Olen VARMA, että 21.12.2012 aloitti minussa jotain.
Se Inkojen maailmanloppupäivä. En uskonut maailmanloppuun, mutta lueskelin artikkeleita siitä ihan mielenkiinnosta.
Jostain luin, että tuo päivä ei tarkoita maailmanloppua vaan uutta kasvunkautta ihmiselle. Joillekin hitaammin ja joillekin nopeammin. Mutta jotain suurta ja mullistavaa siitä on tulossa.
Itselläni tuo kasvu alkoi noihin aikoihin. Ihan varmasti, ja tuntuu kuin eri ihminen olen nyt kuin reilu puoli vuotta sitten. Ei mitään traumaa tai sykäystä tähän..se vain alkoi.
Huomaako kukaan samaa itsessään?
Kommentit (7)
Sama täällä!
Elämäni on ottanut aivan uusia käänteitä. Teen vihdoin niitä asioita, joita rakastan ja autan muita siitä ohessa. Elämä on yksinkertaisesti paljon parempaa ja elämääni on tullut paljon enemmän uskallusta toteuttaa suunnitelmia ja hypätä uusiin juttuihin mukaan jos niin mieli tekee. :-)
Sama täällä!
Elämäni on ottanut aivan uusia käänteitä. Teen vihdoin niitä asioita, joita rakastan ja autan muita siitä ohessa. Elämä on yksinkertaisesti paljon parempaa ja elämääni on tullut paljon enemmän uskallusta toteuttaa suunnitelmia ja hypätä uusiin juttuihin mukaan jos niin mieli tekee. :-)
Edelliseen vielä: Osaan olla paljon luovempi. Olen laajentanut luovuuttani monille eri osa-alueille. Ennen toteutin vain yhtä luovuuden alaa, mutta nyt toteutan luovuuttani ainakin neljällä uudella alueella ja lisää tulee vain koko ajan. :-)
Sekopäitä kaikki, jotka tuohon paskaan uskoo. Edes Ap:n tavalla.
Ei.