Tapailukumppanini kertoi olevansa joku dronelentäjä. Lankesin heti petihommeleihin hänen kanssaan.
Olen siis aina ollut heikkona lentäjiin. Heissä on kyllä jotakin seksikästä.
Kommentit (34)
Käytän kirurginveistä päivittäin, flaksi taattu. Leikkaan mattoja.
Naisystäväni on miss Suomi. Hokee sitä kuulemma kaikille vastaantulijoille kun vien sen Haaparantaan ja yritän jättää sinne.
Vierailija kirjoitti:
Naisystäväni on miss Suomi. Hokee sitä kuulemma kaikille vastaantulijoille kun vien sen Haaparantaan ja yritän jättää sinne.
Lola?
Minäkin annoin heti, kun mies sanoi olevansa sähkömiehenä JOHTO tehtävissä.
Naiseni tekee arvokasta avustustyötä Lääkärit ilman tutkintoa -järjestössä.
Mua yritti joku valtiosihteeri iskeä, sanoin sille että sihteerit painii "vähän " eri sarjassa. En tietenkään antanut.
Mulle yks mies sanoi olevansa ihan päällikkö, ja se oli sit menoa.
Mieheni oli kotimaassaan astronautti. Täällä hän on ymmärrettävistä syistä työtön.
Minä sain erään miehen, jonka käyntikortissa luki vice president of human resources and first master manager of teleperformance sales market. Käyntikortteja siis löytyi ja jostain Dressmanin alelaarista oli löytynyt oikein pukukin tälle 165 cm menestyjälle! En aikaillut kun pikkarit kostui heti!
Vierailija kirjoitti:
Minä sain erään miehen, jonka käyntikortissa luki vice president of human resources and first master manager of teleperformance sales market. Käyntikortteja siis löytyi ja jostain Dressmanin alelaarista oli löytynyt oikein pukukin tälle 165 cm menestyjälle! En aikaillut kun pikkarit kostui heti!
Mike Pence?
Minäpä kultturellina nappasin oikein sandwich artistin. Olen aina ollut heikkona taiteilijoihin.
Minua yritti baarissa iskeä joku asianajaja. Sanoin ettei minulla ole kuskien kanssa mitään yhteistä. Ja totta puhuen onhan niillä huono palkkakin.
...ameriikan militäärin droonipilotit joutuvat käyttämään palveluksessa samaa vihreää kenttähaalaria kuin oikeat pilotit...