V**tu uusi mies tartutti muhun klamydian
tiesin varmasti että mulla ei ole mitään ja mies vannoi samaa. No nyt sitten odottelen tuloksia klamydiatestistä. Voitte uskoa että v*tuttaa. Mitä sanon miehelle? Paitsi että on paska ja mä olen idiootti. Voitteko tsempata pliks. Muut testit otetaan myöhemmin tietysti.
En ole kovin kostonhimoinen, mutta nyt kävi sekin mielessä. Olen ollut todella kipeä oireidrn vuoksi.
Kommentit (22)
Miehillä on paljon turvallisempaa pelata arpapeliä. Naisille tarttuu kaikki sukupuolitaudit helpommin valitettavasti.
Ei ikinä kannata luottaa toisen sanomaan, kun kysyy onko sukupuolitauteja. Kuinka monen miehen uskotte muka vastaavan tuohon myöntävästi? Vaikka tietäisi, että tauti on, niin ei montaakaan kiinnostaa suojata naista siltä ja muutenkin monet miehet sanovat mitä vain päästäkseen panemaan suojatta.
Minä vaadin ensimmäiseltä poikaystävältäni sukupuolitestejä ennen seksiä. Ja aion vaatia tuleviltakin, jos niitä ilmaantuu.
Muista testauttaa sitten aikanasi kaikki sukupuolitaudit.
Ja tuohon aiempaan, herpes voi tarttua oireettomassakin vaiheessa. Genitaaliherpestä ei todellakaan ole noissa prosenttimäärissä. Ja saadaan veren vasta-ainetutkimuksella selväksi kantaako virusta/viruksia. Tämä numero 21:lle infoksi