Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Otanko lääkkeet vai en? T. Sinccis
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täähän se oikea paikka tuollaisen kysymiseen on... Jos mentäisiin nyt ensiksi ihan hyöty/haitta -kiikkulaudalla?
Onko lääkkeet sulle elintärkeät?
Onko ne jolle kulle muulle elintärkeät?
Tuleeko pidempiaikaista haittaa jos jätät ottamatta?
Jos yksikin vastaus on kyllä, uskon, että tiedät mikä on järkevintä. Oon sentään nähnyt, että osaat olla järkeväkin, etkä pelkkä pershäröinen trolli.
Alue: Aihe vapaa
No otat!