Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko koulujen huutojaot liikkatunneilla? :(

Vierailija
19.06.2013 |

Sain aina pelätä, olenko viimeinen vai toiseksi viimeinen. Ja miten kapteeni tällä kertaa "pahoittelisi" asiaa minulle. Jos kapteeni oli jokin ystävistäni, hän saattoi sanoa myötämielisesti "Sori mut sä et oo niiiiiin hyvä" kun jätti minut viimekseksi ja nappasi toiseksi huonoimman omaan joukkueeseensa.

Muistatteko nämä?

Minulla oli vain huonoja kokemuksia. En ollut ylipainoinen enkä kömpelökään. Olin kuitenkin ilmeisesti vaan... huono.

Monesti sain pyyhkiä salaa kyyneliä kun olin taas viimeinen, se jämä, jonka jonkun oli pakko ottaa joukkueeseensa, vaikka ei olisi halunnut.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 15:38"]

Sain aina pelätä, olenko viimeinen vai toiseksi viimeinen. Ja miten kapteeni tällä kertaa "pahoittelisi" asiaa minulle. Jos kapteeni oli jokin ystävistäni, hän saattoi sanoa myötämielisesti "Sori mut sä et oo niiiiiin hyvä" kun jätti minut viimekseksi ja nappasi toiseksi huonoimman omaan joukkueeseensa.

Muistatteko nämä?

Minulla oli vain huonoja kokemuksia. En ollut ylipainoinen enkä kömpelökään. Olin kuitenkin ilmeisesti vaan... huono.

Monesti sain pyyhkiä salaa kyyneliä kun olin taas viimeinen, se jämä, jonka jonkun oli pakko ottaa joukkueeseensa, vaikka ei olisi halunnut.

[/quote]

Mun ei tarvinnut pelätä eikä miettiä. Tiesin aina jääväni viimeiseksi. Olin se jonka nimeä ei edes huudettu, vaan tuskastuneena paruttiin "voi ei, tuo tulee meille". Kyllähän se syvältä oli, ihan sairaan syvältä >:(

Vierailija
42/42 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 20:40"]

Miksi minä en muista tuollaista, vaikka luultavasti olin viimeisten joukossa?

Sen sijaan hiihtokilpailut muistan, joissa sittemmin kunnostauduin yli kaikkien odotusten ... mutta se on toien juttu se, enkä hiihdä vieläkään kun noin kilometrin keväässä.

Itse opettajana en ole mielelläni huutojakoa järjestänyt, ja joskus kokeilin sitä, että laitoin ne "viimeiset" pelaajat valitsemaan. Eihän siitä mitään tullut, kun molemmat eivät ymmärtäneet valita parhaita pelaajia vaan ottivat ensimmäisenä parhaat kaverinsa.

Joukkuepelien joukkuejako on edelleen ongelma aivan ammattitaitoisille liikunnanopettajille. Sekin on nähty, että opettaja laittoi kaksi hyvää pelaajaa pelaamaan kahdestaan kaikkia muita vastaan. Se sotii kaikkia joukkuelajin periaatteita vastaan, minkä ne kaksi pelaajaa kirkkaasti ymmärsivät. Voitte arvata, miten kävi liikunnan arvostelussa.

[/quote]

Meilläkin kerran liikkaope laittoi ne viimeiset valitsemaan. Itse valitsin ensin sellaiset tytöt, jotka eivät olleet kovin ilkeitä minua kohtaan. Ne parhaat urheilijat kun olivat myös tehokkaimpia ja taidokkaimpia kiusaajia. En kait minä semmoisia omaan joukkueeseeni halunnut ö.ö En minä nyt sentään mikään masokisti ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä