Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä kestäisi, että kesällä ei aurinko laske

Vierailija
07.07.2013 |

ja talvella ei nouse. Hirveetä, aivan kamalaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, että tuollaiset asukkaat karsiutuu pois Lapista.

Vierailija
2/7 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä onkaan ongelma? Tiedäthän, että napaseudulla ei ole pimeää heti auringon laskiessa niin kuin etelämpänä. Lapissakin on siis talvella päivällä valoisaa, vaikka aurinko ei nouse. Tai no, pilvisimpänä päivinäkin vähintään hämärää ainakin pari tuntia juuri ennen joulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä Lapissa asuvana allekirjoitan aloituksen. Pois lähdetään kunhan saadaan asunto myytyä.

Varsinkin tämä kesäaika yöttömine öineen on hirveä.

Vierailija
4/7 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka siellä Lapissa selviää, ettei mene unirytmi sekaisin. Itse nautin pimenevistä illoista ja pimeys on välttämätöntä hyvän yöunen saamiseksi. Kauheaa tuollainen jatkuva yötön yö.

Vierailija
5/7 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 17:36"]

Kuinka siellä Lapissa selviää, ettei mene unirytmi sekaisin. Itse nautin pimenevistä illoista ja pimeys on välttämätöntä hyvän yöunen saamiseksi. Kauheaa tuollainen jatkuva yötön yö.

[/quote]

Naa, met täälä Lapissa kesällä naimma ja kalastelemma, talvella emmä niin paljon kalastele.

On tääläki keksitty jo lamput ja ikkunaverhot. Mutta kyllä siihen tottuu. Paljon enemmän minua häiritsevät kaupungin katuvalot yölläkin, ihan sama onko se kaupunki Hammerest vai Nairobi. Taitaa jälkimmäisessä olla niistä vähemmän haittaa.

Vierailija
7/7 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ihmeessä käymään Lapissa, yötöntä yötä ja talvella kaamos. On keksitty pimennysverhot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi