Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen VARMA, että 21.12.2012 aloitti minussa jotain.

Vierailija
17.06.2013 |

Se Inkojen maailmanloppupäivä. En uskonut maailmanloppuun, mutta lueskelin artikkeleita siitä ihan mielenkiinnosta.

Jostain luin, että tuo päivä ei tarkoita maailmanloppua vaan uutta kasvunkautta ihmiselle. Joillekin hitaammin ja joillekin nopeammin. Mutta jotain suurta ja mullistavaa siitä on tulossa.

Itselläni tuo kasvu alkoi noihin aikoihin. Ihan varmasti, ja tuntuu kuin eri ihminen olen nyt kuin reilu puoli vuotta sitten. Ei mitään traumaa tai sykäystä tähän..se vain alkoi.

Huomaako kukaan samaa itsessään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/7 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi tulla raskaaksi ;)

Vierailija
4/7 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä!

Elämäni on ottanut aivan uusia käänteitä. Teen vihdoin niitä asioita, joita rakastan ja autan muita siitä ohessa. Elämä on yksinkertaisesti paljon parempaa ja elämääni on tullut paljon enemmän uskallusta toteuttaa suunnitelmia ja hypätä uusiin juttuihin mukaan jos niin mieli tekee. :-)

Vierailija
5/7 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä!

Elämäni on ottanut aivan uusia käänteitä. Teen vihdoin niitä asioita, joita rakastan ja autan muita siitä ohessa. Elämä on yksinkertaisesti paljon parempaa ja elämääni on tullut paljon enemmän uskallusta toteuttaa suunnitelmia ja hypätä uusiin juttuihin mukaan jos niin mieli tekee. :-)

Vierailija
6/7 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen vielä: Osaan olla paljon luovempi. Olen laajentanut luovuuttani monille eri osa-alueille. Ennen toteutin vain yhtä luovuuden alaa, mutta nyt toteutan luovuuttani ainakin neljällä uudella alueella ja lisää tulee vain koko ajan. :-)

Vierailija
7/7 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäitä kaikki, jotka tuohon paskaan uskoo. Edes Ap:n tavalla.