Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sukuelinherpes on vaikuttanut elämääsi?

Vierailija
16.06.2013 |

Psyykkinen vointi, seurustelu, lasten "hankkiminen"...?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikuttanut mitenkään.

Vierailija
2/5 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa paljon. Tein kyllä lapsen, mutta söin ehkäisevää lääkitystä ennen synnytystä. Jos lapselle tulee pienikin näppylä jonnekin, pelkään heti että herpes on jostain hypännyt lapseen. En voi koskaan pestä lapsen ja omia vaatteita samassa koneessa. Pelkään että koneessa alushousuistani tarttuu pöpöt lapsen vaatteisiin. Kun meille tulee yövieraita, pelkään että mun pyyhkeistä tai petivaatteista tarttuu pöpöt vieraisiin. Olemme eronneet miehen kanssa jo vuosi sitten, enkä uskalla edes alkaa etsimään uutta suhdetta, kun häpeän että joudun selittelemään herpeksestä. Herpes aktivoituu pari kertaa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 08:58"]

Vaikuttaa paljon. Tein kyllä lapsen, mutta söin ehkäisevää lääkitystä ennen synnytystä. Jos lapselle tulee pienikin näppylä jonnekin, pelkään heti että herpes on jostain hypännyt lapseen. En voi koskaan pestä lapsen ja omia vaatteita samassa koneessa. Pelkään että koneessa alushousuistani tarttuu pöpöt lapsen vaatteisiin. Kun meille tulee yövieraita, pelkään että mun pyyhkeistä tai petivaatteista tarttuu pöpöt vieraisiin. Olemme eronneet miehen kanssa jo vuosi sitten, enkä uskalla edes alkaa etsimään uutta suhdetta, kun häpeän että joudun selittelemään herpeksestä. Herpes aktivoituu pari kertaa vuodessa.

[/quote]

Oletko tosissasi :-o

Ei se nyt mikään rutto ole, joka tarttuu, kun edes hengittää samaa ilmaa =D

ikävintä tuossa tosissaan on se, että jos aloittaa uuden suhteen, niin on jotenkin noloa kertoa tuosta.

Mulla on ollut kolme miestä tartunnan jälkeen. Yksi halusi käyttää kondomia, kahdelle riitti, että ei vaan harrasteta seksiä, kun on tauti on aktiivisena. Ei ole tarttunut, exän kanssa olin neljä vuotta ja nykyisen kanssa ollaan oltu reilu kaksi vuotta. Ja muita toimenpiteitä ei edes ole, saati, että ei voisi pestä pyykkejä samaan aikaan :-o

Vierailija
4/5 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ole tajunnut kyllä pestä pyykkejä erillään :D tai muutakaan ylireagointia. Toki, sillon kun on aktiivisena, huolehdin ettei kukaan vahingossa käytä pyyhettäni ja seksiä ei harrasteta lainkaan, mutta muuten ei kyllä elämään vaikuta. Lapset saatu tehtyä ilman mitään häslinkiä, eikä ole tämän 15v aikana mieheenkään tarttunut. Tuskin hän edes muistaa että olen maininnut että mulla on tuollainen vaiva...

Vierailija
5/5 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdelle edelliselle tiedoksi: ette voi mitenkään tietää oletteko tartuttaneet herpeksenne johonkin toiseen koska herpes saattaa olla oireeton pitkiäkin aikoja. Nämä miehet saattavat sitten taas tartuttaa uuteen kumppaniinsa joka saa oireet. Eli ihan turhaan sanotte ettei ole tarttunut kun ette voi sitä tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan