Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmisiä, jotka olisi aina korvaamassa oikeita aterioita hedelmillä, pähkinöillä, suklaalla yms.

Vierailija
24.07.2020 |

Koskaan ei voi muka laittaa ja syödä oikeaa ruokaa kun "Minä voisin syödä ihan vaan vaikka hedelmän". Sit antaa minun tuntea itseni joksuks läskipossuksi kun hui kauheeta haluan ihan ruokaa. Luuleeko joku, että tuolla tavalla laihtuu? En ainakaan tunne ketään hoikkaa aterioiden korvaajaa. Tunnetko sinä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että kukaan syö mitään tiettyä juuri sen takia, että joku toinen tuntisi itsensä läskipossuksi. Mitä jos vaan lakkaisitte vahtaamasta toisten syömisiä ja ottamasta niitä henkilökohtaisina loukkauksina.

Vierailija
22/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen tällainen itse ja 45-vuotiaana olen hoikka (53 kg). Olen aina elänyt vanhanapiikana eikä pelkästään itselleen viitsi laittaa ruokaa. Joten tulee syötyä vaan kaikenlaista naposteltavaa, jota ei tarvi kokata. Pähkinöitä, hedelmiä, jogurtteja, voileipiä, pala leipäjuustoa tai muuta juustoa, leikkeleviipaleita, energiajuomaa tai sokerista maitokaakaota välillä. 

Aikas hieno saavuus, jos olet onnistunut pystynyt pysymään hoikkana. - Ehkä napsoteluunkin oppii ja siten osaa välttää pahimma suden kuopat. Itse sinua hieman nuorempana ikisinkkumiehenä olen taas yrtän välttää usein napostelua ja alkoholin tissuttelua. - Toki kumpainenkin on ihan mukavaa, joskus mutta harvoin hyvin harvoin viitsin, koska uskon, että omala osaltani olen pysyny hoikkana siksi, että en juurikaan napsotele tai tissuttele. - Alkoholia käyän kohtuudella ja kun syön, niin yritän syödä kunnolla, ai voiko sanoa, että keskittymällä ja huomoimalla syömiseni. - Napostelussa on vähän itselleni se haase, etä siinä menisi helposti huomaamatta enemmän energiaa sisään kuin mitä oikeasti tarvitsen.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullu ajatus tuo, että yhdelle ei viitsi kokata. Kuuluuko kaikki muukin elämässä tehdä vai muita ihmisiä varten? Mä olen sinkku ja syön ihan normaalia kotiruokaa.

Vierailija
24/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, töissä syön yleensä hedelmiä ja rahkaa. Myöhään illalla sitten noin 1500 kilokalorin kunnolllinen ateria.

Vierailija
25/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hullu ajatus tuo, että yhdelle ei viitsi kokata. Kuuluuko kaikki muukin elämässä tehdä vai muita ihmisiä varten? Mä olen sinkku ja syön ihan normaalia kotiruokaa.

Niin no. Kyllä minäkin kokkaan ja laitan sinkkuna ruokaa usein vain itselleni, mutta on myönnettävä, että kun laitan vain itselleni, niin en jaksa tai viitsi laittaa niin monipuolista. Omalta kohdaltani kyse on myös taloudellisesta tilaneestani että yrityksestäni välttää ruokahävikkiä. - Onneksi pian päässen taas nauttimaan säännöllisemmin verraten hyvin edullisen ja monipuolisen Kelan sponssaman opiskelija-aterian..

Yliopisto-opiskelija

Vierailija
26/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mäkin olen teinistä asti ihmetellyt. Totta kai teen itselleni ruokaa, miksen tekisi.

Vierailija
27/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka itsekeskeinen voi olla? Että ihan toisten elämänvalinnat on vain ja ainoastaan aptä kiusaamaan tehty. Just.

Vierailija
28/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitenkään verrata, korvaako hedelmillä ja pähkinöillä vai korvaako suklaalla.

Vierailija
29/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma suklaata tulee kanssa usein syötyä töissä. Saa helposti kaloreita ja pitää hyvin nälkää.

Vierailija
30/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan oikein tykkää useimmista lämpimistä ruuista. Etenkin ruokaloissa se tuoksukin on jotenkin niin tympeä. Mielummin syön erilaisia eväitä, omassa rauhassani. Lapsesta asti ollut sama juttu. Mieluiten eläisin monipuolisilla isoilla salaateilla, leivällä, tuorekasviksilla ja jugurtilla ja viilillä.

Vierailija
31/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä on myös ihan outo ajatus, ettei itselleen viitsisi kokata. Kyllä minä vaan kokkaan, joskus jopa 2 kertaa päivässä oikein hyviä maistuvia lämpimiä ruokia ja välillä kokkaan jopa koiralleni. En tiedä mitä tekisin kaikki vapaa-aikani jos en yhtään kokkaisi. Eikö itsestään saisi huolehtia vaan ainoastaan muista? Ihme uhrautumista, että elää ja nautintoa tuottavia asioita saisi tehdä vaan muita ihmisiä varten. 

Vierailija
32/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oikein välitä ruuasta. Jossain ateriassa, jossa on muusia, lihaa, kastiketta ja keitettyä porkkanaa sivussa, on oikeastaan liikaa erilaisia makuelämyksiä minulle 😂 pidän yksinkertaisesta enkä myöskään nauti ruuan laitosta. Kauhea vaiva. Joskus on hauska syödä kunnon ruokaa, mutta pari kertaa viikkoon riittää itselle aivan hyvin.

Vierailija
33/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on vähän sellainen maa, että meillä ei ole ruokakulttuuria niinkuin muissa maissa missä ateriat on tosi tärkeitä. Meillä useimmat syö elääkseen eikä toisin päin. Ei ole ainakaan mikä hoikistava vaikutus kansaan kun niin paljon ylipainoisia. Toisin on esim. Aasian maissa, missä ei normaali ihminen ikinä jättäisi väliin kunnon ruokaa ja ihmiset onkin tosi hoikkia kun syödään vaan prosessoimatonta kunnon ruokaa eikä mussuteta välipaljoa ja leipää. Itsekin laihduin kun asuin Aasiassa vaikka hyvää ruokaa tuli mätettyä ihan kaksin käsin. Ei siis kannata ainakaan esittää olevansa hoikka vain siksi kun ei tykkää ruuasta.

Vierailija
34/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esimerkiksi en viiteen vuoteen syönyt muuta kuin opiskelijalounaan (joskus) ja jogurttia/ruisleipää. Satunnaisesti toki söin muutakin mutta yleensä en jaksanut laittaa ruokaa vain itselleni enkä tiskata. Silloin pysyin kyllä paljon hoikemmassa kunnossa eikä edes ollut koskaan nälkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi