Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaksatko ensi talven olla reissuamatta ulkomaille?

Vierailija
24.07.2020 |

On selvää, ettei korona häviä ainakaan talveen mennessä.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jaksan. Olen ollut reissaamatta ulkomaille jo 5 vuotta. Vuoden päästä oli tarkoitus lähteä juhlistamaan mun 60-vuotispäiviäni Sevillaan, mutta voipi olla, että ei silloinkaan mennä. Riippuu ihan pandemiatilanteesta. 

Vierailija
2/63 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me mennään, miehen rakas perheenjäsen tekee kuolemaa. Onneksi Euroopassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakaa aikomus on ainakin Saksaan joulutoriaikaan lähteä. Ja lokakuussa tekis mieli Kreikkaan mutta en lähde niin kauan kun on maskipakkoja ym. rajoituksia.

Vierailija
4/63 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jaksan!

Vierailija
5/63 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele asiaa, niin jaksan. Hirvittää ihmiset, jotka nyt kesälläkään eivät ole jaksaneet olla matkustamatta.

Vierailija
6/63 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiijjjä!!! Suattaappa olla että jjaksan, suattaappa olla että ei.

Vierailija
7/63 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän alppien aurinkoon tule keväthangille lähdettyä. Toivottavasti on rokote jo saatavilla siihen menessä.

Vierailija
8/63 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Nuorena tuli reissattua, nyt on into vähentynyt. Irlantiin ja Norjaan voisin vielä joskus mennä, mutta ei ole mikään kiire.

Vierailija
9/63 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän alppien aurinkoon tule keväthangille lähdettyä. Toivottavasti on rokote jo saatavilla siihen menessä.

Tuskinpa on.

Vierailija
10/63 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka jo talvelle varattuna.

Vierailija
11/63 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentänyt viimeksi 2005 Egyptiin, sen jälkeen en ole ulkomailla käynyt.

Vierailija
12/63 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan kyllä. Vähän on harkinnassa pitkä viikonoppu joulukuulle erääseen Euroopan kaupunkiin, mutta mitään en uskalla vielä varata vaan seurailen mihin suuntaan tilanne kehittyy.

Vierailija
13/63 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan, vaikka talven pimeys ahdistaakin. Toimin vain samoin kuin aiempinakin vuosina: käytän kirkasvalolamppua, nukun paljon ja hiljennän tahtia (vapaalla, työt ei talven takia muutu).

Vierailija
14/63 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on, koska nyt tuleva syksynä/talvena olisi mahdollisuus ja varaakin tehdä vaikka 10t€ matka n.5,5v täydellisen matkustustauon jälkeen ja kiitos Koronan ei taida nytkään onnistua.

Ahdistaa ihan vtusti.

Vierailija
15/63 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tietentahtoen ängetä kaikista pahimpiin koronapesäkkeisiin?

Vierailija
16/63 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostava sellainen talvi. Jos lentokoneet lentävät ja maa vastaanottaa, niin menen viikoksi Roomaan. Kerran sitä tässä vain eletään ja Suomen talvi on jo niin nähty.

Vierailija
17/63 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa mutta ei ole rahaakaan. En ole "köyhä" opiskelija tai "kiireinen" yrittäjä vaan tavisduunari.

Vierailija
18/63 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee helposti. Sairauden takia emme ole matkustaneet enää kuuteen vuoteen, kotimaassakin hyvin vähän. Oloni vaihtelee päivittäin, välillä en jaksa kuin torkkua. Turha lähteä kun ei tiedä meneekö koko reissu maatessa hotellihuoneessa. Teemme nykyään päiväretkiä kun on hyvä fiilis. Ja hienoja luontokohteita löytyy kun jaksaa etsiä

Vierailija
19/63 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona ei häviä ikinä joten normi elämää pitäisi elää. Ai niinhän olen elänytkin.

Vierailija
20/63 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Olen reissannut aika paljon, mutta nyt olen päättänyt lopettaa lentomatkailun kokonaan. En koronan vaan ilmastonmuutoksen takia. Juuri muutama päivä sitten saksin Finnairin kanta-asiakaskortin roskikseen. Aikansa kutakin, hyvin voin ainakin lentämällä matkustamisesta luopua.