Mitä jos vaan laittaisi netin kiinni ja somet pois ja keskittyisi vaan siihen mitä ympärillä oikeasti on
Mukavaa päivää kaikille, toivottavasti kaikilla on kaikki hyvin <3
Kommentit (22)
Siis telkkariin, sekä iltapäivä- ja ilmaisjakelulehtiin?
...mitä sitten? En osaa sanoa. Olisi tylsää ensalkuun varmaan mutta toki tähän on hyvä asennoitua.
Ajattelin juuri tehdä ihan samaa.
Käyn eka suihkussa, sitten syömään mäkkiin ja kyläilee.
Teemu voisi olla ottamatta kaveriensa kanssa enää yhteyttä. Keskittyisi pilaamaan omaa elämäänsä eikä muiden. Nöyryytyksesi oli jo aiemminkin sietämätöntä ja jatkat sitä edelleen syyttä. Sun ympärillä sitä pahuutta on enemmän kuin siinä, ketä päätät lytätä toistamiseen ja haukut väkivaltaiseksi ja yrjöttäväksi. Opi jättämään rauhaan. Voit "tutustua" niihin huoriisi. Jätä lapset ja vähemmistön edustajat sekä huonompiosaisemmat pois laskuista. Kertoo paljon, miten kohtelet näitä. Ristiriidassa sanomiesi kanssa.
Että hyvää päivää vaan ja heido.
Ne on vain tapoja. Olin mökillä 2,5kk, kertaakaan en tv katsonut. Istuin kuistilla ja kuuntelin joutsenten ja kuikan huutoa. Linnunpöntöissä lintuja katselin. Valutin mahlaa koivusta. Ym ym
Ota sormet pois "sieltä" ja keskity vain siihen ympäristöön.133
Älä muuta sano. Palsta on taas houkuttanut liikaa tänään ainakin mun kohdalla.
En viitsisi
Zincc
Pitäis alkaa siivoomaan ..
Ei kiinnosta. Täällä ympärillä on pirun tylsää. Netissä on elämää!
Ympärillä on tyhjää tilaa. Jossain lähistöllä kyllä työkaveri, joka selaa älypuhelintaan.
Vierailija kirjoitti:
Ympällä oikeasti on?? Onko siellä mitään?!
Mun ympärilläni on koirankarvoja. Ap on oikeassa, pitäisi alkaa imuroimaan.
Täytyy kyllä myös sanoa, että ei ympärillä ole mitään sellaista joka tekisi tuosta sinänsä ihan järkevän oloisesta ajatuksesta jotenkin järkevän. Onhan tuokin tietysti tapa yrittää korottaa itsensä tavallaan itsensä muita ylemmäksi, tuntuuko nyt siltä kuin olisit henkisesti meitä korkeammalla vai oletko tiennyt sen mielestäsi aina
Tein jo tuon kaiken ap, tulin vasta nyt nettiin vähäksi aikaa.
Ympällä oikeasti on?? Onko siellä mitään?!