Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nokia 920 vai iPhone 5?

Vierailija
17.06.2013 |

Nyt menee vanha luuri vaihtoon.

Olen ihan pihalla nykyisistä kännykuvioista, mutta sen tiedän että karvahattumalli ei kelpaa (tiedän, olen pinnallinen kulissinkiillottaja).

En edes tiedä mikä merkki on hyvä. Kaikki luurini ovat olleet Nokioita paitsi yksi Siemens oli joskus vuonna faarao.

Pojalla on Samsung ja tuntuu olevan hyvin "nokiamainen" logiikka.

Vaatimuksina on ainakin kosketusnäyttö, navigointi, ei simpukka/liukukansi, 2 kameraa + salama, normi kuulokeplugireikä...

Katselin eräällä vertailusivulla vierekkäin 920:n ja föönin tietoja ja 920 tuntui päihittävän jokaisen kohdan.

Silti "fööniläiset" kehuvat omiaan eivätkä enää vaihtaisi muuhun.

Pidän kännyä yleensä taskussa ja Noksu on melko tabumainen kooltaan.

Kokemuksia otetaan vastaan molemmilta puolilta...

Ei oo helppoo... ;-)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei tule koskaan enää yhtäkään nokiaa. Miehellä Lumia ja on aivan surkea. Akku ei kestä yhtään mitään ja muutenkin tökkii käyttö. Mulla ja pojalla iphone 5 ja toisella pojalla samsung galaxy s 3. Itse en ole löytänyt iphonesta mitään pahaa sanottavaa. S3 on mun makuun liian suuri.

Vierailija
22/26 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden käytön perusteella olen tosi tyytyväinen omaan Lumiaani (900). Sovellusvalikoimakin lisääntyy huimaa vauhtia eikä kyllä juurikaan enää oikeasti järkevien ja käyttökelpoisten sovellusten kohdalla iPhonelle häpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia 920 ollut käytössä muutaman kuukauden enkä keksi mitään moitittavaa. En enää muuhun vaihtaisi. Tosin iPhonesta ei kokemusta, mutta tämän jälkeen ei tarvi ollakaan.

En tiedä miten iPhonessa (tai muissa), mutta tuossa 920:ssa ainakin on ihan huippuominaisuus lapsiperheessä se, että siinä on oma kids corner. Lapset ei siis pääse sekoittamaan puhelinta vahingossa, kun pelailevat sillä.

Vierailija
24/26 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 12:01"]

iPhone 5. Lumia paperilla parempi, mut todellisuus on aivan toista. 

[/quote]

No meillä konttorilla taas todellisuus on sitä että iPhone ja Samsung sakkaavat tuon tuosta, kun taas Lumiat pelittävät ilman ongelmia. Mutta yksityiskäytössä voi tietysti tilanteet olla erilaisia.

Vierailija
25/26 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhonen hehkuttajat ovat "uskovaisia", joille eivät faktat paljon merkkaa. Lumia (710) ollut käytössä vajaan vuoden - ei ongelmia.

Vierailija
26/26 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 14:05"]

iPhonen hehkuttajat ovat "uskovaisia", joille eivät faktat paljon merkkaa. Lumia (710) ollut käytössä vajaan vuoden - ei ongelmia.

[/quote]

Totta tuo iPhonesta, että heissä on paljon "uskovaisia". Totta on sekin, ettei missään muualla osteta Lumioita, kuin Suomessa ja täälläkin vain "uskonnollisen" Nokiafanituksen takia.

Ääni Samsung S4:lle täältä. Se on ylivoimaisesti parasta mitä tällä hetkellä on saatavilla. Ei tuu muut edes lähelle.