Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krista Laiho RIP

Vierailija
25.07.2020 |

Mitähän tässä on taustalla. Montako lasta hänellä on, surullista kun lapset jää ilman äitiään.

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000006581955.html
Poliisi: Kadonnut perheenäiti Krista Laiho löytynyt kuolleena
Poliisi tiedotti aiemmin keskiviikkona kadonneen auton löytyneen.

Poliisi on aiemmin kesän aikana pyytänyt havaintoja kesäkuun alussa Turusta kadonneesta Krista Laihosta ja hänen käyttämästään autosta.

Laiho on löytynyt eilen perjantaina menehtyneenä Porin Noormarkusta, Hämeen poliisi tiedottaa.

Tapaukseen ei epäillä liittyvän rikosta.

Katoamistapaus selvisi lukuisten yleisövihjeiden ja poliisin omien toimenpiteiden avulla.

Poliisi kiittää yleisöä vihjeistä ja aktiivisuudesta tapauksen selvittämiseksi.

Tutkinta jatkuu normaalina kuolemansyyn selvittämisenä, mistä ei tiedoteta enempää.

IS

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä on ollut kamala. Itsestä riippumattomia vastoinkäymisiä toinen toisensa perään. Aina kun hetken näyttää hyvältä ja tuntuu että voisi olla onnellinen, niin jotain pahaa tapahtuu. Olen vieläpä tosi stressiherkkä. Itsemurha on käynyt mielessä mutta ainakaan toistaiseksi en usko sitä tekeväni. Kerron tämän vain siksi, että osaan kuvitella miten hirveä olo on ollut ihmisellä, joka on mahdollisesti ajellut ympäriinsä ja etsinyt paikkaa jossa päättää päivänsä.

Ja siis Krista ei ollut kotoisin sieltä päin mistä löytyi. Minulla on tuttuja siellä päin ja hekin ihmettelevät, mikä sai naisen etsiytymään juuri sinne.

Vierailija
22/35 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me voimme tietää mitä ongelmia hänellä on ollut. Monilla on vaikeaa ja isoja murheita toisensa jälkeen. Kovin väitetään, että aina joku välittää ja aina saa apua, mutta jos ei lähipiiri auta niin ei sitä ammattiapua aina saa. Ammattiavun piiriin voi olla vaikea päästä ja vaikka pääsisi voi vastassa olla työntekijät, jotka ei viitsi edes esittää kiinnostunutta. Monella on korkea kynnys hakea apua, kun ajatellaan, että ehkä omia ongelmia vain vähäteltäisiin. Jos on paha olla niin ei siinä omat lapset auta, päinvastoin voi ajatella, että lapsille on parempi ilman minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain se äidin muistokirjoitus olemassa

Vierailija
24/35 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni masentunut ajattelee tekevänsä lähipiirilleen palveluksen kun päättää päivänsä. Olen itse elänyt itsetuhoisten ajatusten kanssa lähes koko elämäni joten pystyn samaistumaan siihen ajattelukehään mitä ollut viime hetkinä. Eikä se ole välttämättä ollut edes iso asia mikä on lopulta kamelin selän katkaissut, on vaan ollut viimeinen niitti kaiken muun kuorman päälle. Moni vakavasti masentunut osaa pitää kulissit viimeiseen asti kunnossa. 

Vierailija
25/35 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harjakankaalta löytyi.

Olikohan kotoisin Noormarkusta?

Oli kotoisin Iisalmesta Pohjois-Savosta.

Vierailija
26/35 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämä on ollut kamala. Itsestä riippumattomia vastoinkäymisiä toinen toisensa perään. Aina kun hetken näyttää hyvältä ja tuntuu että voisi olla onnellinen, niin jotain pahaa tapahtuu. Olen vieläpä tosi stressiherkkä. Itsemurha on käynyt mielessä mutta ainakaan toistaiseksi en usko sitä tekeväni. Kerron tämän vain siksi, että osaan kuvitella miten hirveä olo on ollut ihmisellä, joka on mahdollisesti ajellut ympäriinsä ja etsinyt paikkaa jossa päättää päivänsä.

Me too.

Vierailija
27/35 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni masentunut ajattelee tekevänsä lähipiirilleen palveluksen kun päättää päivänsä. Olen itse elänyt itsetuhoisten ajatusten kanssa lähes koko elämäni joten pystyn samaistumaan siihen ajattelukehään mitä ollut viime hetkinä. Eikä se ole välttämättä ollut edes iso asia mikä on lopulta kamelin selän katkaissut, on vaan ollut viimeinen niitti kaiken muun kuorman päälle. Moni vakavasti masentunut osaa pitää kulissit viimeiseen asti kunnossa. 

Tai kokee olevansa täysin yksin ja pohjalla. 

Vierailija
28/35 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän häntä. Vaikka itse olen työelämässä menestynyt ja silti perheelle omistautunut, niin tunnen pohjatonta epäonnistumista. Puolisoni on ihana ja rakastava, silti ajattelen että olisi kaikille paras jos menehtyisin. Lapsuudenkotini oli moniongelmainen.

Toisinaan ajattelen, että maailma on niin kamala, että ei täällä pitäisi kenenkään olla. Uuvuttaa.

Kävin vuoden kalliilla psykologilla, ei siinä ongelmia puitu. Hän vain kehoitti mielikuvaharjoittelua, jotta innostuisin jälleen työstäni. Piti haaveilla suuria, tähdätä korkealle! Piti päästä menestyksen imuun. Sanoin että antaisin mitä vain jos pääsisin haudan lepoon..

Vierailija
29/35 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään sitä Kristan muistokirjoitusta.

Nyt täällä porukka vaan kilpailee kuka on eniten väsynyt.

Otsikko ei enää liity mitenkään siihen mitä kirjoitetaan.

Vierailija
30/35 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Pekka Laihon sukulaisia

Vierailija
31/35 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuh kirjoitti:

Onko kellään sitä Kristan muistokirjoitusta.

Nyt täällä porukka vaan kilpailee kuka on eniten väsynyt.

Otsikko ei enää liity mitenkään siihen mitä kirjoitetaan.

Toivottavasti kukaan ei pastee sitä sinulle. Kuulostat kunnon korppikotkalta.

Vierailija
32/35 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jälleen kun.niakan.sa.lais.ten kätten töitä?

Vierailija
33/35 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan liity aiheeseen nuo kirjoitukset. Eikä korppikotkatkaan.

Vierailija
34/35 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kaunis kirjoitus, näin sen toisaalla.

Vierailija
35/35 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista oli ihana ja kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme