Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos treffikumppanisi lähettäisi kuvan kalustaan?

Vierailija
16.06.2013 |

ette olisi kauaa tunteneet, pari suudelmaa vasta vaihtaneet

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/45 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Morjens". Minua ei hurmata millään mulkun kuvilla suhteen alkuvaiheessa.

Vierailija
4/45 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaisi enää.

Vierailija
5/45 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 21:16"]

En tapaisi enää.

[/quote]miksi ?

Vierailija
6/45 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä hämmentäisi - edellinen treffikumppanini meinaan oli nainen - tosin en päässyt koskaan tarkastamaan mitä housuista todella löytyy...

Vierailija
7/45 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaisi minäkään. Syystä että ei voi olla aivan täysjärkinen aikuinen ihminen joka lähettelee mulkun kuvia tuossa vaiheessa tapailua. Eri asia sitten kun on vakiintuneempi juttu ja seksi mukana.

Vierailija
8/45 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 21:16"]

En tapaisi enää.

[/quote]miksi ?

[/quote]

No onko se sun mielestä jotenkin normaalia toimintaa? Varsinkin jos "kaveria" ei ole vielä livenä esitelty, eikä kyllä muutenkaan, mun mielestä tollanen vaan ois äärimmäisen kiusallista.

Vierailija
9/45 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen turn off, en tapaisi enää. En todellakaan halua kuvia kenenkään sukuelimistä! Pitäisin tuollaisten kuvien lähettelyä häiriintyneenä. 

Vierailija
10/45 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että tyyppi haluaa vain seksiä. Ja sanoisin hei-hei.

Vierailija
11/45 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänselvää. Mies ei ole kiinnostunut sinusta vakavana suhteena, mutta seksi kanssasi houkuttelee. Hän ei halua nähdä kuitenkaan liikaa vaivaa saadakseen sitä seksiä.

Tai sitten on vain vähän toope mies.

Tai jos mies on älykäs hän haluaa sinusta eroon ilman liikaa vaivannäköä.

2/3 vaihtoehdoista viittaa laiskaan miesyksilöön.

Vierailija
12/45 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis kyllä siinä, kiitti hei. Miehillä, joilta puuttuu kanootista inkkari tai pari tai kolme, on typerä kuvitelma, että naiset kiihottuvat hänen, puolitutun uuden deitin, uljaan miehuuden näkemisestä. Sen ympärillä hänen oma elämänsä pyörii ja sen hän haluaa esitellä, koska uudelle deitille esitellään elämän keskeiset tekijät. Sama juttu tuolla miehen hölmöt tavat vongata-ketjussa, jonkun mies on omasta mielestään"tehnyt aloitteen" makaamalla alasti sohvalla uljas miehuus esillä, ja se olis pitäny käsittää aloitteeksi ja olla kiimaisena kimpussa.

Sitten kun ollaan parisuhteessa ja mullakin jo kiintymyssuhde siihen kyseiseen kyrpään muodostettuna, on asia eri, mutta uuden deitin munakuvat on kyllä suuri nounou.

Vierailija
13/45 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, mä ajattelisin. 

Ei mua kyllä kiinnosta kyseiset kuvat vaikka seksiä olisi jo ollutkin... 

Vierailija
14/45 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 21:30"]

Tai jos mies on älykäs hän haluaa sinusta eroon ilman liikaa vaivannäköä.

[/quote]

Tähän mä repesin! :D :D :D Ilman liikaa vaivannäköä..!

(Tää pitääkin muistaa, vaikka nainen oonkin, että ei se aina haittaa, jos toinen jää luulemaan, että mä oon ihan jerk.)

Vierailija
15/45 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että hyi helkkari ja next.

Vierailija
16/45 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 01:13"]

Sitten kun ollaan parisuhteessa ja mullakin jo kiintymyssuhde siihen kyseiseen kyrpään muodostettuna, on asia eri, mutta uuden deitin munakuvat on kyllä suuri nounou.

[/quote]

Juuri näin! Vieraan elimen tsekkailu ei juuri kiihota, ja tyyppi joka esittelee kullinsa kuvia ennen kuin ollaan edes päästy seksin asteelle, on typerä ja ehkä vain sen seksin perässä?

Vierailija
17/45 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin että on vain seksin perässä, mutta ei oikeasti kiinnostunut eikä edes harkitse oikeata suhdetta, koska jos harkitsisi niin näyttäisi enemmän kunnioitus

ta, ja häpeäidi käyttäytyä näin. myös jos harkitsisi oikeita tunteita ja kiinnostusta ihmisern, pelkäidi lähettämään tälläisiä, koska ei haluaisi riskeerata että tyttö lähtee. 

Vierailija
18/45 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole herramiehen vikaa tuollaisessa tyypissä. Pystyn kuvittelemaan minkälaista elämää tuollaisen kanssa olisi tiedossa, joten ei kiitos.

Mutta mä olenkin vanhanaikainen. Tykkään että mies osoittaa kiinnostuksen ja tunteensa hieman erilailla :)

Vierailija
19/45 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että onpa erittäin fiksu mies.

Vierailija
20/45 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeks kirjoitusvirheitäni .n.16.

kuulostaa just sellaiselta tyypiltä, joka käyttää hyväkseen sängyssä, sitten kertoo kaiken kavereillee, vielä voi virittää johonkin kameran ja kuvata salaa. en luottaisi henkilöön joka lähettelee srllaisia kuvia tytölle, jos ei vielä edes saanut mitään. jos vaikka ei ole tarkoituskaan aloittaa nitään vakavaa suhdetta silti normaali kundi ei lähetä sellaisia kuvia, se on jo jotain itsensä paljastelu tarvetta, eikä se yhtään piitannut miten reagoit, koska haluaa vaan pillua eikä erota sinua muusta naismassasta keneltä hän mielestään voidi saada. se henkilö ei vain halua mitään vakavaa naisen kanssa, mutta se että ei osaa kunnioittaa naista joka ei edes vielä suostunut, laittaa hälytyskellot soimaan kovaa. aina kun on jotain huolimatonta, epäkunnioittavaa käytöstä tai välinpitämättömyyttä naista kohtaan ennen suhteen alkua, voi vain kuvitella millainen on käytös kun aloittaa suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi