Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ihmettelee: Vieläkin näkee aika usein miesten vessassa, että lähdetään kusilaarilta tai jopa kopista tullessa käsiä pesemättä ulos!

Vierailija
25.07.2020 |

En tajua.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti opetti, että sormille ei saa kuseskella.

Vierailija
2/16 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa näkee myös naistenvessoissa *örp*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käyvät kusella, jättävät kädet pesemättä ja sitten vetävät kusisilla käsillään kampauksen kuntoon ennen vessasta poistumistaan 99% tapauksista. 

Vierailija
4/16 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuohon tarvitse käsin koskea. Ja mikäli ei ole automaattihanaa, niin en varmasti pese. Samoin vessan oven avaan kyynärpäällä tai hihaa apuna käyttäen.

Vierailija
5/16 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsassa on vähemmän bakteereja, kun likaisissa käsissä. Periaatteessa virtsalla voisi pestä kädet, jos ei vettä ole saatavilla ja ei välitä hajusta.

Vierailija
6/16 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonsei roiskunu käsille.

Vierailija
7/16 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan mulkku on puhtaampi kuin kädet, varsinkin koronan osalta. Eikä siihen kustessa tarvitse koskea.

Vierailija
8/16 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Kuntosalilla mies kävi ennen treeniä kusasemassa wcssä pukkarissa ja EIPÄ pessyt käsiä ja lähti treenaamaan.

Kiva siinä treenata samoilla vehkeillä joihin nämä koskettelevat. Kiva kun itse noudattaa kaikkia koronaa ehkäiseviä asioita ja sitten on näitä typeryksiä jotka pilaavat KAIKEN.

Vierailija
9/16 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene luontopoluille, äläkä k..usisiin laitteisiin

Vierailija
10/16 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuohon tarvitse käsin koskea. Ja mikäli ei ole automaattihanaa, niin en varmasti pese. Samoin vessan oven avaan kyynärpäällä tai hihaa apuna käyttäen.

Tämän jälkeen en ihmettele kusilätäköitä vessan lattialla, kato äiti ilman käsiä :D

Vierailija
11/16 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee ihan samaa. 

Vierailija
12/16 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän jälkeen en ihmettele kusilätäköitä vessan lattialla, kato äiti ilman käsiä :D

Minä olen taas ihmetellyt sitä että miten naiset saa sen istuinkannen etureunaan virtsattua vaikka istuvat sen päällä? Pytyltä noustessako sitä siihen tiippuu vai seisaaltaanko siihen suihkitaan? Sekavessassa todettua.

Vierailija
13/16 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies, ja minä olen Ruotsin kuningas.

Vierailija
14/16 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet käyvät kusella, jättävät kädet pesemättä ja sitten vetävät kusisilla käsillään kampauksen kuntoon ennen vessasta poistumistaan 99% tapauksista. 

t. miehiä vihaava feministinainen

Vierailija
15/16 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen taas ihmetellyt sitä että miten naiset saa sen istuinkannen etureunaan virtsattua vaikka istuvat sen päällä? Pytyltä noustessako sitä siihen tiippuu vai seisaaltaanko siihen suihkitaan? Sekavessassa todettua.

Pytyltä noustessa tippuu, jos ei ole kuivannut kunnolla, tai vielä vahingossa lirahtaa.

Vierailija
16/16 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsa on steriiliä. En minäkään julkisissa vessoissa pese kusella käynnin jälkeen. En kuse sormilleni muutenkaan. Lisäksi riski lienee suurempi pöpöihin kun useinkaan vessoissa ei ole kuivauspaperia vaan niitä bakteeripuhaltimia. Eikä aina automaattihanojakaan. Kosteissa ja märissä käsissä pöpöt juuri muhii. Virtsassa ei ole bakteereja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä