Olen AV-mamma. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 15:14"]
Onko sun etupylly rämemajava?
[/quote]
Valitettavasti mulla on ainoastaan takapylly, mutta siitä voin sanoa kuitenkin sen verran, ettei sieltä mitään latuskahäntää pilkota.
Ap
Miten voit tietää aina parhaiten, miten meidän muiden pitäisi elämänsä elää?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 15:23"]
Miten voit tietää aina parhaiten, miten meidän muiden pitäisi elämänsä elää?
[/quote]
Se on semmoinen sisäänrakennettu ominaisuus, onko tuo nyt lahja korkeammilta voimilta vai geneettinen ominaisuus, se riippuu katsojan maailmankatsomuksesta, mutta joka tapauksessa nyt on niin, että minulla on vastaus kaikkeen. Ja jos ei ole, kysymys on turha.
Ap
a) Rokotatko lapsesi ?
b) Onko anoppi ilkeä ?
c) Oletko pelkästään laspiorientoitunut vai onko miehellä osuutta elämääsi ?
d) Miten keität perunat ?
a) Kyllä
b) Ei ole, ihan mukava ihminen.
c) Outo kysymys! Miehellä on sellainen ihan tavallinen osuus elämässäni, kuten lapsellammekin.
d) Kattilassa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 15:45"]
Mikä tekee sinusta av-mamman?
[/quote]
Mä palstailen täällä aika usein!
Ap
Onko asenteesi maailmaan negatiivinen ja kielteinen, varmuuden vuoksi ilkeä muita kohtaan muutenkin kuin palstaillessasi?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 16:12"]
Onko asenteesi maailmaan negatiivinen ja kielteinen, varmuuden vuoksi ilkeä muita kohtaan muutenkin kuin palstaillessasi?
[/quote]
Ei, eikä itse asiassa palstaillessanikaan! Pusi! Mä oon ehkä vähän liiankin ymmärtäväinen ihmisiä kohtaan. Sekin voi olla ongelma...
Ap
Käytkö uimahallissa, ja pystytkö käymään niin, ettet kiinnitä yhtään huomiota kanssa-suihkuttelijoiden ja -saunojien alapäiden ulkonäköön/muotoon/sijaintiin/karvaisuuteen/karvatuppeihin/trimmauksen muotoon/pesutyyliin/unohdinko jotakin?
Onko sun etupylly rämemajava?