Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Psykologian mukaan, kun et voi saada ihmistä pois päästäsi, se tarkoittaa, että toinen ihminen ajattelee myös sinua

Vierailija
24.07.2020 |

Minulla on ollut yks mies mielessä jo 8 vuotta. Nähtiin viime vuonna, hän hiljaa tujotti minua todella pitkään ja oli mietteliään näköinen.

Jutellaan asiasta.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut eräälle miehelle tuo ajattelun kohde. Hän halusi parien treffien jälkeen jo parisuhteeseen ja kuvailisin hänen käytöstään pakkomielteiseksi. Hän mitä ilmeisimmin ajatteli minua aamusta iltaan ja itse muistin hänen olemassaolonsa vasta kun puhelin taas piippasi häneltä viestiä. Viestittely ei loppunut, vaikka tein selväksi, etten ole kiinnostunut hänestä. Viestejä tuli vielä puoli vuotta tämän jälkeen, vaikka jätin vastaamatta tai pyysin jättämään minut jo rauhaan. Oletan, että hän siis ajatteli minua, mutta minä en todellakaan ajatellut häntä.

Olen myös itse ollut todella ihastunut tapaamaani mieheen, mutta juttu kuivui kokoon muutamassa kuukaudessa. Ajattelin häntä sen jälkeen vielä pitkään. Lähetin hänelle myöhemmin viestillä neutraalit syntymäpäiväonnittelut ja hän ei vastannut viestiin. Luulen, ettei hän enää edes muistanut, kuka olen.

Vierailija
22/41 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran minulle tuli todella tuttavallisesti juttelemaan eräs henkilö, joka ei mitenkään soittanut kelloja. Oli kuulemma kiva nähdä pitkästä aikaa, mitä kuuluu, olin kuulemma ollut hänen mielessään viime aikoina jne. Kohteliaasti vastaili ja ihmettelin nolona miksen muista tyyppiä. Kävi ilmi että oltiin oltu samalla kurssilla 5 v aiemmin, ei koskaan juteltu. Suuttui kun en halunnut lähteä treffeille, hän kun oli vuosikausia minua kaivannut ja nyt kohtalo heitti meidät yhteen. Onneksi pääsin tyypistä eroon, eikä hän esim tiennyt sukunimeäni, tämä tapahtui myös ennen somea.

Että ei, se että ajattelee toista ei tarkoita että hän ajattelisi sinua. Hän ei välttämättä edes tiedä kuka olet, tai jos tietää niin ei ole kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä riittää taidot googlettaa tätä asiaa englannin kielellä?

Täällä ei osata keskustella! Se että heitellään omat puolustukset ja mielipiteet EI OLE KESKUSTELUA.

1/5. Hyvä trolli saisi edes ironialla hymyä kareilemaan suunpieleen. Nyt on vaan kökköä.

Vierailija
24/41 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei osata keskustella! Se että heitellään omat puolustukset ja mielipiteet EI OLE KESKUSTELUA.

Vastaukset kertovat siitä, että muilla ei ole kokemusta vastaavasta. En tiedä ketään jolla olisi.

Jos olisit tehnyt aloituksen yliluonnollisista kokemuksista, se olisi ihan ok, mutta jos väität tuollaista kuvitelmaa psykologiaksi, saat mitä tilasit.

Vierailija
25/41 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Taitaa nyt olla vain silkkaa toiveajattelua.

Vierailija
26/41 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaukset kertovat siitä, että muilla ei ole kokemusta vastaavasta. En tiedä ketään jolla olisi.

Jos olisit tehnyt aloituksen yliluonnollisista kokemuksista, se olisi ihan ok, mutta jos väität tuollaista kuvitelmaa psykologiaksi, saat mitä tilasit.

Ei ole todellista tämä yksinkertaisuuden määrä!  Että yliluonnollista asioista on täysin ok puhua, mutta puhdas psykologia, elämän kulkusta ja mitä ajatukset toimivat on sitten täysin huuhata.

Hemm etti soikoon että suomalaiset ovat koulun, tunneälyn sekä terapian tarpeessa. Vinoutuneempaa kansaa saa hakea!

Vierailija
27/41 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

omituisempaa logiikka saa hakea :,D

Vierailija
28/41 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän muut yrittävät keskustella kanssasi, mielestäni keskutelun taso on jopa yllättävän hyvää. Mutta ajattele nyt järkevästi. Joku mainitsi Johnny Depp:n. Todennäköisesti maailmasta löytyy useampi sata naista joka ajattelee häntä pakonomaisesti eikä saa häntä pois mielestä. Kuvitteletko todellakin että myös Johnny ajattelee kaikkia näitä tuntemattomia naisia?

Vierailija
29/41 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista tämä yksinkertaisuuden määrä!  Että yliluonnollista asioista on täysin ok puhua, mutta puhdas psykologia, elämän kulkusta ja mitä ajatukset toimivat on sitten täysin huuhata.

Hemm etti soikoon että suomalaiset ovat koulun, tunneälyn sekä terapian tarpeessa. Vinoutuneempaa kansaa saa hakea!

No nyt sitä linkkiä siitä "puhtaasta psykologiasta", kiitos. Todistustaakka on väitteen esittäjällä, todisteeksi ei riitä "ettekö osaa googlata englanniksi". 

