Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(Odottavia) äitejä ja isejä Itä-Hki/Hki

18.06.2013 |

Löytyykö itä-helsinki/helsinki alueelta muita juttuseuran tarpeessa olevia odottajia tai vanhempia? Ihan yleiseen jutusteluun odotuksesta, mahd. muutoin samankaltaisesta elämäntilanteesta (vauvat, taaperot jne.) ja kemioiden kohdatessa myös mahdollisesti kahvittelu/puistoilukaveria?

Täällä odotellaan esikoista rv.25+5 (LA 25.09.2013). Itse olen kohta 22v, ja mies täyttää myös pian 24v. Sukupuolta ei olla haluttu selvitellä :) Odotus on mennyt helposti, ei oikeastaan ole ollut minkäänlaisia raskausoireita.. Saa nähdä pitääkö sanonta "Helppo odotus - Vaikea vauva, Vaikea odotus- Helppo vauva" täällä paikkaansa.. :)

Odotus on ollut hieman yksinäistä, ja kovasti tullut kaipailtua samassa tilanteessa olevien juttuseuraa, jota ei aivan lähipiiristä löydy. Osallistuimme myös perhevalmennukseen, mutta koska välissä on tämä kesä, jäi ryhmäläisten kanssa tutustuminen hieman kesken.. Ehdimme kokoontua vain kerran, ja seuraavaksi tuo valmennus onkin jo lähellä laskettua aikaa. Myös tuo miehisempi osapuoli kaipaillut nyt enempi lapsia omaavien/odottavien kaksilahkeisten seuraan, joita omasta kaveripiiristä ei erityisemmin löydy..

Saa laittaa viestiä/sähköpostiosoitteita.

Kirjotelkaahan muutkin, myös erilaisissa tilanteissa olevat :)

Kommentit (1)

1/1 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen vähän käsi tän foorumin käytössä, enkä löytänyt sähköpostiosoitettasi niin laita minullepäin viestiä jos nappaa! :) donhothiel@jippii.fi
Olen 25-vuotias 1-vuotiaan pojan äippä, seuraavan ipanan LA olisi tossa 10.8 :)
Asumme porvoon kupeessa, mutta välimatka ei itseäni haittaa koska käymme pojan kanssa useasti pk-seudulla mummoloimassa ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä