Eivät he ymmärrä pahuuttaan, se on niiden luonto.

Eli kääntäen voi ajatella, miksi vihaisi elukkaihmistä, jolla ei ole ihmisyyttä.

Narsisti voi kadehtia jopa koiraa jota rapsutetaan. Eli ei pärjäisi edes koirana. Narsisti on siis täysi mitättömyys.

Parasta mitä voit, on keskittyä hyviin asioihin. Mieti miten itse voit paremmin, muita kiusaamatta.

Vierailija
25/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin kerran epäsuorasti eräälle ihmiselle pahaa. Kirjoitin hänelle, että "en toivo sinulle mitään hyvää". Myöhemmin sain tietää, että hänellä on pitkään ollut vaikeuksia, ongelmana siis lapsettomuus. Hänen pitkäaikainen avioliittonsa päätyi sen vuoksi eroon. En tiedä kummassa osapuolessa se "ongelma" oli. Tämä ei tietenkään minun toivotuksestani johtunut, mutta olin uutisen jälkeen iloinen, että hän on saanut kokea yhdenlaista tuskaa elämässään.

Vierailija
26/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti se ei ole hyväksyttävää.

Itse toivon kaikkea pahaa entiselle kiusaaja-esimiehelle.

Vierailija
27/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa ajatella.

Tosin on hyvä tietää että esim narsistit on kuin koira jolla on kasvain päässä. Eivät he kärsi vaikka kuinka vihaisit.

Eivät he ymmärrä pahuuttaan, se on niiden luonto.

Eli kääntäen voi ajatella, miksi vihaisi elukkaihmistä, jolla ei ole ihmisyyttä.

Narsisti voi kadehtia jopa koiraa jota rapsutetaan. Eli ei pärjäisi edes koirana. Narsisti on siis täysi mitättömyys.

Parasta mitä voit, on keskittyä hyviin asioihin. Mieti miten itse voit paremmin, muita kiusaamatta.

Täysin totta.

Inhimillinen ihminen ei voi käsittää mitä noiden päässä liikkuu. Se ei millään rationaalisella ajattelulla selviä, ei hyvällä eikä pahalla.

Vierailija
28/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa ajatella mitä tahtoo. Eri asia sitten mitä tekee.

Oman mielen takia voi koittaa, pystyykö ajattelemaan ja toivomaan hyvää jollekin hyvälle, ilman että kehuu muille.

Taitaa hyvän ajattelu olla vaikeampaa kuin pahan ajattelu.

Vierailija
29/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aidosti hyvä ihminen ei toivo muille pahaa. Hänelle tulisi huono omatunto sellaisesta.

Vierailija
30/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä aidosti hyvä ihminen ei toivo muille pahaa. Hänelle tulisi huono omatunto sellaisesta.

Henkilö ei ole käynyt sitä kuuluisaa elämänkoulua silloin. Voisin olla satavarma, että jos tyttäresi raiskattaisiin, toivoisit tämän raiskaajan alimpaan helvettiin.

Itse en ole onneksi joutunut noin pahaa kokeemaan.

Olen tuntenut elämässäni pari kusipäätä, toisella ihan pershäiriödiagnooseja. Toiselle noista toivon tällä hetkellä pahaa, toisesta en jaksa enää välittää. Hän siis on isäni, joka juomisellaan ja väkivallalla pilasi lapsuuteni.

Vierailija
31/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toivoa pahaa, viha antaa voimaa. Kunhan vihan ajatus ei hallitse 24/7.

Olisi se nyt kummallista, jos hymyssä suin ottaisi kaiken pas**n vastaan mitä elämä antaa.

Jos et ole reilu muille, ei sinullekaan olla reiluja. Niin se menee.

Vierailija
32/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako joku toivoa sinulle pahaa?

Vierailija
33/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona kostaa, toivoo niin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän