Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos treffikumppanisi lähettäisi kuvan kalustaan?

Vierailija
16.06.2013 |

ette olisi kauaa tunteneet, pari suudelmaa vasta vaihtaneet

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin:
Yök

Hullu

En halua tavata enää koskaan

Vierailija
42/45 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 18:46"]

onks jollekki käyny noin oikeesti?

[/quote]

Mulle on lähetelty kalukuvia jo ennen ensimmäisiäkään treffejä. Kätevää sinänsä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini erosi alkuvuodesta, ja ex-miehen serkku on sen jälkeen yrittänyt jo useamman kuukauden tuputtaa kyrpäkuvaa.

Itselleni tuli ensimmäinen, eikä viimeinen, kyrpäkuva 15 vuoden kypsässä iässä kolmekymppiseltä ihailijalta.

Hyvät miehet, arvostan elettänne, joka varmasti teidän mielestänne on yritys tarjota naiselle hyvin kiihottava kuva. Nainen ei valitettavasti kiihotu samoilla periaatteilla kuin mies. Olkaa ystävällisiä ja jättäkää ne lähettämättä, sillä kyrpäkuvien saaminen tuntuu tosi alentavalta, ihan kuin olisin joku halpa huora, joka panee mitä tahansa kunhan sillä on muna.

Vierailija
44/45 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä. Katsokaas kun tapasin nykyisen mieheni netissä ja myös ex-mieheni tapasi nykyisen vaimonsa netissä. Kuvia vaihdeltiin kummatkin, tiedän exän suhteen alkuajoista vain siksi, että halusi kai vähän nokittaa ja kertoili lapsia kuskatessaan kaikenlaista. Minä kun olin pariutunut ensin, niin piti päästä sanomaan että kyllä hänkin.

Nykyinen mieheni ja minä kirjoittelimme jonkin aikaa ennen kuin tapasimme. Aiheina olivat ihmissuhteet, perhe, raha, työ, elämänarvot ja sen sellaiset. Rakastuimme jo kirjoitellessa ja kun tapasimme, siirryttiin ns. muihin aiheisiin pian. Tarinan opetus: seksi voi olla upeaa, vaikkei sitä heti tyrkytä.

Ex-mieheni samoin kirjoitteli vaimonsa kanssa, ja kalukuva kuulemma lähti melkoisen pian. Onnellisia ovat edelleen hekin, eihän siinä mitään kun on yhteisiä asioita ja synkkaa puolin ja toisin.

Ei muuten, mutta on se hyvä kun muistutetaan, että miksi erosin tuostakin.

Vierailija
45/45 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuli nettitreffeillä mutaman viestin jälkeen kuvien vaihto, niin oletin saavani naamakuvan. Tulikin rintakehästä ja seisokista kuva. Enhän mä noista sitä olis tunnistanu jos olis joskus pitäny nähdä. No eipä kyllä kiinnostanutkaan. Kyllä noin voi käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä