Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V**tu uusi mies tartutti muhun klamydian

Vierailija
18.06.2013 |

tiesin varmasti että mulla ei ole mitään ja mies vannoi samaa. No nyt sitten odottelen tuloksia klamydiatestistä. Voitte uskoa että v*tuttaa. Mitä sanon miehelle? Paitsi että on paska ja mä olen idiootti. Voitteko tsempata pliks. Muut testit otetaan myöhemmin tietysti. 

En ole kovin kostonhimoinen, mutta nyt kävi sekin mielessä. Olen ollut todella kipeä oireidrn vuoksi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole harvinaista ja todennäköisesti mies ei ole tiennyt klamydiastaan, koska se on erittäin helppo hoitaa pois. Lääkkeet maksaa 8€. Joten en usko että hän sitä välinpitämättömyyttään on tehnyt. Miehillä klamydia voi olla oireeton useita vuosiakin. Sitäpaitsi juuri sinunkin ystävilläsi n.50%:lla on tai on ollut sama bakteeri. Kaikista raukkamaisinta on se, että ei uskalla mennä lääkäriin ja hoitaa asiaa kuntoon jos epäilee tautia. Kun uskaltaa ottaa puhelimen käteen ja uskaltaa varata ajan testiin ilman suurempaa tuskaa, tietää että on kasvanut aikuiseksi. Kyllä sitä harrastetaan extreme-lajeja ja esitetään kovaa jätkää ja tyttöä kaupungilla, mutta ei uskalleta mennä sukupuolitautitestiin. Naurettavaa.

Vierailija
2/22 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:05"]Tuo ei ole harvinaista ja todennäköisesti mies ei ole tiennyt klamydiastaan, koska se on erittäin helppo hoitaa pois. Lääkkeet maksaa 8€. Joten en usko että hän sitä välinpitämättömyyttään on tehnyt. Miehillä klamydia voi olla oireeton useita vuosiakin. Sitäpaitsi juuri sinunkin ystävilläsi n.50%:lla on tai on ollut sama bakteeri. Kaikista raukkamaisinta on se, että ei uskalla mennä lääkäriin ja hoitaa asiaa kuntoon jos epäilee tautia. Kun uskaltaa ottaa puhelimen käteen ja uskaltaa varata ajan testiin ilman suurempaa tuskaa, tietää että on kasvanut aikuiseksi. Kyllä sitä harrastetaan extreme-lajeja ja esitetään kovaa jätkää ja tyttöä kaupungilla, mutta ei uskalleta mennä sukupuolitautitestiin. Naurettavaa.

[/quote]

N 50%? Joopajoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydialääkkeet ovat maksuttomia.

Vierailija
4/22 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskoo noihin vakuutteluihin, kun taudit voivat olla lisäksi oireettomina? Aina testeihin ennen paljaalta panoa. Varsinkaan miehiä ei kiinnosta vittuakaan, vaikka tartuttaisivat naisen. Heille ei tule niin helposti itselleen taudeista isoja ongelmia.

Vierailija
5/22 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seurustelette erillään asuen, niin asutte erillään edelleenkin ettekä seurustele enään.  Jos mies selittelee kerran, se tulee selittelemään toisenkin kerran.

Mitä herpekseen tulee, niin se tarttuu nimenomaan kivuliaan rakkulavaiheen muodossa.  Ei voi olla huomaamatta.  Sen jälkeen se menee piiloon ja tulee esille vastustuskyvyn laskiessa.  Yskänyhakuume ja herpes taas, rankka mehupaasto tai arvatkaa mitä? Mulla se tulee aina elokuun lopulla.  En ole ymmärtänyt miksi juuri silloin? Just luinkin, että kesäinen auringonvalo laskee tautien vastustuskykyä.  Oliskohan totta? Tiedäpä tuota.

Vierailija
6/22 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin, tosin oli takana parin vuoden suhde ja mies petti. Ei muuta kuin nopeasti vain antibiootit naamaan, kyllä se siitä. Itse pelkäsin klamydian aiheuttamaa lapsettomuutta, mutta onneksi ei tullut. Tauti ehti muhia vain sen pari päivää, kun odottelin testin tuloksia.

Vierailija
7/22 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vielä rakastunut siiven idioottiin. Sanokaa jotain tosi rumaa, mitä voin miehelke sanoa. Tulis edes vähän parempi mieli. Nyt itkettää.

Vierailija
8/22 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko se olla oireeton miehellä?

Vierailija
9/22 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannominen ja "musta tuntuu ettei mulla oo mitään joten olen varma"-ajattelu on noissa jutuissa kuitenkin vähän tuurista kiinni. Itse olen aina uudessa suhteessa käynyt testeissä ennen kumin pois jättämistä. Klamydiahan voi olla miehilläkin oireeton. Tosin oireettomuus kai yleisempää naisilla.

Siinähän se kiinnostuksen  aste testataankin, kun sanoo että kumi jää pois sitten kun kummatkin on käyneet testeissä. Hetken helpotusta hakevat miehet olisivat heti panemassa paljaalla ja joojoo ei mulla tauteja oo joojoo rakastan rakastan, ota housut pois.

Vierailija
10/22 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kannata uskoa pelkkää sanaa. Kaikkihan ne aina sanoo "ei mulla ole mitään" ja "ei sullakaan, näkee sun naamasta"

Vierailija
11/22 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 13:15"]

Vannominen ja "musta tuntuu ettei mulla oo mitään joten olen varma"-ajattelu on noissa jutuissa kuitenkin vähän tuurista kiinni. Itse olen aina uudessa suhteessa käynyt testeissä ennen kumin pois jättämistä. Klamydiahan voi olla miehilläkin oireeton. Tosin oireettomuus kai yleisempää naisilla.

Siinähän se kiinnostuksen  aste testataankin, kun sanoo että kumi jää pois sitten kun kummatkin on käyneet testeissä. Hetken helpotusta hakevat miehet olisivat heti panemassa paljaalla ja joojoo ei mulla tauteja oo joojoo rakastan rakastan, ota housut pois.

[/quote]

Eipä ne testitkään kaikelta varjele (eikä muuten kondomikaan vaikka kuinka oikein käyttäis). Mä olen tehnyt samoin kun sinä, ja molemmat käytiin testeissä ja sitten vasta jätettiin kumit pois. Ja kappas, herpeshän tuli silti. Miehellä ollut oireeton, eli ei tiennyt sen olemassa olosta kun ei se testeissäkään näy. Ja minulle sitten tuli oikein pahoilla oireilla. Lääkäri totesi että on todella yleinen, mutta vain pieni osa tietää sairastavansa. Ja on ikuinen, niin ehtii elämänsä aikana tartuttaa useita ihmisiä. Ja kortsunkin kanssa tarttuu. Joidenkin tutkimusten mukaan jopa 80% suomalaisista on herpes, ja se leviää vain koko ajan juuri siksi, että on helposti tarttuva, saattaa olla täysin oireeton, ei näy testeissä, ja tarttuu myös kumin kanssa.

Klamydia on siitä kiva, että se hoituu pois päiväjärjestyksestä helposti antibiooteilla. Herpes on ikuinen

Vierailija
12/22 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän harmituksesi todella hyvin. Se miehen ketale ##///////!!!!!!#  Jaksaisitko kuitenkin kertoa, Ap, että millaisia oireita tuo aiheutti ja kuinka pian? Mistä tiesit, että se on klaymydia ja osasit hakeutua testiin? Voisi olla apua muillekin tuosta tiedosta.

Vierailija
13/22 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos nyt vaan kysyisi siltä mieheltä, että miksi oli varma ettei ole mitään?

Ja miksi Ap oli varma ettei hänellä ole mitään?

Oltiin mekin nykyisen kanssa molemmat varmoja ettei ole mitään. Molemmilla kun oli takana vain pitkä parisuhde. Noh, ei ollut, mutta jälkiviisaana ajatellen, niin olisihan jomman kumman exä voinut pettää ja tartuttaa jotain, joka olisi ollut oireettomana.

Varmasti ottaa päähän joku klamydia, mutta se on tosissaan se pilleri nassuun ja se on poissa. Jos mies on muuten hyvä, niin turha sitä nyt tuollaisen takia jättää.

Saattaa miestäkin hävettää, jos on lähtenyt just jostain oletuksesta "ei exäni pettänyt minua", "olen käyttänyt kondomia" tai mitä vain.

Vierailija
14/22 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

herpes näkyy vasta-aine testeissä, mutta näkyy vaan onko 1tyyppi vai 2 tyyppi ja 1:nen voi olla ylhäällä tai alhaalla ja samoin kakkonen, eli paikkaa testi ei kerro mutta viruksesta kertoo ja huulestahan se oireettomana voi tarttua myös alapäähän.

Vierailija
15/22 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 13:12"]

[/quote]

Voi olla oireeton. Mutta kuka pöljä sekstailee ympäriinsä ilman kortsua käymättä välillä testeissä?

Vierailija
16/22 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 13:27"]

Varmasti ottaa päähän joku klamydia, mutta se on tosissaan se pilleri nassuun ja se on poissa. Jos mies on muuten hyvä, niin turha sitä nyt tuollaisen takia jättää.

[/quote]

terveyskirjaston sivulta: "

Klamydian jälkiseuraukset

Klamydia voi aiheuttaa miehille lisäkivestulehduksen «»1 ja naisille sisäsynnytintulehduksen «Sisäsynnytintulehdukset»2 ja sen seurauksena munatorviperäisen lapsettomuuden ja altistaa kohdunulkoiselle raskaudelle. Klamydian aiheuttama lapsettomuus todetaan useimmissa tapauksissa kuitenkin vasta 5–10 vuoden kuluttua sairastamisesta. Erityisesti toistuvat klamydiatulehdukset moninkertaistavat jälkiseurausten esiintymistä. Klamydia on usein myös reaktiivisen niveltulehduksen «»3 laukaisija.

"

eli ei mikään pikkujuttu voi aiheuttaa lapsettomuutta ja muita vaivoja. itse en todellakaan ajattelisi että pilleri nassuun ja se on poissa, ja kuinka monilla se on oireettomana

Vierailija
17/22 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kun mut on testattu. Oireet on kipua alavatsassa, valkovuotoa ja kirvelyä vessassa. t.ap

Vierailija
18/22 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ettekö käyneet testeissä ennen kumin jättämistä pois? eikai kukaan harrasta kumitonta seksiä ennenkuin taudit on selvitetty :0 tai ilmeisesti siis harrastaa kun taudit leviää ne niin hyvin...

Vierailija
19/22 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 13:15"]

[/quote]

Eipä ne testitkään kaikelta varjele (eikä muuten kondomikaan vaikka kuinka oikein käyttäis). Mä olen tehnyt samoin kun sinä, ja molemmat käytiin testeissä ja sitten vasta jätettiin kumit pois. Ja kappas, herpeshän tuli silti. Miehellä ollut oireeton, eli ei tiennyt sen olemassa olosta kun ei se testeissäkään näy. Ja minulle sitten tuli oikein pahoilla oireilla. Lääkäri totesi että on todella yleinen, mutta vain pieni osa tietää sairastavansa. Ja on ikuinen, niin ehtii elämänsä aikana tartuttaa useita ihmisiä. Ja kortsunkin kanssa tarttuu. Joidenkin tutkimusten mukaan jopa 80% suomalaisista on herpes, ja se leviää vain koko ajan juuri siksi, että on helposti tarttuva, saattaa olla täysin oireeton, ei näy testeissä, ja tarttuu myös kumin kanssa.

Klamydia on siitä kiva, että se hoituu pois päiväjärjestyksestä helposti antibiooteilla. Herpes on ikuinen

[/quote] Höpö höpö. ALAPÄÄ herpestä ei kyllä kovin monella ole. Uskottele vaan itsellesi et kaikilla aikuisilla se on, jos siitä tulee sulle parempi mieli:D

Vierailija
20/22 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 13:12"]

[/quote]

Voi olla oireeton. Mutta kuka pöljä sekstailee ympäriinsä ilman kortsua käymättä välillä testeissä?

[/quote]

Nuoret kaikkeen vastaantulevaan sekaantuvat lorttomiehet, jotka luottavat liikaa tuuriinsa ja heittäytyvät todella ikäviksi, jos sen kertainen ämmä kehtaa vaatia kortsua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme