Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti mulle pitäisi katsella huonekaluja - nyt se iski tajuntaan

Vierailija
19.06.2013 |

.että meidän "vauva" ja suvun lemmikki, serkussarjan nuorin, lähtee kotoa pois opiskelemaan, 500 km päähän. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 17:19"]

"Äiti, mulle pitäis katsella huonekaluja"? Rally? Oikeesti? Eipä taida olla kypsä itsenäisyyteen. :D

No, siinähän sitä tietty oppii.

[/quote]

Typerä kommentti, RALLY stupid.

Vierailija
22/26 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat ainakin sponssas vaikka suhteellisen köyhiä ovatkin. Kierrätyskeskuksesta haettiin osa (ei sielläkään ilmaista ole) ja omat ja sukulaisten nurkat koluttiin. 

Rippilahjoiksi on meidän suvussa ollut aina tapana antaa lahjaksi itsenäistymiseen sopivia juttuja, pyyhkeitä, astioita yms. Ja samoin sitten valmistujaislahjoiksi. 

niin ja kun peruskoulu päättyi, niin sitäkin muistaa aina lähisuku juurikin haarukoilla ja lakanoilla. 

Noilla saaduilla jutuilla sitten porskutettiin niin pitkään kunnes pikku hiljaa alkoi olla varaa ostaa mieleistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 17:19"]

"Äiti, mulle pitäis katsella huonekaluja"? Rally? Oikeesti? 

[/quote]

Oppii ainakin rallienglantia. 

Vierailija
24/26 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me nyt heti ollakaan menossa ostamaan luxus-desing-tuoleja tai Boknäsin hyllyjä, vaan ihan katsellaan ensin

a)  mitä kotoa voi ottaa mukaan

b) käydään kierrätyskeskuksissa ja kirppareilla

c) kierrellään huonekalukauppojen aleja. 

Kakkonen, rally tarkoittaa myöss kokoontumista, joten kyllä, kokoonnumme yhdessä katsomaan huonekaluja.

T. Ap. 

Hiukka ristiriitaisia nämä viestit, joissa joku ilmoittaa halveksivaan sävyyn ostaneensa huonekalut kaikki itse ja sitten kuitenkin on ottanut kotoa mukaan vähän sitä sun tätä..no kuka ne sinne kotiin sitten hankki? 

Vierailija
25/26 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keräilen jo nyt pojalle varastoon astioita ja muita tarvekaluja omaan asuntoon muuttoa varten. Poika on vasta aloittamassa 7. luokkaa, joten ei ihan heti ole tarvetta. Itse sain hyvän kasan pyyhkeitä, lakanoita ja astioita kummeilta lahjaksi syntymäpäivinä ja jouluna, kun hoksasin vihjaista, että korvakoruja ja yöpaitoja on jo tarpeeksi.

Huonekaluja hommattiin enemmän sitten kun miehen kanssa yhteistä huushollia perustettiin. Miehen tädin jäämistöstä löytyi ruokapöytä, kummitädiltä sohva, sänky haettiin naapurilta. Jotain pientä ostettiin ihan uutenakin. Samalla tahdilla saa mennä poikakin, jotain uutta, jotain käytettyä ja varmasti autan lastani kalusteiden hankkimisessa ja muutossa, jos vain apu kelpaa.

Vierailija
26/26 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oStin huonekalut ekaan omaan kämppään kierrätyskeskuksesta. Isä oli kyllä auton kansaa auttamassa ja tais osallistua kustannuksiinkin, mutta eipä tullu mielenkään että vanhemmat ois jostain huonekalukauapsta mulle ostaneet huonekalut.? Kivhan se tietty on jos teillä on raha lasta auttaa. 

Silti huuto.netistä saa nykyjään varsin halvalla tosi siistejäkin huonekaluja, varsinkin noissa isoissa etelä-suomen kaupungeissa jossa on paljon opiskelijoita niin tavara kiertää. Itekki oon myyny ne käytettynä ostetut eteenpäin sitä mukaa kun on ollu varaa ostaa uusia tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme