Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yölliset puhelut

Vierailija
19.06.2013 |

Haluaisin mielipiteitä, mitä tehdä, miehen kännykkä soi keskellä yötä ja herättää koko perheen, paitsi miestä itseään tietysti. Menen kännykän luo joka toisessa huoneessa ja huomaan etttä joku nainen soittaa jo kolmatta kertaa yön aikana herättäen kaikki. Mies vaan nukkuu. Pitäiskö olla hiljaa vaan ja katsoa mikä juttu oikein on? vai antaa samantien palautetta miehelle että pyytää naisiaan olemaan soittamatta öisin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vastannut siihen puheluun.

Vierailija
2/12 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans olisin vastannut. Pitää olla melkoinen hätä kun keskellä yötä soittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen teki parrua mieli kun baarista kotiin pääsi. Toisen puheluihin ei vastata. Jos on äänet päällä niin herätetään tuuppimalla. Joku yksityisyys sentään pitää olla.

Vierailija
4/12 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelu on jo menneen yön juttu,mutta mies ei tiedä koko puhelusta. Pitäiskö siis miehelle antaa palautetta vai odottaa ja katsoa ? tästä haluaisin mielipiteitä?

Vierailija
5/12 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin herättänyt miehen ja vaatinut selitystä. Unisena ja yllätettynä miehen olisi ollut vaikea päästä heti tilanteen tasalle ja keksiä meriselitystä, olisi jäänyt kiinni mahdollisesta pettämisestä.

Mutta siis nyt vaan antaisin silmukan kiristyä ja katsoa miten homma etenee. En kertoisi nyt miehelle.

Vierailija
6/12 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi, että onko hän jutellut ko. naisen kanssa, että oliko tällä joku hätä kun soitteli niin monesti yöllä. Olisin silloin yöllä jo vienyt puhelimen miehelle ja hän olisi siihen saanut itse vastata.

Vierailija
7/12 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 08:23"]

Kai sen teki parrua mieli kun baarista kotiin pääsi. Toisen puheluihin ei vastata. Jos on äänet päällä niin herätetään tuuppimalla. Joku yksityisyys sentään pitää olla.

[/quote]

Toisen puheluihin ei vastata... What?? Eihän sen toisessa päässä olevan tarvitse asiaansa kertoa, jos sattuu väärä ihminen puhelimeen. Kyllä me ainakin miehen kanssa molemmat vastaillaan toistemme kännyköihin, jos toinen ei satu kuulemaan. Tekstareissa ja viesteissä eri juttu, koska sisältö tulee sensuroimatta ulos vastaanottajasta huolimatta. Ja varsinkin tollaseen yöaikaan jos on kolme kertaa yrittänyt soittaa niin siellä on toisella joku oikea hätä tai sitten haluaa munaa.

Vierailija
8/12 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 08:31"]

puhelu on jo menneen yön juttu,mutta mies ei tiedä koko puhelusta. Pitäiskö siis miehelle antaa palautetta vai odottaa ja katsoa ? tästä haluaisin mielipiteitä?

[/quote]

Kuinka se ei tiedä puhelusta/puheluista? Kai sillä luurissa näkyy että X vastaamatonta puhelua? Vai menitkö poistamaan ne tiedot siitä puhelimesta?

Vierailija
9/12 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näit naisen nimen kännykän näytöllä, mutta et tiedä kenestä on kyse? Kyllä mä kysyisin mieheltä, enkä heti olettaisi että kyseessä on joku salasuhde. Itsekin olen soittanut kännipuheluita miespuolisille ystäville jotka ovat varattuja, eikä meillä mitään suhdetta ole ollut.

Vierailija
10/12 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko pettämiseen. Olisi miehelläsi puhelin äänettömällä, sehän nyt on ensimmäisiä sääntöjä (yök).

Siellä joku reppana kännissä soitteli, joka on ehkä ihastunut mieheesi tms.Näitä itseään tyrkyttäviä naisia nykyään piisaa.

Vierailija
11/12 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soittaa about puolen vuoden välein keskellä yötä entinen miesystävä (jostain 15 vuoden takaa). Aamulla näen että on soittanut ja ainut mitä tulee mieleen on että toivottavasti sillä on kaikki ok. Todennäköisesti olisi halunnut purkaa sydäntään jostain asiasta. Mitään ystävyyttä kummempaa meillä ei ole ollut enää yli kymmeneen vuoteen. Varmaan jos mies tietäisi näistä puheluista, ajattelisi jotain muuta kyllä mutta ei ne puhelut mitään meinaa oikeasti.

Vierailija
12/12 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinani olin myymälävastaavana yhdessä kaupassa, johon murtauduttiin keskellä yötä ja mut hälytettiin paikalle kesken illanvieton. Olin tosi nuori ja vähän päissäni, joten paniikissa soittelin aluepäällikölle mitä tehdä. Tämä ei vastannut.

Kertoi ukko sitten jälkeenpäin olleensa baarissa ja jättäneensä työpuhelimen kotiin päälle unohtuneena olohuoneen pöydälle. Vaimo oli kotona ollut tosi mielissään kun oli nähnyt että naisen nimi vilkkuu näytöllä kerta toisensa jälkeen kello yksi viikonloppuyönä.