Ja kaikki ei ole totta, mikä netissä lukee, edes englanniksi kirjoitettu. 

Vierailija
30/41 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei vaivaudu perustelemaan väitettään, eikä edes vastaa kommentteihin, ja sitten tulee vinkumaan että ei osata keskustella. Ilmeisesti odotti vain myönteisiä ja tukevia kommentteja, että juu varmasti se sun ajattelema tyyppi rakastaa sua, nyt vaan rohkeesti ottaan yhteyttä, siellä se jo odottelee.

Vierailija
31/41 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se mies ketä stalkkasin netissä haluaakin minua? Uuh. Kiitos tästä uutisesta!

Vierailija
32/41 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna ja Tanja, ei, se ei pidä paikkaansa!

Vierailija
33/41 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain instagramissa sanottiin näin ja nyt pidät sitä faktana?

Vierailija
34/41 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin googlesta;

"Pure psyghology studies tells that when you think someone and he/she does not go away your brain, it says that he/she is thinking you too! Dont lose your faith, just do it! Go tell your crush that you are thinking him too, dont tell that you are insane."

Löyty lääkärilehdestä enkuksi! On siis tosi juttu!

Vierailija
35/41 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko laittaa tänne linkkejä aiheesta, niin ehkä keskustelu helpottuisi? Käsittääkseni tuollainen vastavuoroinen toisen ajattelu vaatii jonkinsortin telepatiaa ja vaikka en psykologi olekaan, en ole missään törmännyt siihen, että nykypäivänä psykologia tunnustaisi telepatian olemassaolon. Vai millä psykologisella termillä itse kutsuisit tuota ilmiötä, jossa henkilö A ajattelee henkilöä B, niin automaattisesti myös henkilö B ajattelee henkilöä A?

Minulla ja eräällä exälläni on mielestäni jonkinlainen erityinen yhteys, mutta olemme myös muuten tekemisissä toistemme kanssa. En puhuisi telepatiasta, mutta meille käy toisinaan hassuja sattumuksia. Esimerkkinä vaikkapa se, että löysin aivan sattumalta Youtubesta mielestäni hauskan stand-up koomikon, joka ei ole mitenkään tunnettu, saati että olisin itse kuullut hänestä aiemmin. Linkkasin hänen erään keikkavideonsa exälleni ja hän vastasi, että kiitos, hän on etsinyt juuri kyseistä koomikkoa vaikka kuinka, mutta oli unohtanut hänen nimensä, eikä hän löytänyt sitä, vaikka kuinka oli yrittänyt hakea. Sitten minulta tulee yhtäkkiä linkki kyseisen koomikon videoon. En edes tiennyt, että hän pitää stand-up komiikasta, mutta linkitin videon, sillä siinä käsiteltiin meidän erästä inside-vitsiä ja lähinnä halusin, että exäni katsoisi vain sen kohdan. Meistä on hauskaa, että vastaavanlaisia pieniä sattumuksia tapahtuu koko ajan, vaikka asumme nykyään eri kaupungeissa ja olemme uusissa suhteissa tahoillamme.

Vierailija
36/41 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin googlesta;

"Pure psyghology studies tells that when you think someone and he/she does not go away your brain, it says that he/she is thinking you too! Dont lose your faith, just do it! Go tell your crush that you are thinking him too, dont tell that you are insane."

Kun tuon lainauksen laittaa googleen, ei löydy yhtään mitään.

Vierailija
37/41 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin googlesta;

Voi johtua kirjoitusvirheistä ja siitä, että kirjoittaja ei osaa kirjoittaa luontevaa englantia... Siitä varmaankin johtuu myös linkin puute ;)

Vierailija
38/41 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi. Ihanaa, että ihminen jota en ole koskaan tavannut ajattelee muakin päivittäin. *punastuu*

Tässähän pitää ottaa lento Kanadaan.

Vierailija
39/41 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin googlesta;

Voi johtua kirjoitusvirheistä ja siitä, että kirjoittaja ei osaa kirjoittaa luontevaa englantia... Siitä varmaankin johtuu myös linkin puute ;)

Tai sitten kirjoittaja haluaa olla sarkastinen kirjoitusvirheineen ja yrittävän olla hauska, sekä lisäsi loppuun jutun joka paljastaa tekstin huijaukseksi. Mutta vitsi ei löytänyt oikeaa yleisöä edes tästä ketjusta.

Sorge, koitin sitä samaa mitä muutkin tässä ketjussa, mutta epäonnistuin.

Vierailija
40/41 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voi pitääkin paikkansa siinä tapauksessa, että ajattelet jatkuvasti ex-aviomiestäsi, jonka kanssa sinulla on kolme yhteistä lasta ja olitte yhdessä 15 vuotta, mutta erositte 7 vuotta sitten. On hyvin todennäköistä, että hänkin toisinaan ajattelee sinua tai että pitäisi ilmoittaa sinulle, että Pyry-Petterillä, 8 v, on nyt ihottumaa. Mutta jos olet 15 vuotta öin ja päivin ajatellut Leonardo DiCapriota, niin en jaksa uskoa että hän ajattelisi sinua. Vaikeaahan se olisi, kun ei tiedä olemassaolostasi mitään.