Onko +40 vuotiaall naisella mahdollisuutta saada parisuhde ikäisensä kanssa?
Olen tovin ollut sinkkumarkkinoilla ja kiinnostuneet miehet ovat kuusikymppisiä. Oman ikäiset miehet eivät vilkaisekaan. Onko tämä nyt siis näin, että täytyy tyytyä eläkeiän korvilla olevaan mieheen, jos jotain haluaa. Olen ikäiseni näköinen, en kaunis, en rumakaan, vaan ihan tavis.
Kommentit (24)
Minä olen 45- vuotias ja miehiä tulee ovista ja ikkunoista. Kauniiksi sanottu ja hoikka. Ja treffeillä miehet aina tarjonneet. Tosin nautin vapaudesta nyt eron jälkeen enkä ihan heti halua parisuhdetta. Mulla on itsellänikin myös tarjontaa, huvittavaa on että ihan kaiken ikäiset miehet ottaa kontaktia.
Eronneita on tuossa ikäryhmässä paljon. Epäkypsät haaveilevat uudesta nuoruudesta parikymppisen kanssa. Fiksut arvostavat suunnilleen itsensä ikäistä naista, joten kyllä.
Olen kahden teinin yh, rahaa ei ole yhtään. Mutta seksiä tekis mieli, tällä hetkellä ensisijaisesti, toissijaisesti voisin ajatella parisuhdetta. Kolme noin kuusikymppistä puolituttua miestä lähestyi heti erottuani. Siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Onko rahaa?
Vähän kärjistetysti sanottu, mutta oikeassa olet. Parikymppiselle naiselle tapoja saada haluamansa mies saattavat olla timmi kroppa ja suloiset kasvot, joita ei nelikymppisillä välttämättä ole. Nelikymppiselle taas omistusasunto ja elämänkokemus, joita ei parikymppisellä välttämättä ole.
Erikoista, ei vastaa ollenkaan omia kokemuksiani. Itse taas en vilkaisekaan kuusikymppisiä, eikä ole tarvettakaan. Treffejä olisi tarjolla kiinnostavien tapausten kanssa enemmän kuin jaksan käydä. Edellinen suhde oli muutaman vuoden nuoremman kanssa, eikä mitään kiirettä ole uuteen.
No katteleppas ympärillesi.
Enimmäkseen suunnilleen samanikäiset pariutuu keskenään.
Vanhat papat joilla on 20v nuorempin nainen kainalossa ovat harvinaisia. Ja varmasti niiden pappojen pitääkin tehtailla yhteydenottoja, että löytäisivät sen harvinaisen naisen jota kiinnostaa.
Itse samanikäinen, kysymys huolettaa vähäsen vain siksi että olen ylipainoinen ja kiinnostunut lähinnä jonkin verran nuoremmista miehistä kun omanikäiset vaikuttaa jo väsähtäneiltä. :/ Tosin parisuhde 3v nuorempaan kivannäköiseen mieheen päättyi vasta kuukausi sitten, liekö sillä osuutta huoleen. :p
Monilla nelikymppisillä sinkkumiehillä on paha ikäkriisi päällä. Se näyttäytyy siten, että yritetään epätoivoisesti iskeä parikymppisiä naisia. Monelle vaikea myöntää, että ei enää kelpaa niille nuorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko rahaa?
Vähän kärjistetysti sanottu, mutta oikeassa olet. Parikymppiselle naiselle tapoja saada haluamansa mies saattavat olla timmi kroppa ja suloiset kasvot, joita ei nelikymppisillä välttämättä ole. Nelikymppiselle taas omistusasunto ja elämänkokemus, joita ei parikymppisellä välttämättä ole.
Jaa, no mulla ei ole nelikymppisenä omistusasuntoa, eikä elämänkokemustakaan (paitsi tietyistä asioista, sairauspainitteisista). Eikä timmiä kroppaa ja kauniita kasvoja. Ehkä olen toivoton tapaus.
Kyllä on. Olen 43- vuotias ja pari vuotta sitten tapasin nykyisen avopuolisoni. Hän on vuoden minua vanhempi.
Vanhemmat miehet on aina olleet riesa....20 vuotiaana 40 vuotiaat, 40 vuotiaana 60 vuotiaat. Tuollaisia miehiä aina on jotka yrittää nuorempiaan , huoletta ne voi sivuuttaa.
Ei ole mullakaan omistusasuntoa, tai muutakaan omaisuutta. Elämänkokemusta niin paljon, että vähempikin riittäisi. Oon vähän väsynyt ja kai sekin näkyy kaikessa.
AP
Luepas Kirsi Hytösen voimauttava kirja. Hän deittailee yhä hektisesti 62-vuotiaana. Tosin Hgissä noita deittejä riittää, toista on jo esim. Treella.
Mut siis itse oon 50 v ja miehet edelleen viestittelee. 20 vuotta nuoremmatkin!
40 vuotta ja neitsyt -elokuvan perusteella on.
Se on ihan sama mikä naisen ikä on; kauniit ja hyvännäköiset on aina kysyttyjä, rumat ei. Oli ikä mikä tahansa.
Minä olen 42, ja pääsääntöisesti minusta kiinnostuneet, tai sellaiset joiden kanssa on ollut jotain kemiaa, ovat olleet suunnilleen samanikäisiä. Nuorin oli 6 vuotta nuorempi ja vanhin 9 vuotta vanhempi, mutta valtaosan kanssa ikäero on ollut max 4 vuotta jompaan kumpaan suuntaan. Ei minua edes lähesty mitkään huomattavasti vanhemmat tai huomattavasti nuoremmat, ja deitti-ilmoituksessa (jota joskus kokeilin) olinkin rajannut ikähaitarin niin, ettei mitään liian vanhoja tai liian nuoria olisi voinut tullakaan.
Olen akateeminen, kiinnostavassa työssä mutten missään hyväpalkkaisessa, lapsia on aiemmasta suhteesta. Ei ole omaisuutta. En edes jaksa pyöriä baareissa.
Sama ongelma täällä. Erosin 36v.
50
Vierailija kirjoitti:
Monilla nelikymppisillä sinkkumiehillä on paha ikäkriisi päällä. Se näyttäytyy siten, että yritetään epätoivoisesti iskeä parikymppisiä naisia. Monelle vaikea myöntää, että ei enää kelpaa niille nuorille.
Tai sitten kyse on jostain muusta kuten siitä, että osaa ottaa vähän rennommin tai on kyllästynyt yksinäisyyteen lopullisesti paitsi jos sinulla on kamera, josta näet, että nämä miehet eivät lähesty muita naisia koskaan.
Juu jos olet akateeminen ja lapseton. Sun pitää olla itse aktiivinen.