Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako ihmiselle toivoa pahaa?

Vierailija
25.07.2020 |

Siis sellaiselle joka on tehnyt pahaa muille ja aiheutta surua?

Tällä hetkellä haluaisin hänen kärsivän.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän teki?

Vierailija
2/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, mutta ei se mitään auta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Toivon erään saavan koliikkivauvan. Ymmärtäisi pitää turpansa kiinni. Vielä parempi, jos tapahtuu pahempaa.

Vierailija
4/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä toivoa mitä vain.

Vierailija
5/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pahaa toivonut kärsii itse tällä hetkellä eniten. Mitä enemmän yritti tehdä pahaa, sitä lujemmin itse kärsi. Noidankehä, jossa viha kasvattaa vihaa. Mulle riittää etten enää näe, pahaa toivonut kärsii ettei näe mua. Omilla toimillaan aiheutti menettämisen, tietää tämän vaikkei myönnäkään. Voin paremmin kun pääsein sairaasta ympäristöstä ja oikestaan on mukavaa kun voi rakentaa elämänsä uudelleen.

Vierailija
6/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä äiti ?

Zincc

Vierailija
7/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa.

Vierailija
8/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ton tunteen. Kyllä mä ainakin toivoin pahaa ja mietin jopa kamalia kostoiskuja. Nyt on jo tunteet hallinnassa ja toivon, että minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Toivotaan, että paha saa palkkansa. Tsemppiä sulle.

Vierailija
9/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle pahaa toivonut kärsii itse tällä hetkellä eniten. Mitä enemmän yritti tehdä pahaa, sitä lujemmin itse kärsi. Noidankehä, jossa viha kasvattaa vihaa. Mulle riittää etten enää näe, pahaa toivonut kärsii ettei näe mua. Omilla toimillaan aiheutti menettämisen, tietää tämän vaikkei myönnäkään. Voin paremmin kun pääsein sairaasta ympäristöstä ja oikestaan on mukavaa kun voi rakentaa elämänsä uudelleen.

Ei terve ihminen sairaiden "ihmisten" seurassa hyvin voi ..

Zincc

Sehän on selvä ..

Vierailija
10/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon ainakin minulle valehdelleelle exälle pahaa ja paljon! Toiveeni ei auta mitään, ehkä helpottaa mua? Mutta on ainakin inhimillistä.

Ehkä hän ihan itse sotkee suhteensa pettämisillään ja valheillaan.

Vierailija
11/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä on kyse, mutta ilmeisesti et olisi ansainnut pahaa?

Exäni ansaitsisi. Ainoastaan toivon, en tee itse mitään.

Vierailija
12/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä on kyse, mutta ilmeisesti et olisi ansainnut pahaa?

Exäni ansaitsisi. Ainoastaan toivon, en tee itse mitään.

En ollut ansainnut. Jouduin sairaiden ihmisten kohteeksi. Johtajana narsisti ja psykopaatti ja heidän narun päässä olevat lakeijansa ns. Flying monkeysit. Ei ole ikävä takaisin.

Vierailija
13/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, tietenkin. Ajatukset eivät voi satuttaa ketään. Voimavarafantasia todennäköisesti vain auttaa sinua asian ylipääsemiseen.

Vierailija
14/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka toivoo toiselle pahaa, ajattelee myrkyllisiä ajatuksia, ja kärsii niiden takia itse.

Koska ajatuksen voimalla ei voi tehdä muille pahaa, myrkytät vain itsesi etkä hyödy siitä mitään. Tuo on siis itsetuhoavaa puuhastelua.

Vierailija
15/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä pyöräilisin lapseni kanssa rannalle piknikille. Ja kaikkea muutakin mitä oltiin sovittu.

Vierailija
16/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka toivoo toiselle pahaa, ajattelee myrkyllisiä ajatuksia, ja kärsii niiden takia itse.

Koska ajatuksen voimalla ei voi tehdä muille pahaa, myrkytät vain itsesi etkä hyödy siitä mitään. Tuo on siis itsetuhoavaa puuhastelua.

Höpönlöpön, se että toivoo ei tarkoita sitä että ajatukset ovat 100 % siinä pahan toivomisessa, voi siis tehdä ja ajatella paljon paljon muuta. Nauttia elämästä. Siinä vaan tiedostaa, missä mennään tämän ihmisen suhteen.

# 10

Vierailija
17/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakenut apua ammattiauttajalta?

Vierailija
18/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataisi vain kaikille

Vierailija
19/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa, mutta kannattaako?

Olet itse pahaa tehneessä ihmisessä kiinni, kun mietit noin. Eli hän hallitsee elämääsi. Haluatko elää elämäsi näin? Hänen vallassaan?

Mieluuummin keskittyisin omaan elämään ja eteenpäin menoon ja koittasin käsitellä ne pahat pois. En siis kiellä etteikö olisi kohdeltu kaltoin ja se on paha asia ja pitää käsitellä.

Se vaan, että mihin energiansa laittaa, oman hyvän elämän luomiseen, vai sen pahantekijän miettimiseen?

Vierailija
20/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toivoa pahaa ja varsinkin jos tämä henkilö on taustaltaan vasemmistolainen, niin se on jopa suotavaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän