Mahtaako kaikissa veneissä olla vessa?
Veneihmiset please, älkää naurako. Kysyn vakavissani. Olen ilmaissut halukkuuteni lähteä kalareisuun uuden miehen ja tämän kahden kaverin kanssa. Olen Sisä- Suomesta kotoisin, enkä ole koskaan aikaisemmin käynyt merellä kalassa. Eilen kävimme rannassa ja näin veneen. Sellainen iso avovene. Nyt kotona rupesin miettimään, että missä hitossa siinä veneessä on vessa? En kehtaa kysyä mieheltä, ettei pidä minua aivan tyhmänä ja heivaa heti. Haluaisin kovasti tästä pysyvän suhteen ja siksi pistän itseni alttiiksi tälle kalareissulle vaikka jännittää pirusti :/
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 10:49"]
Veneihmiset please, älkää naurako. Kysyn vakavissani. Olen ilmaissut halukkuuteni lähteä kalareisuun uuden miehen ja tämän kahden kaverin kanssa. Olen Sisä- Suomesta kotoisin, enkä ole koskaan aikaisemmin käynyt merellä kalassa. Eilen kävimme rannassa ja näin veneen. Sellainen iso avovene. Nyt kotona rupesin miettimään, että missä hitossa siinä veneessä on vessa? En kehtaa kysyä mieheltä, ettei pidä minua aivan tyhmänä ja heivaa heti. Haluaisin kovasti tästä pysyvän suhteen ja siksi pistän itseni alttiiksi tälle kalareissulle vaikka jännittää pirusti :/
[/quote]
Näin miehenä voin kertoa, että turhaan jännität. Jos nainen on muuten siedettävä, niin miehet kestää siltä suht paljon. Jos sua tarttee rahdata rantaan 10 kertaa reissun aikana, niin sitten tehdään niin. Toisaalta, ei sun tartte tonne lähteä minkään suhdejutun takia. Et sä ketään hurmaa istumalla tylsistyneenä veneessä. Kalareissut on miesten juttuja. Näin yleensä ottaen, sinne ei edes kaivata naisia.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 12:29"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 10:49"]
[/quote]
Näin miehenä voin kertoa, että turhaan jännität. Jos nainen on muuten siedettävä, niin miehet kestää siltä suht paljon. Jos sua tarttee rahdata rantaan 10 kertaa reissun aikana, niin sitten tehdään niin. Toisaalta, ei sun tartte tonne lähteä minkään suhdejutun takia. Et sä ketään hurmaa istumalla tylsistyneenä veneessä. Kalareissut on miesten juttuja. Näin yleensä ottaen, sinne ei edes kaivata naisia.
[/quote]
Ai kiitos :D. Tein päätöksen enkä lähde. Jännitti liikaa. AP
No voi herran jestas. Kun tarpeeksi on hätä niin kyllä tulee kuset ja paskatkin ämpäriin takuuvarmasti. Miksi tehdä tuollainen numero aivan luonnollisesta asiasta?
Ei tarvi kusta äyskäriin tai laidan yli, ämpäriin vaan ja tuskin kukaan sitä toimitusta vieressä tuijottaa. Mukaan vaan ja kivaa venereissua!
Meidän 6,6-metrisessä daycruiserissa on sisävessa, mutta itse käyn kyllä aina maissa kusella (/jopa paskalla) jos on mahdollista. Septitankin tyhjentäminen on niin tylsää. Lisäksi joskus on tullut venettä trailatessa viemäriliete vessasta yli.
Silloin kun katsottiin venettä, useissa tuon kokoluokan veneissä oli vessa hytissä makuupaikan alla. Naureskeltiin miehen kanssa että jos tulee yöllä hätä, pitää pyytää unikaveria nostamaan päänsä, vääntä se torttu siihen pyttyyn ja laittaa tyyny takaisin. Meillä sentää on erillinen vessakoppi, josta saa oven kiinni jos istuu vähän sivuttain. :-)
Juu, ja kalareissut ovat miesten juttuja, kuten täällä joku jo huomautti. (ei johdu mun rempseyden puutteesta tai mistään sellaisesta, mutta ne vaan ovat, kun kaikki osapuolet ovat järjestelyyn tyytyväisiä)
Ap anteeksi. Mua naurattaa ihan kamalasti tämä ketju. Olen vauvasta asti veneillyt, tosin sisävesillä ja siksi nämä ämpäriinpissimiset ja rannassa kyykkimiset ovat olleet mulle itsestään selviä asioita.
Ja jos olisin mies en tosiankaan osaisi ottaa huomioon etteivät kaikki naiset moiseen ole tottuneet ja se saattaisi tuoda hankaluuksia. Harmi kun ehdit jo kieltäytyä, jos sinua kalastaminen ja veneily olisi muutoin kiinnostanut. Uskailtaistko ottaa asian puheeksi miesystäväsi kanssa? Ja kertoa kokomattomuudestasi yleensä, mutta olet silti kiinnostunut reissusta.
Jos inhoat kalan hajua eikä rämeemmät olosuhteet muutenkaan kiinnosta ei kannata lähteä eikä varsinkaan vain miehen mieliksi.
No olisin kyllä ollut tosi kiinnostunut, koska en ole sellaista ennen kokenut. Ajatus kuitenkin pissaamisesta veneessä miesten nähden esim. ämpäriin, on sen verran noloa (ainakin minulle), että en uskalla lähteä. Ehkä, kun olemme olleet kauemmin yhdessä, saatan lähteä vaikka ensin miehen kanssa kahdestaan. En inhoa kalan hajua tms. minulla ei vain ole mitään kokemusta mistään tuollaisesta. AP
Tulee mieleen, kun oltiin exän kanssa kavereiden autotallissa ryyppäämässä ja vessa oli keskellä lattiaa, ilman seiniä. En tiedä miksi. Exä vaan raakasti veti housut nilkkoihin ja paljasti ison perseensä ja kusi pönttöön.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 11:31"]
No mihin ne urheilija tarpeensa tekee?? En ole ikinä ajatellut?? Ei kai ihmisten ilmoilla lennosta kuse?
[/quote]
Ei ne tietenkään kesken suorituksen kuse, mutta eipä ne sieltä stadionilta poistuakaan saa eikä siellä mitään puuceitäkään ole. Loput jätän teidän mielikuvituksen varaan :-)
[/quote]
Ei toi tietenkään joillakin 100 metrin juoksijoilla ole mikään ongelma. Ne on siellä niin vähän aikaa kerrallaan, että se aika pidätellään. Mutta esim jotkut seitsen- ja kymmenottelijat joutuu olemaan stadionilla ja pitkään kerralla, joten siinä menee juomapullot uusiokäyttöön. Toinen porukka, jolla näkee sillon tällön härskejä suorituksia on pyöräilijät. Ei Ranskan ympäriajossa mitään kusitaukoja pidetä. Veikkaisin, että suurin osa noista antaa kuitenkin vaan valua reittä pitkin, mutta ei kaikki.