Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä meidän juhannusmenusta

Vierailija
17.06.2013 |

Aattomenu: erilaisia grillimakkaroita muutama paketti, grillitassuja, salaattia (tomaatti, kurkku, lehtisalaatti, paprika), limpparia, vichya, kahvia ja lettuja+kaupan lettuhilloa. Syöjät ikä 20-82. 82v ei voi syödä mitään kokolihaa, joten pitää olle pehmeää syötävää. 

Oikeastaan kysyn, että kenellä muulla on suunnilleen samanlaista? 

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 12:08"]

Unohdin mainita perunalastut ja karkit ja sen, että Vichy haetaan Lidlistä. Ei ukki syö kalaa eikä kanaa ja makkaratkin pitää kuoria. Siksi grillitassuja. 

[/quote]

Miksi kaikkien pitää syödä samaa kuin ukki? Ihme sakkia. Toivottavasti se ei menetä viimeisä hampaitaan pian, aika ankeaksi käy teidän ruokailut sen jälkeen

[/quote]

Ei käy, kun se haetaan palvelutalosta juhannuksena kotiin. Meillä kuha ja taimen on arkiruokaa, eikä tämä ole snobeilua. Asutaan alueella, mistä noita saa ihan mitat täyttävinä helposti - tai no taimenta huonommin, mutta kuhaa paljon. Samoin kanaa syödään kotona ja porsaanlihaa ei yleensä ollenkaan, juhannus on poikkeus. Ei vaan jakseta mitään mikä vaatii pitkää kypsennysaikaa ta grillata koko iltaa jokaiselle erikseen sopivaa. Ehkä voisi harkita, että tekisi jauhelihasta itse jotain pihvejä, mutta katsotaan. 

(Mulla ei ole nyt yhtään tylsää...)

[/quote]

Mut jos ukki on palvelutalossa niin onko se kuha ja taimen hänelle sitä arkiruokaa? Varmaan menis ihan hyvin ukille alas se kala.

[/quote]

Ei mene, kyllä ukille tehdäään silloinkin omat ruuat jos muut syövät kalaa silloin kun hän on paikalla. Ei ole koskaan tykännyt kalasta, vaikka vetreinä päivinään itse kalastikin. Palvelutalossa saa kalapäivinä jotain muuta, vaikka ainoa syy kalattomuuteen on ettei syö, eli ei allergiaa ainakaan tiedetä olevan. Kanaa vissiin syöttävät siellä, mutta ei aina tiedä että ruoka on kanaa. 

Vierailija
62/66 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 12:08"]

Unohdin mainita perunalastut ja karkit ja sen, että Vichy haetaan Lidlistä. Ei ukki syö kalaa eikä kanaa ja makkaratkin pitää kuoria. Siksi grillitassuja. 

[/quote]

Miksi kaikkien pitää syödä samaa kuin ukki? Ihme sakkia. Toivottavasti se ei menetä viimeisä hampaitaan pian, aika ankeaksi käy teidän ruokailut sen jälkeen

[/quote]

Ei käy, kun se haetaan palvelutalosta juhannuksena kotiin. Meillä kuha ja taimen on arkiruokaa, eikä tämä ole snobeilua. Asutaan alueella, mistä noita saa ihan mitat täyttävinä helposti - tai no taimenta huonommin, mutta kuhaa paljon. Samoin kanaa syödään kotona ja porsaanlihaa ei yleensä ollenkaan, juhannus on poikkeus. Ei vaan jakseta mitään mikä vaatii pitkää kypsennysaikaa ta grillata koko iltaa jokaiselle erikseen sopivaa. Ehkä voisi harkita, että tekisi jauhelihasta itse jotain pihvejä, mutta katsotaan. 

(Mulla ei ole nyt yhtään tylsää...)

[/quote]

Mut jos ukki on palvelutalossa niin onko se kuha ja taimen hänelle sitä arkiruokaa? Varmaan menis ihan hyvin ukille alas se kala.

[/quote]

Ei mene, kyllä ukille tehdäään silloinkin omat ruuat jos muut syövät kalaa silloin kun hän on paikalla. Ei ole koskaan tykännyt kalasta, vaikka vetreinä päivinään itse kalastikin. Palvelutalossa saa kalapäivinä jotain muuta, vaikka ainoa syy kalattomuuteen on ettei syö, eli ei allergiaa ainakaan tiedetä olevan. Kanaa vissiin syöttävät siellä, mutta ei aina tiedä että ruoka on kanaa. 

[/quote]

Ja unohtui, että tämä on ap:n viesti. Kiitos mielipiteistä, keskityn nyt leipomiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä grillataan kokolihaa, en tiedä vielä mitä. Lisukkeeksi kasviksia muurikassa wokattuna ja ehkä maissia.

Grillimarkkara ja grillitassut eivät ole mielestäni ruokaa. En syö niitä ikinä.

Vierailija
64/66 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin tuollaiseen ruokaan todella pettynyt, jos valmiiseen pöytään menisin. Toisaalta myös mun äyriäisvartaat, itsetehty pesto ja halloumsalaatti olis monille yök, joten kukin tyylillään. Mietityttää tuossa vaan se, että makkarat ja grillitassut on aikamoista sontaa ruuaksi jos tuoteselosteita katsoo. Luulisi ihmisten vaativan ruualtaan hieman enemmän kuin että se täyttää vatsan ja on nopeaa :(

Vierailija
65/66 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää grillitassuista mutta makkarasta kyllä ja meillä on sitä varattuna yöruuaksi. Iltapäivästä me tehdään raclette-herkkuja ulkosalla. Nautitaan toistemme seurasta, hyvästä ruuasta ja auringosta.

Vierailija
66/66 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaran tilalle meetvurstia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi