Etuovessa kohde 989865
Tuo kallioinen rinnetontti... Mahtanee tulla melkoiset perustuskustannukset, vai onko kenelläkään kokemusta?
Hemmetti, käytiin eilen Vantaan Vierumäestä kattomassa just yhtä kohtuuhintaista ok-tonttia, mut se oli just myyty,äh...
Mistähän löytyis ns yksityisiä tontti-ilmoituksia Vantaan alueesta?
Kommentit (7)
muuten tosi kiva oloinen tontti mut vähän tällaista maalaistolloa kuin minä haittasi tuo rivitaloyhtiö ihan tontissa kiinni.
Mua hirvittää et miten tuollasessa pärjäis kolmen pienen lapsen kanssa?
Katoin Vantaan nettisivuilta niiden tonttitarjontaa.. En ymmärrä mikä logiikka tässä pisteytyksessä on:
" vuosina 1988-98 syntyneestä lapsesta saa 5 pistettä ja sitä nuoremmasta 7 pistettä,
lapsista voi siis saada enintään 10 pistettä"
Meillä on 3 2000-luvulla syntynyttä lasta, miten siitä saadaan 10 pistettä?? :)
..Tonttia ei ole LOUKOTTU. Heh. Tarkoittanee lohkottu.
Ottakaa huomioon että tuosta lohkomisesta tulee kuluja myös, ja ne tulevat yleensä ostajan maksettaviksi.
jos siinä joutuu asumaan kuitenkin kuten rivarissa? Vaikka talon sijoittelisi miten päin, rivarin ikkunoista avautuu suorat näkymät taloon ja pihalle.
Okt:n paras puoli lienee oma rauha? Mielummin ostaisin kivan rivarin samalla hinnalla.
Jos tuon hintatason tontin löytää niin halvemmaksi tulee kuin vanhat myytävät talot, joista moni vielä isojen ramonttien tarpeessa!
Vierailija:
" vuosina 1988-98 syntyneestä lapsesta saa 5 pistettä ja sitä nuoremmasta 7 pistettä,
lapsista voi siis saada enintään 10 pistettä"Meillä on 3 2000-luvulla syntynyttä lasta, miten siitä saadaan 10 pistettä?? :)
Maksimissaan voi saada vain 10 pistettä. Teillä olisi 21 pistettä, mutta vain 10 otetaan huomioon. Eli olette samassa asemessa kuin esim perhe, jolla on kaksi teini-ikäistä (5+5). Tai suurperhe, jolla on 10 alle täysi-ikäistä (about 100 pistettä).
vetelälle savipeltomaalle. Kallio tontti olis kyllä unelma, ainakin minulle joka en perusta puutarhan hoidosta :)