Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, menkoista!!

Vierailija
19.06.2013 |

Eli ongelmani on ollut viimeaikoina epäsäännöllinen kierto, menkkani pitäisi alkaa maanantaina, mutta hommasin siirtopillerit varmuuden vuoksi ja ajattelin syödä niitä juhannuksen ajan, että ei varmasti iske juhannuksena menkat! No nyt kuitenkin eilen alapäästä tuli sellaista kirkasta ja paksua limaa ja mahakin oli kipeä. Ajattelin, että se olisi ovulaatio? Ja eikös ovulaation jälkeen kestä ainakin 10pv, että menkat alkavat taas..? Noh, mitä mieltä ootte: kannattaisiko mun kuitenkin syödä niitä siirtopillereitä varmuuden vuoksi tässä juhannuksena vai voiko olla jotain haittaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli eilen samanlaista, mutta ensi viikolla pitäisi menkkojen alkaa (en syö siirtopillereitä, vaikka jännä yhteensattuma :)) Minulla ei lääkityksen, stressin ja sairastelun takia ole ollut säännöllisiä menkkoja (ei itse asiassa menkkoja ollenkaan) yli puoleen vuoteen, kunnes toukokuun lopussa erään operaation jälkeen menkat alkoivatkin. Odottaisin niiden siis nyt säännöllistyvän ja alkavan tulemaan aina kuukauden lopussa.

Joka tapauksessa tuo kuulostaa hyvin paljon ovulaatiolta, mutta siirtopillereiden ei sellaista pitäisi aiheuttaa. Minulla tuollainen on ennakoinut myös kuukautisia. Ota pillereiden kuuri loppuun (eikös ne ole kuuriluontoisia?) ja katso jatkuuko kipu ja vuoto.

Vierailija
2/5 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en syö e-pillereitä, vaan nämä on ihan Primolut norreja eli keltarauhashormoneja, joilla voi siirtää menkkoja (aletaan syömään n.3pv ennen oletettua menkkojen alkamista). Mietinkin tässä, että kannattaako mun aloittaa koko kuuria jos menkat nyt ovat muutenkin myöhässä, kun ovulaatio tuli nyt? Vai pitäisikö ottaa varman päälle ja syödä noita pillereitä.. hmm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho luin vastauksesi väärin :) Eli en ole siis aloittanut vielä tuota kuuria, mutta ajattelin tänään tai huomenna aloittaa, en vaan nyt tiedä että pitäisikö vai ei :D

Vierailija
4/5 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et todellakaan halua että jussina on menkat niin tuskin siitä parin päivän siirrosta on mitään suurempaa haittaa.

Meillä tyttö 16v. siirsi menkkoja juuri tuolla primolutilla viikon koska olimme etelässä ja tuo lomaviikko olisi ollut menkkaviikko ja hyvin toimi.

Vierailija
5/5 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mietin vain että voiko siitä olla haittaa jos nyt syön turhaan niitä muutaman päivän? Kun jos mun menkat nyt on myöhässä kun ovulaatiokin tuli nyt..