Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka ei tiedä sisustuksesta mitään?

Vierailija
24.07.2020 |

Ja kyllä, olen nainen, mikäli sen on väliä :D

Tosiaan. Mulla ei ole minkäänlaista visuaalista silmää, ja aina toinen kulmakarva ylhäällä luen keskusteluja esim. jostain sara siepin kodista ku jengi höpisee, että eihän tuo Prisman paperilamppu nyt ton vepsäläisen sohvan kanssa sovi!! Miks ei sovi? Mä ostan tavarat sitä mukaan mikä miellyttää silmää ja budjettia. Ja ok, ei mulla sohva oo keltainen ja kirjahylly punainen oranssilla matolla mutta voisin kyllä kuvitella ostavani sen kattolampun Prismasta...
Se mainittakoon, että rakastan tekstiilejä joissa eläimien kuvia; tälläkin hetkellä makaan Vallilan doggies - lakanoissa, ja sohvatyynyjäni koristaa kettu & pupu.. pöytäliinassa ja verhoissa taitaa olla lintuja. Onko eläimet sitten sitä mun sisustusta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa suomalaista?

Vierailija
2/6 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa suomalaista?

Puhu vaan omasta puolestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen, että koti on koti ja vain asukkaiden tarvitsee siellä viihtyä. Itse "sisustan" mulle tärkeillä esineillä ja ostan uusia oman makuni mukaan juuri miettimättä, mikä sopii minkäkin kanssa. Ei mua ole mihinkään suuntaan hetkauttaneet muiden mielipiteet. Itse tykkään kodistani ja viihdyn täällä.

Vierailija
4/6 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelen, että koti on koti ja vain asukkaiden tarvitsee siellä viihtyä. Itse "sisustan" mulle tärkeillä esineillä ja ostan uusia oman makuni mukaan juuri miettimättä, mikä sopii minkäkin kanssa. Ei mua ole mihinkään suuntaan hetkauttaneet muiden mielipiteet. Itse tykkään kodistani ja viihdyn täällä.

Näinpä. Persoonallisen näköiset kodit on rakkautta.

Vierailija
5/6 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä sisustuksesta holkäsen pöläystä, eikä kyllä aihe oikein kiinnostakaan. Mun kodissa ei ole oikein minkäänlaista sisustusta, voisi sanoa siellä on vaan huonekaluja ja tavaroita.

Vierailija
6/6 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään osaa erityisemmin sisustaa. Olen vain ostanut ja haalinut tavaraa joka miellyttää omaa silmää. Tavaraa on 40 luvulta tähän päivään. Mielestäni kotini viihtyisin ja kodikkain huone on keittiö jossa on mm. kuutta eri puun sävyä ja räsymattoja. Sara Sieppi saisi varmaan sydärin jos näkisi keittiöni.