Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, joka ei mieti jatkuvasti ulkonäköään, alapäätään, karvojaan ja pukeutumistaan? Miksi mediaa kiinnostaa nuo asiat niin paljon?

Vierailija
25.07.2020 |

Olen ehkä outo nainen tai jotain, kun en mieti juurikaan mun alapään tai minkään muunkaan ulkonäköä. Meikkaan nykyään harvemmin, en sheivaa enkä mieti, miltä alapääni näyttää. Olen sellainen kuin olen ja jos se ei kelpaa, niin ihan sama. Miksi vatvoa asioita, joille ei voi mitään?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis suurinta osaa ei mun kokemuksen mukaan nuo asiat kiinnosta. Olen ollut niin juhlissa todella tälläytyneenä kuin lähibaarissa rönttövaatteissa.  Kaupassa, rannalla tai yhden illan juttuja ei nuo asiat kiinnosta. -ap

Vierailija
2/15 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan ihanaa mennä terassille istumaan ihan mukavissa, rennoissa vaatteissa. Jutella kavereiden kesken ja tutustua uusiin ihmisiin, jotka tuntuvat keskittyvän myös enemmän siihen mitä sanot kuin miltä näytät, kun ei ole pynttäytynyt viimeisen päälle. En vatvo ulkonäköäni enkä ole huomannut että kukaan muukaan sitä silloin murehtisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet maailman ainoa. Eli et ole. Koskaan kukaan ei ole ainoa.

4/15 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille halutaan myydä milloin mitäkin. Siksi useimmiten. Jos jokin media satunnaisesti rohkaisee olemaan tyytyväisiä alapäähän, on jutun vieressä toinen juttu, jossa markkinoidaan jotain ulkonäköä muuttavaa.

Vierailija
5/15 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ihmiset kehittää itselleen ongelmia ties mistä nykyään. Oikeasti mitä väliä miltä se alapää näyttää?? Ellet ole joku aikuisviihdetähti?

Vierailija
6/15 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö nyt saivarrella noin? Jokainen varmaan ymmärtää pointin.

Vierailija
7/15 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ihmiset kehittää itselleen ongelmia ties mistä nykyään. Oikeasti mitä väliä miltä se alapää näyttää?? Ellet ole joku aikuisviihdetähti?

Niinpä! Siis kun suurinta osaa tuntemattomista ei kiinnosta toisen nenän muoto, allit tai makkarat mahassa. Eikä miehiäkään juuri alapään ulkonäkö kiinnosta, vaan ihan jotkut muut asiat sängyssä. Toki jotain yksittäisiä idiootteja mahtuu sekaan, mutta miksi niiden mielipiteille pitäisi antaa mitään painoarvoa?

Vierailija
8/15 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Itse ajattelen, että elän vain itselleni ja teen asioita, joista itse tykkään. Jos joku ei minusta pidä sellaisena, kuin olen niin ei haittaa. En tarvitse toista ihmistä elämääni ollakseni onnellinen. Onhan minulla jo itseni.

t.N22

Vierailija
9/15 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin noita kaikkia, media taas ei kiinnosta.

Vierailija
10/15 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa, että pystyisin täysin elämään välittämättä noista asioista, mutta suurimman osan päivistä en ajattele ulkonäköäni eikä minua kiinnosta mitä muut ajattelee siitä. On huomattavasti mukavampi elää kun voi keskittyä siihen kaikkeen mitä ympärillä tapahtuu eikä siihen onko omat karvat jäänyt ajamatta.

Vierailija
11/15 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Vaatetus lähinnä sään mukaan. Alapään karvani ei ole herättäneet mitään kommentteja, ei mieheltä, eikä esim uimahalleissa.

Älkää hyvät ihmiset tehkö elämäänne niin vaikeaksi.

Vierailija
12/15 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Meikkaan ja sheivaan kun huvittaa, hiukset ovat pitkät koska en jaksa ährätä niiden kanssa, pukeutumisessa mietin lähinnä missä ei tule kuuma/kylmä :D Toki joskus vaikka juhliin yms tilaisuuksiin tulee mietittyä enemmän, mutta noin yleensä. Vaatteita ostaessa myös pohdin materiaalia ja sopiiko jo omistamiini vaatteisiin ja ennenkaikkea_tarvitsenko_ sitä vaatetta. Se onko muodikasta ei kiinnosta, logojen esittely vielä vähemmän.

Vierailija
13/15 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö nyt saivarrella noin? Jokainen varmaan ymmärtää pointin.

Pointti: et ole outo nainen, vaikka niin aloituksessa oletat. Olet ihan tavallinen. Aikuinen itsevarma nainen nimenomaan ei yleensä tuollaisia asioita juuri mieti.

Vierailija
14/15 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole miettinyt noin nelikymppisestä asti ja se on ihana vapautus. Sitä ennen olin lähes pakkomielteinen omista kauneusvirheistäni ja se jatkuva ulkonäön ja kelpaamisen ajattelu ja häpeäntunteet kuluttivat ison osan energiastani, jonka olisi voinut paremminkin käyttää.

Vierailija
15/15 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmat ja miellyttämishaluiset ihmiset miettivät liikaa muiden mielipiteitä ja pelkäävät torjutuksi tulemista, koska siitä saa vain lisää syitä itseinholle.

On miehiä jotka suorastaan haluavat epävarman naisen koska sellainen on niin helppo murskata. Jos sellaista ei onnistu tosielämässä löytämään, ne tyypit musertaa epävarmoja naisia netissä.

Mistään nettikirjoituksista ei pitäisi vetää hernettä nenäänsä, mutta käytännössä niin käy jos ei oikein muuta mielekästä tekemistä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän