Kokemuksia SPIRULINA-tableteista?
Ajattelin lomalla ottaa kuurin painonpudotustarkoituksella, riittääkö kuukausi hyvin? Tietysti pyrin liikuntaakin lisäämään ja ruokavaliota rukkaamaan muutenkin.
Kommentit (7)
Lompakko laihtuu ja saatat myös menettää ruokahalun (pahoinvointi).
Vierailija kirjoitti:
Lompakko laihtuu ja saatat myös menettää ruokahalun (pahoinvointi).
No ei tuolla kuurilla lompakko juurikaan laihtunut, maksoi alle kympin pussi. Olen ostanut sen jo keväällä mutta kokeilu on jäänyt kun ei tiedä miten työpäivien aikana maha käyttäytyy noita syödessä.
Itse käytän spiruliinaa jauheena. Painoon ei ole vaikuttanut, mutta spiruliinaa auttaa mm.väsymykseen ja parantaa vastustuskykyä.
Spirulina - https://nplink.net/21twgb2w Olen käyttänyt vaihdellen Spirulina ja Chlorella -levää tabletteina jo kymmenkunta vuotta. Maksa-arvot ovat olleet normaalit. Niissä on paljon proteiinia, spirulinassa hieman enemmän.
Joskus käytin, mutta saattaa rasittaa turhaan maksaa. Ei taida olla tieteellistä näyttöä sen avuista.
Spirulina on aivan huippu hampaidenpesuun! Suosittelen normaalin hammastahnan asemesta.
Itse otin jauheena. Kuukauden kuluttua vatsaa koski todella pahoin, sain pahanolon jonka seirauksena oksensin ja ripuloin nelisen tuntia. Palelin ja kylmä hiki . Sitten ykskaks olo normalisoitui. Sen jälkeen en ole maistanut. Enkä maista.