Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

häpeilen ostamaan intiimituotteita.

Vierailija
18.06.2013 |

mua hävettää ostamaan niitä, ja kuvittelen varmaan mutta kassatyöntekijät jotenkin piilottaa hymynsä kun niitä ostaa. olen kerran ostanut ehkäisyvälineet itse, ja tuntui että edessä oleva asiakaskin huomasi. onko muillakin sellaista että häpeää ostamaan? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehkäisyvälineiden ostaminen hävettää,on liian keskenkasvuinen seksiä harrastamaan.

Vierailija
2/16 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole teini, vähän alle 30 nainen t.ap. enkä mä niitä tarvitsekaan, olen ollut nyt 1,5 vuotta sinkkuna enkä harrasta seksiä kuin jos olisin suhteessa. kysyin vaan onko se häpeä niin yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta netistä jos hävettää.

Vierailija
4/16 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos num.4 vastausestasi. joo kai mä sitten netistä. ei siinä muu auta.tai sitten tuleva kumppani sitten voi ostaa.

Vierailija
5/16 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseä ei hävetä. häpeätkö seksiä muutenkin?

Vierailija
6/16 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytäkin hävetä. 

Normaali ihminen reagoi tiedostamattaankin kun tietää sisimmässään tekevänsä väärin. Tuntemasi häpeä on psykosomaattisen järjestelmäsi viesti tästä. 

Lopeta synnissä eläminen, niin oireilu loppuu. 

Vierailija
7/16 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en häpeä, mutta en tykkää pelkästä seksistä ilman tunnetta, seksi on luonnollinen ja terveydelle tärkeä asia, mutta en näe kiinnostavana tai tarpeellisena asiana itselleni harradtaa pelkkää seksiä. tunteiden kanssa parempaa:) t.ap.

Vierailija
8/16 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi esimerkiksi mennä seksikauppaan. seisoin jo kerran sen edessä mutta en sitten mennyt. ehkä yritän joskus vielä. t.ap.

Vierailija
9/16 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielestäni se on ihan normaalia hävetä jossakin määrin sitä, monet ostaa netistä eivätkä mene paikalle ostamaan vaikka siellä voisi nähdä mitä ostaa. 

Vierailija
10/16 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielestäni se on ihan normaalia hävetä jossakin määrin sitä, monet ostaa netistä eivätkä mene paikalle ostamaan vaikka siellä voisi nähdä mitä ostaa. 

Vierailija
11/16 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan.

Vierailija
12/16 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinhän mä kirjoitin. eihän täällä ole äidinkielen koe. muuten äidinkieleni ei ole suomi, mutta ei kai sillä väliä. mutta ymmärsihän muut mitä tarkoitin:) oletko opettaja, numero 12? älähän nyt:)  täällä usein joku kommentoi samaa oikeinkirjoitusasiaa ei vain mun viesteille

Vierailija
13/16 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa sellainen oikeinkirjoituskommentti

Vierailija
14/16 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 17:55"]

Jos ehkäisyvälineiden ostaminen hävettää,on liian keskenkasvuinen seksiä harrastamaan.

[/quote]Samalla logiikalla se, että naista hävettää ostaa kuukautissuojia, on merkki...?

Vierailija
15/16 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vain, muut katsovat kateellisina.

Vierailija
16/16 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 19:50"]

Rohkeasti vain, muut katsovat kateellisina.

[/quote]

Juuri näin. Itsekkin pieni hymy huulillani, ostin kortsupaketin ensimmäistä tulevaa vkl varten uuden miesystäväni kanssa. Enään emme niitä tarvtse, mutta silloin oli kieltämättä kutkuttavaa niitä ostaa ja häpesinkö, no en todellakaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän