Voiko mies saada nykyisin kilpailuetua siitä ettei ole tatskattu?
Kommentit (23)
Puhun nyt vain omasta puolestani.
Riittää että mies näyttää omaan silmään miellyttävältä. Ei ole väliä onko tummat vai vaaleat hiukset vai kalju, kunhan se hänelle sopii ja kokonaisuus näyttää hyvältä. Ei ole väliä myöskään onko muutamia tatuointeja vai ei. Jos on Nacci-tyyliin naamakin musteessa, niin minulle se on varoitusmerkki, normaali-ihminen ei tatuoi kasvojaan. Ns hihatatuointikin näyttää joidenkin kohdalla hyvältä ja sopivalta kokonaisuuteen. En näe miksi se silloin olisi negatiivinen asia.
Omalla miehelläni ei ole tatuointeja, eikä minullakaan, mutta ei tämä ole ollut mikään kriteeri minulle koskaan. Kun kemiat kolahtaa, ne kolahtaa, riippumatta siitä nuorena otetusta kotkasta hauiksessa.
Mulle tatuointi on ainakin TOSI yök. Siis ottaa niin luontoon, etten kestä katsella ollenkaan.
N23
Koita nyt ymmärtää, että ihmiset eivät pariudu siten, että laittavat riviin ihmisiä ja vertailtuaan valitsevat mieleisimmän. Jokainen vastaantulija tunnustellaan yksilönä yksitellen. Ei ole mitään kilpailua.
Ne, jotka eivät siedä tatuointeja, voivat viehättyä sinusta. Tai sitten eivät. Ehkä joku. Ehkä ei. Viehättymisestä on kuitenkin vielä pitkä matka parisuhteeseen. Se edellyttää rakastumista ja kiintymistä eikä siinä vaiheessa enää millään tatuoinneilla tai niiden puuttumisella ole merkitystä.
Oletan siis, että puhut pariutumisesta etkä esim. työelämästä tai urheilusta.
Mitä kilpailuetua!? Onko parisuhteen löytäminen sinulle kilpailu? Huheijaa- eiköhän tämä kerro sinusta kaiken tarvittavan
Setämies, jolla on joku pakkomielle tatuointeihin on aloittanut taasen ketjun. Lempiaiheestaan on se, miten tatuoidit naiset ovat vastenmielisiä. Tämä on vain käänteinen tapa päästä puhumaan lempiaiheestaan, johon sinulla tuntuu olevan pakkomielle
tatuoimattomana oleminen on ihan perusjuttu. joten siitä ei tule muttei myös lähde pisteitä. mutta jos ottaa piirroksia ihoon niin pisteitä lähtee.
Mulle ainakin tatuoinnit on iso turn off. Ja niistä tunnistaa yleensä, ettei kouluja ole paljon käyty.
Oikein hieno tatuointi on plussaa, oikein ruma tatuointi oikein näkyvällä paikalla pitkä miinus. Muut siltä väliltä.
Tatuoinnit eivät suuresti vaikuta siihen, herääkö kiinnostukseni mieheen vai ei. Todella rumat tatuoinnit ja naamatatuoinnit sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
tatuoimattomana oleminen on ihan perusjuttu. joten siitä ei tule muttei myös lähde pisteitä. mutta jos ottaa piirroksia ihoon niin pisteitä lähtee.
Tämä. Kirjailemattomalla iholla pääsee mukaan skabaan, mutta ei siitä muuta etua tule. Kirjaillut jää kokonaan ulkopuolelle.
Riippuu millainen ihminen on muuten.
T. Tatuoimaton nainen
Todellakin voi ja saa. Tatuoinnit on niin väsyneitä.
Kenellä on parisuhdekilpailutuksessa yhtäaikaisesti useampi mies? Ilmoittaudu heti!
Tatuoitu mies ei kelpaisi elämänkumppaniksi eikä rakastajaksi.
Yhden yön huviksi kelpuuttaisin tatuoidun miehen, mutta ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu mies ei kelpaisi elämänkumppaniksi eikä rakastajaksi.
Yhden yön huviksi kelpuuttaisin tatuoidun miehen, mutta ei jatkoon.
Terv. setä ilman tatuointeja
Niissä kilpailuissa, joissa minun seurastani mitellään tatuoinnittomuudesta saa lisäpisteitä. Vähän samaan tyyliin kuin mäkihypyssä telemarkista saa lisäpisteitä. Mäkihyppy on luonnollisesti yksi laji minun seurastani kilpailtaessa.
Eiköhän sekä miesten ja naisten keskuudessa löydy sellaisia, jotka pitävät tai inhoavat tatuointeja. Samankaltaisten ryhmässä saa sitten etua.