Nainen: Miten viettelet kumppanisi?
Tarkoitan siis pitkässä suhteessa, arjen keskellä. Miehet myös voisivat tuoda toiveita esiin.
Kommentit (15)
Rooliasuilla, puen vaikka seksikkään koulupuvun (vekkiminihame, syötävät stringit tai ei pöksyjä ollenkaan, valkoinen läpinäkyvä paitapusero, ei rintsikoita ja ensin tietysti hieron nännit pystyyn, polvisukat, saparot ja korkkarit), ojennan miehelle karttakepin roolia esittävän ratsupiiskan ja ilmoitan olleeni hyvin tuhma tyttö, kun olen pyllistellyt pikku hamosessani niin, että herra opettaja on nähnyt märän pienen pilluni, ja joudun nyt jälki-istuntoon... Tykkään myös leikkiä sairaanhoitajaa, poliisia, huoraa, sisäkköä, mitä vain.
Menen Hänen toimistolleen pitkässa takissa ja saappaissa, siis pelkästään pitkässä takissa ja saappaissa.
Kun tiedän että Hänellä menee töissä pitkään, laitan hyvää ruokaa uuniin odottamaan (pizza, lasagne tms joka ei kärsi, vaikka joutuisi odottamaan syöjäänsä), joskus jälkiruoankin, pistän hänelle pari lonkeroa tai viinipullon kylmään hyvissä ajoin, tarjoilen ruoan ja juomat sohvalle futismatsin ääreen ja hieron niskaa ja jalkoja. Jos ei mies jaksa juuri sillä hetkellä seksiä, niin ei sitten, kyllä hän arvostaa vaivannäköäni sitten joku toinen päivä.
Kun Hän on niin seksikäs, että pakahdun himosta, käyn vain kiinni, avaan housut, paijailen velton kyrvän rinnoillani ja käsilläni nopeasti toimintakuntoon, työnnän miehen seinää vasten ja otan huolella poskeen siinä paikassa.
Juhannusyllätykseksi aion ostaa vaahtoutuvaa vaniljakastiketta ja mansikoita, mennä sänkyyn odottamaan, levitellä vaniljavaahtoa pitkin suihkunraikasta, kokonaan posliinista vartaloani ja kuorruttaa sen mansikoilla. Se on vielä päättämättä, sitoisinko vielä itseni jaloista sängynpäätyyn, käsirautoihin ja siteen silmille odotellessa, että sankarini tulee pelastamaan sidotun naisensa ;)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 22:28"]
Rooliasuilla, puen vaikka seksikkään koulupuvun (vekkiminihame, syötävät stringit tai ei pöksyjä ollenkaan, valkoinen läpinäkyvä paitapusero, ei rintsikoita ja ensin tietysti hieron nännit pystyyn, polvisukat, saparot ja korkkarit), ojennan miehelle karttakepin roolia esittävän ratsupiiskan ja ilmoitan olleeni hyvin tuhma tyttö, kun olen pyllistellyt pikku hamosessani niin, että herra opettaja on nähnyt märän pienen pilluni, ja joudun nyt jälki-istuntoon... Tykkään myös leikkiä sairaanhoitajaa, poliisia, huoraa, sisäkköä, mitä vain.
Menen Hänen toimistolleen pitkässa takissa ja saappaissa, siis pelkästään pitkässä takissa ja saappaissa.
Kun tiedän että Hänellä menee töissä pitkään, laitan hyvää ruokaa uuniin odottamaan (pizza, lasagne tms joka ei kärsi, vaikka joutuisi odottamaan syöjäänsä), joskus jälkiruoankin, pistän hänelle pari lonkeroa tai viinipullon kylmään hyvissä ajoin, tarjoilen ruoan ja juomat sohvalle futismatsin ääreen ja hieron niskaa ja jalkoja. Jos ei mies jaksa juuri sillä hetkellä seksiä, niin ei sitten, kyllä hän arvostaa vaivannäköäni sitten joku toinen päivä.
Kun Hän on niin seksikäs, että pakahdun himosta, käyn vain kiinni, avaan housut, paijailen velton kyrvän rinnoillani ja käsilläni nopeasti toimintakuntoon, työnnän miehen seinää vasten ja otan huolella poskeen siinä paikassa.
Juhannusyllätykseksi aion ostaa vaahtoutuvaa vaniljakastiketta ja mansikoita, mennä sänkyyn odottamaan, levitellä vaniljavaahtoa pitkin suihkunraikasta, kokonaan posliinista vartaloani ja kuorruttaa sen mansikoilla. Se on vielä päättämättä, sitoisinko vielä itseni jaloista sängynpäätyyn, käsirautoihin ja siteen silmille odotellessa, että sankarini tulee pelastamaan sidotun naisensa ;)
[/quote]
Unohtui mainita, jos mies on työmatkoilla, laitan kolmen tai neljän ruokalajin kynttiläillallisen viineineen ja jälkiruokineen paluupäiväksi, ja/tai saatan siivota koko talon lattiasta kattoon, ja/tai odottelen sängyllä parhaimmillani, uusissa alusvaatteissa ja saappaat jalassa, sheivattuna, voideltuna, kynnet lakattuna, kammattuna ja meikattuna. Mukavampi tulla kotiin jos huomaa, että on odotettu :)
ja allekirjoitus unohtui myös, N23.
Ihan hyviä juttuja on jo kirjoitettu. :)
Itse pidän siitä että tunnen olevani haluttu. Miehenä pidän tietysti visuaalisista asioista. Mikään ei vedä vertoja sille että naiseni yllättäen on laittautunut ja pukeutunut siten mikä minun silmääni viehättää. Ja se on upeaa katseltavaa kun itsevarmuus on vielä kohdillaan eikä häpeile tai muulla tavalla ole hämmentynyt tilanteesta. Itselläni nimenomaan toimii se yllätyksellisyys. Toinen upea arjen piristys on tuhma viesti ja viestittely työpäivän aikana. Yllätyksenä saatu tuhma kuvaviesti sopivalla, mehukkaalla tekstillä saa todella paskankin työpäivän sujumaan kuin siivillä. Ja mihin kaikkeen se saattaakin johtaa kun ilta koittaa. ;) Välillä jutut käy niin kuumina että tuskin malttaa odottaa kohtaamista.
Erilainen arjessa yllätyksellinen huomioiminen tuo sitä tunnetta että on haluttu ja tärkeä toiselle. Ja sama toimii tietysti molemmin päin. :) Pienillä teoilla saa suhteeseen todella hurjaa värettä ja antaa se itsellekkin suunnatonta nautintoa yllättää kumppani itsekkin kun näkee ja ennenkaikkea saa kokea ne reaktiot mitä siitä seuraa.:)
M39
Ei tarvitse mitään erityisiä rooliasuja meillä... pukeudun hyvin ja naisellisesti joka aamu töihin - kauniit alusvaatteet pitää aina olla ja vaatteet sävy sävyyn ja vartaloa korostaen (ei mitään makkarankuoria eikä paljastavia!). Vähän meikkiä, paksut taipuista hiukset laskeutumaan selkään ja korkkarit jalkaan. Tässä vaiheessa heräilevä mies käy jo tosi kuumana:D Joka päivä....
Yleensä jo siinä vaiheessa kun pääsen töihin mies on lähettänyt tekstarin tai sp-viestin työpäivää ilahduttamaan;D Illalla sitten onkin kiire kotiin ja miehen syliin...
Joskus kun hassutellaan mulla on sukat ja korkkarit (tai korkosaappaat) sängyssäkin, mutta yleensä ei, ne ihanat riisuttavat alusvaatteet riittää.
6 jatkaa - 4 lasta ja 17v yhdessä:D
Lapsellista tulla keskusteluun "Nainen: Miten viettelet kumppanisi?" leveilemään että ei MEILLÄ vaan tuollaisia tarvita kun mies käy muhun niin kuumana....
Niinkuin se, että joku näkee erikseen vaivaa hemmotellakseen kumppania ja/tai säilyttääkseen parisuhteensa kuumana, tarkoittaisi että heillä ei haluta kumppania ilman jotain roolivetimiä.
Lisää vinkkejä? (en ole ap)
Olimme ystäviemme häissä... vaimokkeeni oli ostanut uuden mekon jossa hän näytti aivan järkyttävän kauniilta ja seksikkäältä. Hääjuhlan aikana hän alkoi flirttailemaan kanssani... vilautteli säärtä minulle salin toiselta puolelta, kosketteli vartaloaan hienovaraisesti katsellessaan haluavasti silmiini. Erilaista pientä viatonta flirttiä lähes kokoajan. Kun koko juhlaväki oli kokoontunut esiintymislavan eteen hän seisoi edessäni aivan kiinni minussa ja tunsin hänen kätensä käyvän nopeasti haaroissani. Hetki tämän jälkeen hän kuiskasi korvaani "mä haluun sua". Tunnettiin juhlapaikka ennestään ja tiedettiin yksi paikka missä voisimme olla hetken rauhassa. Oli pakko käydä pikapanolla... ja eiku takas juhliin. Yöllä majapaikkaamme päästyämme jatkoimme ;-)
Näin minä haluan naiseni yllättävän ja viettelevän minut...
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 14:22"]
Olimme ystäviemme häissä... vaimokkeeni oli ostanut uuden mekon jossa hän näytti aivan järkyttävän kauniilta ja seksikkäältä. Hääjuhlan aikana hän alkoi flirttailemaan kanssani... vilautteli säärtä minulle salin toiselta puolelta, kosketteli vartaloaan hienovaraisesti katsellessaan haluavasti silmiini. Erilaista pientä viatonta flirttiä lähes kokoajan. Kun koko juhlaväki oli kokoontunut esiintymislavan eteen hän seisoi edessäni aivan kiinni minussa ja tunsin hänen kätensä käyvän nopeasti haaroissani. Hetki tämän jälkeen hän kuiskasi korvaani "mä haluun sua". Tunnettiin juhlapaikka ennestään ja tiedettiin yksi paikka missä voisimme olla hetken rauhassa. Oli pakko käydä pikapanolla... ja eiku takas juhliin. Yöllä majapaikkaamme päästyämme jatkoimme ;-)
Näin minä haluan naiseni yllättävän ja viettelevän minut...
[/quote]Oletteko olleet kauan yhdessä?
En mitenkään erityisemmin, meitä molempia panettaa aina niin usein ettei siinä mitään viettelyitä tarvita, eikun hommiin vaan :-D ei varmaan olla normaali pariskunta kyllä muutenkaan...
Pitäisin valmiiksi taipuva ei paljon vaikka antaisi minulle intensiivistä koskettelua ja naurua ja kehuja ja elokuvaa ja se olis muutamia asioita vaille valmis suurin piirtein pitäisin jos nainen vaikka antaisi pusun sitten hytkyttäisi minulle ja lopuksi synklepissi nätillä olemunsellaan ja saputtaains aivan vatsaa ja antaisi mun ihmie naisen vatsaa ja hinkutais ja vatsaan istuisin muuniskaan ja sephum menis sellääl antain minun tarjotta hartian siten piden täis tuputaieis tissejä putaiden varpaissa. sipsaka hetki
Naisen ei tarvitse muuta kuin osoittaa halunsa. Olla itsevarma ja näyttää sen, että haluaa just minua. Haluaa minulle nautintoa ja haluaa itse nauttia.
M36
No ei näin miehen näkökulmasta sanottuna tartte paljon tehdä....riittää ihan pelkkä kutsu sormella makkarin ovelta että tänne mies HETI :D En kyllä ymmärrä jos naisen täytyy jännittää että saako seksiä tänään. Ei mun vaimon ainakaan tartte...aina saa ja missä tahansa jos mieli tekee ;)
Meillä jos tain kumasta seksin aloitaminen on aloitaminen tai saaminen on jotenkin hankalaa vaimo on ihana tuppaa olemaan ärhäkä jospenis kasvaa
Mulle riittää kun osoittaa vaan haluavansa juuri minua. Ei tartte rooliasuja eikä mitään, halukkuus riittää.
kyllähä se on vaan in ku nainen laittaa seksikaupasta ostetus 15cm korolla varustetus korkkarit jalkaan ja tietysti jossain mini mekossa pyllistelee ja jos sattuu viel posliini vilahtaan nii kyllä se sytyttää
t. mies 32v