Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisata taidetta teillä on kotona?

Vierailija
18.06.2013 |

Tarkoitan nyt lähinnä visuaalista taidetta. Kenen makua se heijastelee? Onko ollut tarvetta keskustella valinnoista?

meillä homma menee niin, ettt taiteen hankin minä, koska minulla on kaikki siihen liittyvät kontaktit - mutta sen valitsee mies, jolla onmielestään "erehtymätön maku". Aina ei olla ihan samaa mieltä, mutta mies on itsepintaisempi, joten hän saa tahtonsa läpi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika vähän meillä on, suurin osa perintötauluja. Yhdessä on valittu mitä on ostettu.

Vierailija
2/7 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, seinät ovat lastenhuoneiden seiniä lukuunottamatta tyhjät. Ollaan asuttu tässä nyt 9 vuotta ja en ole kaivannut seinille mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on todella samanlainen taidemaku, joten kiistoja ei mistään ole tullut eikä kummankaan ole tarvinnut "suostua" toisen valintaan. Taidetta on meillä paljon ja lisää mahtuu. Hankintoja tehdään sillä tavalla, että kumpikin voi ostaa kuvia, kun mieluisia löytyy eikä siitä tarvitse keskustella sen kummemmin. Ei täällä taida olla mitään, mikä ei olisi kummankin mieleen ollut.

Vierailija
4/7 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mul kaksi mariskoolia, toisen sain anopilta joululahjaks, tyoisen oon ostanu ite, lasketaanko ne taiteeks

Vierailija
5/7 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkia. Monesta genrestä, vinyylinä, cd:nä, digitaalisena, c-kasettina. Paljon.

Vierailija
6/7 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hankkinut jonkin verran grafiikkaa, koskaan en kuitenkaan ole ostanut ilman että oisin kysynyt miehen mielipidettä. Meidän maut poikkeaa toisistaan, mutta ollaan silti löydetty suht helposti vedoksia joista molemmat tykkää.

Vierailija
7/7 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paikallisten taiteilijoiden töitä kymmenkunta ja sitten julisteita. Kaikki on minun valitsemaani. Mies on hyväksynyt valintani osittain siksi, ettei taide häntä hirveästi kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme