Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies Tinderissä tosi törkeästi kysyi ”eihän sinulla ole tatskoja”

Vierailija
25.07.2020 |

Ghostasi kun kerroin että on

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä törkeätä kysymyksessä oli? Jollekin se voi olla kynnyskysymys kumpaankin suuntaan.

Vierailija
2/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa törkeä asia tuossa on ghostaaminen. Kysymyksessä ei minusta mitään vikaa mutta voishan tuon lopun hoitaa fiksummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kysyn noin jokaiselta mieheltä, jonka kanssa harkitsen lähteväni treffeille. Inhoan tatuointeja eikä päältä päin ikinä tiedä, onko niitä vai ei.

En tosin ole tinderissä enkä ghostaile, mutta siis muuten.

Vierailija
4/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ei halua koskea naiseen, joka on tatuoitu, heille se on turn-off. Ja toisille miehille se on taas turn-on, joten älä välitä, löytyy niitä tatskattuja miehiäkin, jotka diggaa tatuoiduista naisista, koska ajattelee, että ne on kovia mimmejä. En tiedä kyllä, ilmaiseeko tatuoinnit sitä.

Vierailija
5/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako veetun ketjua tämä sama häiskä oikein tästä aiheesta oikein aloittaa. Mene ihan oikeasti hoitoon, sinulla on pakkomielle!

Vierailija
6/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pilasit ihosi..

Vierailija
7/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia mulla on kuvat edestä ja takaa uikkareissa, että toiset näkevät, että en ole ihoani tatuoinneilla pilannut.

Vierailija
8/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyn samaa ja jos miehen reaktio on tasoa "hyi yök, so turn off, ei ikinä, oksennus", tiedä ghostata kyseisen kaverin. En kaipaa noin epäkypsää ihmistä elämään, ja tällä kätevästi selvittää heti ettei sovita yhteen kun kaveri ei kykene kypsään keskusteluun.

Vierailija
9/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ei halua koskea naiseen, joka on tatuoitu, heille se on turn-off. Ja toisille miehille se on taas turn-on, joten älä välitä, löytyy niitä tatskattuja miehiäkin, jotka diggaa tatuoiduista naisista, koska ajattelee, että ne on kovia mimmejä. En tiedä kyllä, ilmaiseeko tatuoinnit sitä.

Mulla ei tatuointeja ole mutta tapailin joskus miestä, jolla oli paljon. Vähän kummeksuin kun hän kertoi, millainen tatuointi minulle hänen miesestään sopisi. Tuli vaikutelma että olisi kuitenkin halunnut mieluummin tatuoidun naisen. Itse en kyllä yhdenkään miehen takia ihoani sotkisi.

Vierailija
10/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia mulla on kuvat edestä ja takaa uikkareissa, että toiset näkevät, että en ole ihoani tatuoinneilla pilannut.

Mahtuuhan sinne uikkareiden sisäänkin tatuointeja.

Itse olisin vastannut, että ei ole, mutta ensi viikolla on aika varattu.

Vierailija
11/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole tatuointeja enkä tykkää itsekään niistä, mutta minulle olisi silti vähän turn off tuollainen kysymys.

Vierailija
12/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette kauan jutelleet, eipä tinderissä ghostaaminen nyt niin kamalan vakavaa ole. Itse puhuisin ghostaamisesta vasta, kun on tavattu tai juteltu erityisen pitkään. 

Vierailija
13/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette kauan jutelleet, eipä tinderissä ghostaaminen nyt niin kamalan vakavaa ole. Itse puhuisin ghostaamisesta vasta, kun on tavattu tai juteltu erityisen pitkään. 

On se kusipäinen temppu silti ja tuntuu toisesta pahalta. Varmaankin se on niin yleistä siksi, että monella on yhtä hatara moraalikäsitys kuin sinulla.

Vierailija
14/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kusipäinen temppu silti ja tuntuu toisesta pahalta. Varmaankin se on niin yleistä siksi, että monella on yhtä hatara moraalikäsitys kuin sinulla.

Kyllä se on tinderissä täysin normaalia että jos vasta pari viestiä on vaihdettu niin ei kukaan sano siinä vaiheessa että "lopetan nyt keskustelun syystä x". Kukaan ei ole vuosien aikana ikinä tehnyt noin.

Vierailija
15/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa lapsellisia ja pinnallista porukkaa!

Vierailija
16/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä asenne ja käytös. Todella luotaantyöntävä.

Vierailija
17/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tinderkeskustelun keskeytyminen tuntuu erityisen pahalta ja moraalittomalta, tinder ei ole todellakaan oikea paikka. Samaa tapahtuu ihan livenäkin esim baaritiskillä, eikä siitäkään kukaan loukkaannu. 

Vierailija
18/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tinderkeskustelun keskeytyminen tuntuu erityisen pahalta ja moraalittomalta, tinder ei ole todellakaan oikea paikka. Samaa tapahtuu ihan livenäkin esim baaritiskillä, eikä siitäkään kukaan loukkaannu. 

Samaa mieltä. Kun mitään ihmissuhdetta ei vielä ole eikä käytännössä edes tunneta, ei olla tilivelvollisia toiselle mistään.

Vierailija
19/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on tinderissä täysin normaalia että jos vasta pari viestiä on vaihdettu niin ei kukaan sano siinä vaiheessa että "lopetan nyt keskustelun syystä x". Kukaan ei ole vuosien aikana ikinä tehnyt noin.

Tajuan sen silloin, jos toinen kirjoittaa jonkin todella niukkasisältöisen viestin. Joskus keskustelu on muutenkin todella tökkivää eikä kumpikaan saa toisesta mitään irti, silloin on melko luontevaa lopettaa se hiljenemällä. Se taas on tökeröä, jos jätetään vastaamatta johonkin pidempään ja pohdiskelevaan viestiin tai viestiin, jossa on jokin asiallinen kysymys. 

Vierailija
20/24 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuan sen silloin, jos toinen kirjoittaa jonkin todella niukkasisältöisen viestin. Joskus keskustelu on muutenkin todella tökkivää eikä kumpikaan saa toisesta mitään irti, silloin on melko luontevaa lopettaa se hiljenemällä. Se taas on tökeröä, jos jätetään vastaamatta johonkin pidempään ja pohdiskelevaan viestiin tai viestiin, jossa on jokin asiallinen kysymys. 

Vaikka mies olisi vastannutkin, lopputulos olisi tässä todennäköisesti ollut joka tapauskessa sama. Eli että ei kiinnosta. Mitä sitä turhia jaarittelemaan enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi